جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
فریبا:

به آینده استقلال با مجیدی خوش‌بین هستم

يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 757576
پیشکسوت استقلال گفت: من به آینده آبی‌پوشان با «فرهاد مجیدی» خوش‌بین هستم و حتم دارم او می‌تواند در پایان فصل افتخاری بزرگ را برای استقلال به ارمغان آورد.
به آینده استقلال با مجیدی خوش‌بین هستم
به گزارش جهان نيوز، بهتاش فریبا با اشاره به پیروزی استقلال مقابل پیکان و صعود به مرحله بعدی جام حذفی اظهار داشت: پیکان مقابل استقلال بازی دفاعی بسته را در دستور کار قرار داد و فضاها را در زمین پوشش داده بود، اما استقلال با حوصله و نظم بازی کرد و توانست این فضاها را از بین ببرد.

وی افزود: استقلال دو گل زد و چند مرتبه نیز تا آستانه گلزنی پیش رفت که نتوانست تعداد گل‌هایش را افزایش دهد. با این آمار آبی‌پوشان در کار هجومی موفق بودند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: یکی از اشکالات استقلال در بازی با پیکان این بود که در جناح چپ این فرصت را در اختیار حریف قرار می‌داد تا حملات خود را پایه‌گذاری کند. در طول جریان مسابقه چند بار «محمد نادری» با نفرات هجومی پیکان ۲ به تک شد که شاید در رقابت‌های سنگین‌تر با مشکل مواجه شود.

فریبا تصریح کرد:استقلال با فرهاد مجیدی با انگیزه‌تر است و شاداب بازی می‌کند و این نشان می‌دهد او به خوبی از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کرده است.

وی تاکید کرد: من به آینده استقلال با «فرهاد مجیدی» خوش‌بین هستم و حتم دارم او می‌تواند در پایان فصل افتخاری بزرگ را برای استقلال به ارمغان آورد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: برخی از بازیکنان استقلال در دو هفته اخیر پیشرفت زیادی داشته‌اند و به نظر می‌رسد آنها در گذشته انگیزه لازم را نداشته‌اند.
مرجع : ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *