جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

بلیت سینماها گران می‌شود

سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 757126
نامه‌ای برای افزایش تقریبی قیمت بلیت سینماها برای حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی رفته است که اگر تصویب شود، به‌صورت رسمی اعلام می‌شود.
بلیت سینماها گران می‌شود
به گزارش جهان نيوز، مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین وضعیت اکران نوروزی سینماها در سال ۱۴۰۰ گفت: پخش‌کنندگان از شورا یک فرصت یک هفته‌ای خواسته بودند و در این جلسه با درخواست پخش‌کننده و تهیه‌کننده‌ها موافقت شد و هفته آینده یکشنبه ۲۴ اسفند نام فیلم‌ها اعلام می‌شود.

وی درباره این فرصت یک هفته‌ای توضیح داد: پخش‌کنندگان می‌خواستند در این فرصت پروانه نمایش برخی از فیلم‌ها را دریافت کنند چون یک سری فیلم‌ها پروانه نمایش نداشت. مهلت خواستند که فیلم‌های مورد نظرشان را معرفی کنند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد: آیین‌نامه شورای صنفی نمایش به امضای اعضا رسید و نمایندگانی از کانون کارگردانان، اتحادیه تهیه‌کنندگان، سینماداران و پخش کنندگان این آیین نامه را امضا کردند.

وی همچنین درباره خبرهای منتشر شده درباره افزایش قیمت بلیت عنوان کرد: نامه‌ای برای افزایش تقریبی قیمت بلیت سینماها برای حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی رفته است که اگر تصویب شود، به‌صورت رسمی اعلام می‌شود.

شایسته در پایان درباره گمانه‌زنی نسبت به فیلم‌هایی که در نوروز اکران می‌شود و جای خالی فیلم کمدی در این ترکیب گفت: درباره این قضیه سیاست ما این بود که کمدی هم در میان فیلم‌ها باشد و اتفاقاً همین فرصت یک هفته‌ای را قایل شدیم تا بینیم چه امکانی برای حضور فیلم کمدی وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *