جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۲

دو گزینه احتمالی پایداری برای انتخابات

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 756978
مردم دریافته اند از صندوق کسی بیرون می آید که خودشان می خواهند و باید فعال باشند.
دو گزینه احتمالی پایداری برای انتخابات
به گزارش جهان نيوز، «محمدناصر سقای بی ریا»، عضو جبهه پایداری، در گفت و گو با برنا در رابطه با روند ائتلاف این جبهه با اصولگرایان گفت: ما در انتخابات مجلس سازوکار وحدت را اعلام و پیگیری کردیم و به نتیجه رسیدیم. انشاالله با سازوکاری که تعیین می شود وارد صحنه خواهیم شد اما اصولگرایانی که پایداری را تخریب می کنند به ما لطف دارند.

او افزود: در رابطه با انتخابات ۱۴۰۰ گزینه نهایی هنوز مطرح نشده است. انتخاب های ما گسترده است و به یکی دو نفر محدود نیست اما جلیلی و محصولی از گزینه ها هستند.

عضو جبهه پایداری تاکید کرد: پیش بینی ما این است که اگر درست عمل کنیم استقبال مردمی خوب خواهد بود. مردم به دنبال این هستند که فرد شایسته‌ای را انتخاب کنند و حدس ما این است که مشارکت های مردمی پر شورتر از تمام انتخابات خواهد بود
او ادامه داد: شاخص های مردمی همان هایی است که رهبر معظم انقلاب اعلام کرده اند و در راس آنها تعهد و کارآمدی است در بین کاندیداها افرادی هستند که این ویژگی ها را دارند.
 
سقای بی ریا خاطرنشان کرد: حدس من بر این است که نارضایتی مردمی موجب خواهد شد مردم از انتخابات استقبال کنند.

او با بیان اینکه مردم به صندوق های رای ایمان دارند، اضافه کرد: مردم دریافته اند از صندوق کسی بیرون می آید که خودشان می خواهند و باید فعال باشند.

سقای بی ریا در پایان گفت: ما کسانی را که به پر شورتر شدن انتخابات کمک می کنند در نظر داریم ضمن اینکه فکر نمی کنم جبهه پایداری کاندیدای خانم داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فقط احمدی نژاد می تواند در راستای خواست مردم ومتضمن یک انتخابات دشمن شکن باشد