کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فروش واکسن کرونا در «ناصر خسرو»

19 اسفند 1399 ساعت 13:47

ما نظارت داریم بر روی این بازار و حدودا در یک ماه گذشته، نظارت تشدید شده است. توزیع واکسن کرونا شیوع ندارد، اما تقریبا دیده می‌شود که پلیس برخورد می‌کند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از میزان، صبح امروز چهل و دومین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در ستاد نیروی انتظامی فاتب برگزار شد.

سردار حسین رحیمی گفت: امروز شاهد هستید که چه پرونده‌های مهمی در تجسس کلانتری‌ها کشف می‌شود و سرعت عمل پلیس را میبینید.

وی افزود: روز گذشته افرادی که به تخریب خودرو‌ها مشغول بودند در کمتر از ۴۸ساعت دستگیر شدند و سارقان بدانند تهران برایشان امن نیست.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این مرحله از طرح،۸۷۵ پرونده سرقت مورد بررسی قرار گرفت و ۲۹۴ حکم قضایی برای دستگیری مجرمان صادر شد.

رییس پلیس پایتخت بیان کرد: ۴۶ باند منهدم و ۳هزارو۷۳۳ مورد از اموال مسروقه کشف شد. همچنین ۷۳۹سارق، مالخر و زورگیر دستگیر و ۲۵ نفر از مجرمان متواری نیز دستگیر شدند.

سردار حسین رحیمی گفت: ارزش اموال کشف شده، بالغ بر ۱۳ونیم میلیاردتومان است.

وی افزود: در این مرحله از طرح، ۲باند خرید و فروش دارو‌های کمیاب در فصای مجازی منهدم و ۳۰۰هزار دارو کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد:همچنین ۱۴قبصه سلاح جنگی و ۲ قبصه نارنجک جنگی کشف شد.

رییس پلیس پایتخت با هشدار به صنوف مختلف درباره خرید و فروش مواد محترقه بیان کرد: این روز‌ها بازار مواد محترقه داغ است و ۶۸هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز و پیش ساز‌ها شامل اکلیل و سرنج، کشف شد.

سردار حسین رحیمی گفت: در موضوع کالای قاچاق نیز ۳۶۳هزار کالا به ارزش ۳ونیم میلیاردتومان کشف شد.

وی افزود:یک باند توزیع مواد مخدر متلاشی و از آن ۶۷ کیلو مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی درباره بازار ناصرخسرو ادامه داد: ما نظارت داریم بر روی این بازار و حدودا در یک ماه گذشته، نظارت تشدید شده است. توزیع واکسن کرونا شیوع ندارد، اما تقریبا دیده می‌شود که پلیس برخورد می‌کند.

رییس پلیس پایتخت بیان کرد: ما از هم اکنون، برای برقراری امنیت بازار در چهارشنبه اخر سال و پنجشنبه آخرسال در معابر حضور داریم و هشدار می‌دهیم که با خرید وفروش مواد محترقه غیرمجاز به شدت برخورد می‌شود.

سردار حسین رحیمی گفت:پلیس از ساعت ۲ ظهر، آماده باش است و از اکنون نیز کار اطلاعاتی پلیس شروع شده است و برخورد با برهم‌زنندگان قانون، ادامه دارد.

وی افزود: افزایش ترافیک به خاطر افزایش تردد و خرید‌های شب عید است و توصیه میکنیم مردم صبح‌ها خرید کنند، اما محدودیت‌های شبانه برقرار است.

این مقام انتظامی ادامه داد: آمار‌ها نشان می‌دهد جرایم مهار شده و افزایشی نداشته این و این روند طبیعی است که ما در تلاش کاهش آن هستم.


کد مطلب: 757123

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/757123/فروش-واکسن-کرونا-ناصر-خسرو

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com