جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

اشک تمساح «ماکرون» برای مردم مظلوم سوریه

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب: 757768
رئیس‌جمهور فرانسه امروز و در دهمین سالگرد آغاز بحران مصنوع محور غربی- عبری- عربی در سوریه، با اتخاذ موضعی عوام فریبانه از حمایت از مردم این کشور سخن گفت!
اشک تمساح «ماکرون» برای مردم مظلوم سوریه
به گزارش جهان نيوز، «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه امروز دوشنبه و در دهمین سالگرد آغاز تهاجم تروریست های مصنوع محور غربی- عبری- عربی به سوریه، با اتخاذ موضعی عوام فریبانه از حمایت از مردم این کشور سخن گفت!

رئیس‌جمهور فرانسه در پیامی توییتری با طرح ادعایی مضحک مدعی شد: ۱۰ سال پیش، مردم سوریه به صورت مسالمت‌آمیز برای آزادی و عزت قیام کردند! ما در کنار آن‌ها برای پاسخگویی به نیازهای انسان‌دوستانه، دفاع از قوانین بین‌المللی، مبارزه علیه مصونیت از مجازات و در نهایت یافتن راه‌حل سیاسی، تنها راه‌حل ممکن، هستیم!

از سوی دیگر، انگلیس هم امروز به عنوان یکی از کشورهای یاری رسان به تروریست های متهاجم به سوریه، 6 تن از نزدیکان بشار اسد رئیس جمهور این کشور را در لیست تحریم های خود قرار داد.

«فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه در فهرست این تحریم ها قرار دارد؛ این تحریم ها شامل توقیف دارایی‌ها و ممنوعیت سفر است.

در میان تحریم شدگان نام «لونا الشبل» مشاور و «یاسر ابراهیم» دستیار بشار اسد نیز به چشم می‌خورد.

این در حالی است که ۱۰ سال از آغاز بحران سوریه می‌گذرد و کشورهای غربی از جمله انگلیس نقش خود را در تأمین تسلیحاتی و مالی معارضانی که قصد براندازی دولت اسد را داشتند؛ فراموش کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Bulgaria
بعضی از متجاوزان وهمکاران داعش بعد از شکست داعش توسط محور مقاومت برهبری ایران هنوز خاک سوریه را ترک نکرده اند اشک تمساح فایده ندارد