پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

جبهه مقاومت و عدالت برای مردم اعلام موجودیت کرد

سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب: 757875
جبهه مقاومت و عدالت برای مردم (جمع برای مردم) توسط برخی از شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اعلام موجودیت کرد.
جبهه مقاومت و عدالت برای مردم اعلام موجودیت کرد
به گزارش جهان نيوز، جبهه  مقاومت و عدالت برای مردم  (جمع برای مردم) توسط برخی از شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی همچون حمیدرسایی، حسن عباسی، سعید قاسمی، شهریار زرشناس و سید سعید لواسانی برای ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام موجودیت کرد.

در متن آغاز به کار جبهه مقاومت و عدالت برای مردم (جمع برای مردم) تأکید شده است: انتخابات عرصه اراده مردم و شورای شهر نهادی تأثیرگذار در کشور است؛ اگر افراد صالح، انقلابی، همدرد مردم و کارشناس در رشته‌های مرتبط وارد آن شوند، در اولین گام با انتخاب شهرداری مردمی، پاکدست، کارآمد، پرکار، انقلابی و معتقد به تحقق عدالت بسیاری از مشکلات روزمره مردم برطرف خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: اکنون با آغاز فرایند انتخابات شوراها و در ایام ثبت‌نام کاندیداهای این عرصه از همه کسانیکه این توان و ظرفیت برای خدمت‌رسانی را در خود می‌بینند دعوت می‌کنیم تا با ثبت‌نام در فرصت پیش‌رو خود را برای پذیرش این مسئولیت سنگین آماده کنند.
 








نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *