جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نکات خرید کرکره برقی و بهترین مدل جک درب پارکینگ ( جک پارکینگی )

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب: 757496
بسیاری از ما در خرید جک درب پارکینگ با توجه به تنوع برندها و مدل‌های موجود در بازار سردرگم می‌شویم، از طرفی در سال‌های اخیر نصب کرکره برقی بعنوان درب اتوماتیک پارکینگ نیز رواج پیدا کرده است. در یک مجتمع آپارتمان وقتی قصد اتوماتیک نمودن درب را داریم یکی از همسایگان می‌گوید جک ایرانی، دیگری می‌گوید جک ایتالیایی، یکی دیگر از همسایگان می‌گوید کرکره برقی پارکینگی نصب کنیم. واقعاً راه حل چیست و کدامیک از این محصولات کارایی بهتری دارند و برای ما مناسب‌تر هستند؟ در ادامه کرکره برقی پارکینگ و همچنین انواع جک پارکینگی را مورد بررسی قرار می‌دهیم؛ برتری‌ها و نقاط ضعف هریک از آنها را بیان می‌نمائیم تا بتوانیم بهترین گزینه را بر روی درب منزل خود نصب کنیم.
با آوردن نام کرکره برقی (کرکره اتوماتیک) همه ما به یاد مغازه‌ها و درب‌‌های آن‌ها می‌افتیم. امروزه بسیاری از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها مجهز به کرکره‌های برقی می‌باشند. زیرا استفاده از این کرکره‌ها اول این که ایجاد امنیت می‌کند برای فروشگاه و علاوه بر این از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند. اما استفاده از کرکره‌های برقی تنها به مغازه‌ها و فروشگاه‌ها خلاصه نمی‌شود. خیلی از خانه‌ها خصوصا در مناطق شمالی کشور مجهز به این کرکره‌ها می‌باشند. خوبی کرکره برقی دوام زیاد آن‌ها در برابر شرایط مختلف آب و هوایی می‌باشد.
 
 
از کرکره برقی برای مغازه و پارکینگ استفاده می‌شود، مخصوصا پارکینگ‌هایی که می‌خواهند از فضای پشت درب هم برای پارک کردن خودرو استفاده کنند و یا نصب جک درب پارکینگی در انجا امکان پذیر نیست.اولین راهنمایی و نکته ای که در خرید کرکره اتوماتیک باید به ان توجه کرد مرغوب بودن تیغه‌ها می‌باشد که باید دقت شود.اولین موردی که باید بررسی شود این موضوع می‌باشد که کرکره برقی مورد نظر خود را بر اساس چه موضوعی خریداری می‌کنید و از این رو می‌توانید انتخاب درست تری رو انجام دهید. کرکره برقی را برای امنیت می‌خواهیم استفاده کنیم و یا برای زیبایی و برای تمامی این موارد می‌توانیم انتخاب درست را انجام دهیم.باید در نظر گرفت که چقدر برای ما مهم است که تیغه‌های مورد استفاده در کرکره برقی ضد سرقت و ضد برش باشد و با توجه به این موضوع و بررسی تمام تیغه‌های موجود در بازار انتخاب درست را انجام دهیم.کرکره برقی در درب‌ها، پنجره‌ها و بسیاری از مکان‌های دیگر، چه با کاربرد صنعتی و چه خانگی با اشکال مختلف می‌توانیم استفاده کنیم.

کرکره‌های برقی به صورت نوارهای عایق به هم پیوسته معمولاً از جنس آلومینیوم هستند که در قسمت درب یا پنجره منزل نصب می‌شوند تا نه تنها امنیت منزل را تأمین کنند بلکه به آسانی و به وسیله یک ریموت یا گوشی موبایل باز و بسته شوند و تردد را برای ساکنین آسان کنند. کرکره‌ برقی با سر خوردن یا غلت زدن به سمت بالا و پایین کار می‌کنند و زمانی که کرکره به بالا جمع می‌شود تیغه در یک جعبه کوچک بالای درب قرار می‌گیرد. هنگامی که کرکره‌ها به پایین حرکت کنند، تا کف پارکینگ پایین می‌آیند و محکم کف پارکینگ شما قرار می‌گیرند و ایمنی را تأمین می‌کنند.

در حال حاضر استفاده از جک درب برقی بسیار رواج یافته است. جک درب باز کن پارکینگ یکی از انواع درب اتوماتیک می باشد که به علت سهولت در استفاده بسیار مورد استفاده ساختمان ها و سازمان ها و شرکت ها قرار گرفته است. قیمت نصب انواع مدل جک درب پارکینگ متفاوت است . خرید جک درب ورودی پارکینگ با توجه به برند جک محاسبه میگردد . جک های پارکینگی ارزان قیمت دارای کارایی محدود میباشند و اکثرا ساخت ایران هستند و توصیه ما این است که از درب اتوماتیک ارزان قیمت برای اماکن کم تردد استفاده گردد. اماکن کم تردد شامل خانه های ویلایی، ساختمانهایی با واحد های کم است که کمتر از ۲۰ بار تردد در روز دارند. کدام مدل محصولات جک پارکینگی که وجود دارند از کیفیت خوبی بهره می برند ؟ می بایست به برند و گارانتی جک درب پارکینگ توجه کرد و با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات دقیقی در این مورد در اختیار شما قرار دهند .
 
قبلاً برای قرار دادن ماشین در پارکینگ نیاز به پیاده و سوار شدن از ماشین بود ولی با حضور جک برقی پارکینگ فقط با زدن یک دکمه ریموت، درب براحتی باز می شود و نیازی به پیاده شدن از ماشین نمی باشد. بعد از عبور ماشین از درب نیز جک برقی پارکینگ بسته می شود و به این ترتیب در زمان بسیار صرفه جویی می شود. قیمت جک درب پارکینگ و نصب آن با توجه به برند جک و تعداد بازشو درب متفاوت است .

جک پارکینگی اتوماتیک دستگاهی مکانیکی است که بر روی درب های لولایی نصب می‌شود و این امکان را ایجاد می کند تا افراد بتوانند با استفاده از ریموت کنترل درب را باز و بسته نمایند. نصب جک پارکینگ در کرج و تهران برای ریموت دار کردن درب ساختمان و پارکینگ : بهترین مارک جک درب پارکینگ ، درب کنترلی اتوماتیک کدام است ؟

جک پارکینگ در درجه اول باید قیمت مناسبی داشته باشد و قادر باشد با بهترین کارایی برای زمان طولانی به عنوان درب بازکن پارکینگ کنترلی ، درب ماشین رو را باز و بسته نماید. برند های سازنده جک پارکینگ کم تردد معمولا ایرانی و چینی هستند و در صورتی که روزانه کمتر از ۲۰ بار تردد از آن صورت گیرد قادر است سالهای سال به نحو احسن کار نماید. مشکل اینجاست که گاهی از این سیستمها برای اماکن پر تردد تر استفاده شده و خواه ناخواه عمر مفید دستگاه به شدت کاهش میابد. تنوع مدل های جکهای پارکینگ به این صورت است که در شفت های کوتاه تا لنگه دربهای ۲ متری مناسب می باشند و در شفت های بلند در لنگه درهای تا ۳ متر قادر به استفاده خواهند بود.

درب اتوماتیک پارکینگ بسیار مقاوم بوده و در برابر سارقان از امنیت بالایی برخوردار هستند چون باز و بسته کردن این درب ها اصلاً به سادگی امکان پذیر نمی باشد. بهترین مارک جک درب پارکینگ در انواع مختلفی تولید شده است که با توجه به نیاز ساختمان میتوانید با ایمن صنعت تماس بگیرید تا مشاوره کاملی در مورد این جک های دربازکن پارکینگ داشته باشید  .

 
 

مجموعه ایمن صنعت با شماره تماس ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ با استفاده از بهترین قطعات و تجهیزات جانبی مرغوب اقدام به اسمبل کردن کرکره برقی و جک پارکینگی و همچنین فروش آنها کرده است. متاسفانه برخی از افراد با استفاده از اجناس نامرغوب اقدام به ساخت و فروش کرکره کرده که پس از مدت کوتاهی کرکره از کارافتاده و یا در حرکت آن نوسان ایجاد می‌شود. همچنین از دیگر مزایای ایمن صنعت خدمات پس از فروش می‌باشد که خوشبختانه در طی چندین سال فعالیت ایمن صنعت در زمینه فروش کرکره برقی و جک درب برقی باعث جلب رضایت مشتریان شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *