پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

قسمت دوم سریال گیسو - دانلود عاشقانه ترین سریال نمایش خانگی

سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 757115
قسمت دوم 2 سریال گیسو - دانلود عاشقانه ترین سریال نمایش خانگی
برنامه پخش هفته پیش روی شبکه نمایش خانگی به ترتیب زیر است: دانلود قسمت دوم سریال گیسو، قسمت 13 سریال قورباغه، قسمت هفتم خوب بد جلف رادیواکتیو، قسمت دهم ملکه گدایان، قسمت چهارم می خواهم زنده بمانم و قسمت 7 سیاوش. دانلود همگی این عناوین با ترافیک مصرفی و حجم دانلودی نیم بها (به صورت نصف محاسبه می شود) در این تاپیک میسر شده است. تماشای آثار روز شبکه نمایش خانگی با کیفیت بلوری HD از سایت جامع و به روز کول دانلود.
 
 
گیسو یا همان فصل دوم عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و با حضور انبوهی از سوپراستارهای مشهور و نامی سینمای ایران از جمله ساره بیات، محمدرضا گلزار، هومن سیدی، حسین یاری، هانیه توسلی، بهاره رهنما، مسعود رایگان، شمسی فضل‌ الهی، سانیا سالاری، علیرضا زمانی ‌‌نسب، آزاده ریاضی، بیژن امکانیان، سید جمشید حسینی و همچنین بازیگر زن ایتالیایی جولیا پانلی ساخته و همینک آغاز به پخش کرده است.
 
جهت دانلود قسمت دوم سریال گیسو (عاشقانه 2) به لینک زیر:
دانلود قسمت دوم گیسو
و همچنین سایر قسمت های این سریال جذاب و تماشایی به این لینک مراجعه کنید:
دانلود سریال گیسو
 
در قسمت اول گیسو چه اتفاقاتی رخ داد؟
قسمت اول سریال گیسو با تریلری هیجان انگیز آغاز می شود. دو شخص که مجهز به اسلحه هستند به دنبال فردی دیگر هستند و در صدد سوقصد به وی هستند. هر سه این شخص که تا این جا برای بیننده ناشناخته هستند به تعقیب و گریز ادامه می دهند و در هنگامی که به جاده ای متروکه می رسند … ادامه این قضیه کات می شود تا در پایان قسمت اول گیسو به آن رسیدگی شود. در سکانس بعدی، رضا که از پرونده های فسادآمیز پدرش بسیار آشفته است به نزد او می آید و ضمن رد و بدل کردن سخنانی تند، به او می گوید که گیسو هنوز زنده است و وی نیز به دنبال اوست. حاج یونس نیز که مانند همیشه حق به جانب صحبت می کند، زیر بار این حرف ها نمی رود و ابراز می کند که وی تنها به برخی فعالیت های اقتصادی کوتاه و سالم می پردازد. در ادامه شاهد وضعیت کنونی سهیل هستیم که مشغول مسابقات اتوموبیل رانی صحرایی است. چند نفر از دوستان و همراهانش از او می خواهد که با ماشین وی (که در واقع متعلق به پیمان است و پس از خروج از کشور دست او سپرده است) تمرین کنند. در حین رانندگی ولی، ماشین چپ شده و باعث خسارات فراوانی به ماشین می شود. سهیل که حتی بیمه ماشین را پرداخت نکرده بود به زیر بار یک خرج و مخارج بسیار بالا می رود. بد بیاری های سهیل ولی به این جا ختم نمی شود. او که پس از جدایی و ترک خانه به یک مسافرخانه رفته است، حتی توان پرداخت اجاره آن جا را نیز ندارد و بابت اقامت یک ماهه در آن جا، بدهکار است. در نهایت مجبور می شود ساعت مچی گران قیمت خود را به مسوول آن جا به عنوان ضمانت بدهد تا بتواند هزینه های کرایه های عقب افتاده اش را جبران کند. در همین حال است که به ظور ناگهانی پگاه از راه می رسد. سهیل متعجب می شود که او چگونه توانسته است آدرس مسافرخانه را پیدا کرده و به نزد وی بیاید. صحبت های ردوبدل شده بین این دو همانند صحبت های پیشین حول اختلافات شخصی شان در زندگی مشترکشان می گذرد. در سمت دیگر داستان، حاج یونس قرار دارد که با همکاران و شرکایش است و در ضمن گفتگو و مذاکراتی که با آن ها دارد، همچنان این گونه ابراز می کند که برایش پاپوش دوخته اند و قضیه گیسو نیز در همین راستا بوده است. گرچه در آغاز این گونه گمان می کرد که وی را افراد امنیتی به سمت او فرستاده اند (چرا؟!) در ادامه داستان ریحانه که از پیش به یاد داریم که مبتلا به بیماری سرطان شده بود در هنگامی که رضا و دنا به خانه باز می گردند، بیهوش شده و به زمین می افتد. رضا همسرش را به بیمارستتن برده و سپس پگاه را از این ماجرا مطلع می کند. او نیز که در مطب خوذ و مشغول ویزیت کردن بیمارهایش است سراسیمه خود را به بیمارستان مذکور می رساند. تلاش پزشکان برای نجات جان ریحانه بی فرجام می ماند و در حین عمل وی فوت می کند. به این ترتیب پرونده بازی پانته آ بهرام در سریال گیسو در همین قسمت اول بسته می شود. چیزی که پیش تر ها هم شایعه شده بود که وی در این فصل حضور ندارد و به این ترتیب با این داستان سازی، مقدمات حذف وی را فراهم کردند. دلیل فوت وی نیز دیر اقدام کردن و گذشتن مدت زمان زیاد از بروز علایم و بیماری وی از سوی پزشک، عنوان شد! با وجود این که در سکانس پایانی این قسمت باز هم به جریانات سکانس نخست باز می گردیم ولی مشخص نیست که افراد سوقصد کننده چه کسانی هستند و همچنین از هویت فردی که با ماشین سرنگون شده است نیز ما اطلاعی نداریم! برای پی بردن به جزیبات بیشتر باید به تماشای قسمت دوم گیسو بنشینیم. شما را دعوت به تماشای این قسمت از گیسو می کنیم.
 
 
ملکه گدایان از آن دسته از سریال هایی بود که کم کم و با حوصله مخاطبین را درگیر خود کرده است. تا اندازه ای که اینک با گذشت نه هفته، داستان به مرز پختگی و جاافتادگی رسیده است و به نظر می رسد که هر بار هواداران خود را به گونه قابل توجهی افزایش می دهد. همینک باید شاهد پخش قسمت 10 سریال ملکه گدایان در سایت کول دانلود باشیم.
 
جهت دانلود قسمت 10 دهم سریال ملکه گدایان و همچنین دانلود سایر قسمت های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت دهم ملکه گدایان
 
 
سریال جدید می خواهم زنده بمانم یک سریال بسیار خوش ساخت و تماشایی می باشد که در دهه 60 خورشیدی روایت می شود. سریال مضمونی عاشقانه، خانوادگی و جذاب دارد که در همان قسمت های اولیه توانست نظر بسیاری از مخاطبین را جلب کند. تماشای این سریال را توصیه اکید داریم به شما کاربران گرامی. قطعا از دیدن این سریال پشیمان نخواهید شد.

جهت دانلود قسمت 4 سریال می خواهم زنده بمانم و همچنین سایر قسمت های آن بر روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود قسمت چهارم می خواهم زنده بمانم
 
در قسمت های پیشین سریال می خواهم زنده بمانم چه اتفاقاتی رخ داد؟
اپیزود سوم میخواهم زنده بمانم در جایی آغاز می شود که کاوه برای معرفی کردن خود به ژاندارمری می رود. مشخص نیست با وجود فرد مراقبی که در همه جا در تعقیب وی بوده است، کاوه چطور و چگونه این کار را عملی کرده است تا از شر مافیای مواد مخدر به مامورین پلیس پناه ببرد و بدین گونه در امان باشد. البته شاید این هم نقشه ای دیگر باشد. در ادامه شاهد بحث و جدل مامورین مافوق در پرونده آقای حقی هستیم که خبر از جابجایی در مامور مستقیم رسیدگی به پرونده وی هستیم. به نظر می رسد که امورات مربوط به آزادی یا حداقل تخفیف در مجازات وی در حال انجام است. هما که بسیار مستاصل و از آن سو مصر است برای مهیا کردن پولی که لازم دارد برای آزادی پدرش، به هر دری می زند. به خانه عمویش می رود ولی او که خود در این ماجرا متضرر شده است، پولی در بساط ندارد. پس از این ها، هما به فکر فروختن جهزیه اش می افتد، یکی از دوستانش چند تکه طلایی که داشته است را به او به عنوان قرض می دهد. همه پول ها را جمع کرده ولی خود نیز می داند که این رقم بسیار کمتر از رقم درخواستی آقای شایگان است. کاوه به دیدار هما می آید و سعی می کند در این شرایط سخت به او دلداری بدهد. هما پس از جمع آوری پول هایی که توانسته است تهیه کند طبق قرار قبلی به دیدار شایگان می رود. در این ملاقات صحبت های بوداری بین هما و شایگان رد و بدل می شود. این احتمال وجود دارد که شایگان عاشق هما شده باشد و در ازای پذیرفتن وی، مشکلش را حل کند.
 
 
سریال قورباغه که پس از یک شروع توفانی به اوج مخاطبین خود رسیده بود همینک با پخش دوازدهمین قسمت موفقیت آمیز و بدست آوردن هواداران بیشتر؛ توانسته که جایگاه خود را در این هفته ها تثبیت کرده باشد. در این هفته شاهد انتشار قسمت 13 قورباغه خواهیم بود. قورباغه که یک اثر متقاوت شبکه نمایش خانگی و در ژانر معمایی جنایی با تهیه کنندگی: علی اسدزاده، نویسندگی و کارگردانی: هومن سیدی تولید شده است دوشنبه هر هفته از سایت کول دانلود پخش می شود.

جهت دانلود قسمت 13 سیزدهم سریال قورباغه بر روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود قسمت 13 قورباغه
 
در قسمت های گذشته قورباغه چه خبر؟
اپیزود ۱۲ قورباغه طبق انتظار از آن جایی آغاز شد که لیلا به ملاقات شمس آبادی رفته است. وی که با انگشت قطع شده و پانسمان شده دچار رنج و درد فراوانی ست. باز هم طبق حدسیاتی که از قسمت پیشین می توان داشت، این دو به ظاهر عاشق یکدیگر شده اند. البته در ادامه این طور استنباط می شود که این تنها لیلا است که عاشق اوست ولی شمس آبادی بسیار از او متنفر است. چرا که وی دلیل همه مصیبت هایش را لیلا می داند و در واقع از وقتی که او وارد زندگیش شده است، زن و بچه اش را از دست داده است و از آن مهم تر به او قول کمک داده بود که با توانایی هیپنوتیزمی که برادرش دارد، می تواند رضایت شاکی و اولیا دم را گرفته و از زندان آزاد شود ولی قضیه کاملا برعکس می شود. نه تنها مشکلات شمس آبادی حل نمی شود، بلکه انگشتش را از دست داده و از همه مهم تر دو قتل دیگر نیز به گردنش می افتد. بدین ترتیب مشخص می شود که قضیه آشنایی این دو به مدت ها پیش بازمی گردد و مشخصا از وقتی که وی هنوز همسر و پسرش را داشته است و زندگی عادی خود را طی می کند‌. پس از این هاست که لیلا حقیقت ماجرا را به شمس آبادی می گوید. این که نوری قدرت هیپنوتیزم نداشته و با یک مخدر این کار را انجام می دهد. در نهایت به وی این قول را می دهد که مقداری از آن مواد را برایش بیاورد تا بتواند از زندان آزاد شود. چیزی که احتمالا در قسمت بعدی باید شاهد آن باشیم. ادامه داستان منحصرا به گذشته ها و زمان آشنایی لیلا با شمس آبادی می پردازد. در جایی که شمس آبادی با همسر و فرزتد و پرستار فرزندش در یک رستوران هستند. لیلا ظاهرا برای نخستین بار وی را در رستوران می بینید و عاشق وی می شود. در ادامه او را تعقیب کرده و در نهایا در یک فروشگاه بزرگ مواد غذایی با او از نزدیک رودررو می شود.

در همین حال ولی قفسه اجناس بر روی پسر می افتد و وی بیهوش می شود. وقتی که به بیمارستان می روند، سروکله همسر شمس آبادی پیدا می شود و به این ترتیب نخستین رودررویی وی و لیلا نیز رقم می خورد. همسر وی که یک نقاش یا عکاس است، زمانی که گالری برای نمایش و فروش آثارش ترتیب داده است، با حضور لیلا در آن جا مواجه می شود که در پی خرید، آثار وی است که با حساسیت و رفتار تند وی ادامه پیدا می کند. در کل این قسمت، بسط و روایت کارکتر لیلا بود که تا چه حد شخصیت پیچیده و عجیبی دارد. در سکانس هاس بعدی، حقایق دیگری از داستان مشخص می شود و در واقع انگیزه اصلی نزدیک شدن لیلا به امیرعلی شمس آبادی‌. پیش از این ها لیلا عاشق مرد دیگری بوده ست که ...
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *