جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جزئیات تردد به استان تهران در ایام نوروز

يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب: 757639
استاندار تهران جزئیات تردد به این استان طی ایام نوروز را تشریح و وضعیت کرونایی استان تهران را زرد اعلام کرد.
جزئیات تردد به استان تهران در ایام نوروز
به گزارش جهان نيوز، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در استانداری تهران در مورد وضعیت تردد به استان در ایام عید اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مقرر شد شهرهای قرمز و نارنجی از محدودیت سفر برخوردار شوند و سایر شهرها این محدودیت را نداشته باشند.

وی با بیان اینکه برای رفت و آمد به شهرهای قرمز و نارنجی، افراد باید دلایل خود را برای ورود و خروج از شهرها را عنوان کنند، گفت: فرمانداران شهر مبدا در این حالت نسبت به دلایل ارائه شده، برگ خروج افراد را صادر می‌کنند که البته به صورت محدود خواهد بود و بر اساس فرم ارسالی وزارت کشور، فرمانداری‌ها تنها در ۵ مورد برای شهروندان به شهرهای قرمز و نارنجی مجوز خروج صادر می‌کنند.

محسنی بندپی گفت: شهروندان باید این فرم را تکمیل و دلایل سفر را اعلام کنند که موارد تردد شامل معاینات و خدمات پزشکی، حقوقی و قضائی، بازرگانی، سرکشی به بنگاه‌های اقتصادی و کارهای اداری است.

استاندار تهران اضافه کرد: با توجه به اینکه وضعیت استان تهران زرد است، تلاش می‌کنیم با استفاده از سازمان‌های گردشگری، شهرداری و محل‌هایی که امکان بازدید از آن‌ها فراهم است، مردم را به ماندن در شهر تشویق کنیم، البته استان تهران معمولاً مقصد مسافران قرار نمی‌گیرد و عموماً به صورت گذری برای رفتن به شمال و جنوب کشور از آن تردد می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *