کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خدمات جابجایی گاوصندوق و بازگشایی گاوصندوق را می شناسید؟

17 اسفند 1399 ساعت 11:11

همیشه داشتن اطلاعات کافی در خصوص یک محصول و خدمات آن قبل از اقدام به خرید به شما کمک میکند، با خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی از گاوصندوق و خدمات مربوط به آن کسب کنید.



گاهی اوقات دانستن برخی نکات در خصوص یک محصول قبل از خرید آن می‌تواند کمک کننده باشد خصوصا اگر با دردسرهای پس از خرید آن تا حد زیادی آشنا باشید.
 

گاوصندوق چیست
همانطور که می دانید گاوصندوق یک صندوق فولادی با ابعاد و وزن های متفاوت است که برای مصارف مختلف خریداری و استفاده می شود، افرادی برای نگهداری طلا و زیور آلات خود در خانه آن را میخرند و برخی برای نگه داری دارایی خود در مغازه و محل کارشان و برخی بانک ها و ادارات نیز برای محافظت از اسناد و مدارک از آن استفاده می کنند.

قفل گاوصندوق 100 ساله اختراع شده چطور تا حالا ساختار آن تغییر نکرده؟
جالب است بدانید که قفل گاوصندوق بیش از 100 سال است که اختراع شده است و در طول این سالها نیازی به تغییرات اساسی در آن دیده نشده ، همچنین تاکنون توانسته امنیت قابل قبول را ارائه دهد ، بخاطر ساختار پیچیده ای که داشته توانسته در سرقت و ربوده شدن دارایی های مردم ، وقفه زیادی ایجاد کند و هر فردی به راحتی نمی تواند یک گاوصندوق خوب را باز کند.
 

ماجرای گاوصندوق  تقلبی چیست و چرا باید گاوصندوق را با ضمانت را بخریم؟
یکی از مشکلاتی که خریداران گاوصندوق با آن مواجه هستند خرید گاوصندوق دسته دوم به نام گاوصندوق نو است و متاسفانه این اتفاق به قدری زیاد شده و در بازار افراد سود جو انجام می دهند که لازم است در اینجا آن را ذکر کنیم و شما را از این تقلب مطلع کنیم تا شما نیز بدانید که بهتر است گاوصندوق خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید تا یک فروشگاه ناشناس و یا متقلب.

آیا پس از خرید گاوصندوق خدمات خاصی را لازم دارید؟
بله، معمولا پس از خرید گاوصندوق به هر دلیلی مشتریان گاوصندوق به یکی از خدمات (حمل گاوصندوق – جابجایی گاوصندوق و یا بازگشایی گاوصندوق) نیاز پیدا میکنند که تمام این موارد را باید به مرکز قابل اعتماد و مجربی بسپارند تا مراکز متفرقه و غیر متخصص.

حمل و جابجایی گاوصندوق : ممکن است پس از خرید گاوصندوق، و گذشت چند ماه یا چند سال نیاز به حمل و جابجایی گاوصندوق داشته باشید، حمل و نقل گاوصندوق هم ساده نیست و هر کسی حتی بدنسازی که قادر به بلندکردن وزنه چند صد کیلویی هست قطعا نمیتواند به سادگی و بدون آسیب آن را منتقل کنند و علت آن هم این است که گاوصندوق وزنه نیست.

برای سفارش جابجایی گاوصندوق به اینجا مراجعه کنید.

جالب است بدانید که قیمت حمل و جا به جایی یک گاوصندوق به پارامتر های زیادی مانند : وزن گاوصندوق ، نوع گاوصندوق و ابعاد آن وابسته است.

همچنین مکان مبدا و مقصد ، مسیر بین آن ، چگونگی مسیر حمل ( راه پله باشد یا آسانسور) ( تعداد طبقات آن چقدر است) در محاسبه هزینه نقش دارند و هرچقدر سختی بیشتری داشته باشد جابجایی گاوصندوق هزینه هم بالاتر می‌رود.

نکته خیلی مهم در جابجایی گاوصندوق این است که : هیچ وقت سعی نکنید گاوصندوق خود را  به تنهایی به مکان دیگری حتی در حدچند متر جابجایی منتقل کنید ، این کار می تواند آسیب جدی جسمی به شما وارد کند مخصوصا اگر آشنایی با نحوه جابجایی گاوصندوق نداشته باشید، پس به فکر سلامتی خود هم باشید واین کار را به تیم امداد کاوه بسپارید.

تعمیر گاوصندوق : پس از گذشت چندین سال ممکن است درب و یا قفل و رمز گاو صندوق شما به خاطر مسائل زیادی آسیب ببیند و بخواهید آنرا به دست تعمیرکار مجرب بسپارید در ادامه لینک وب سایت امداد کاوه را برای شما قرار می‌دهیم.

بازگشایی گاوصندوق:  بازکردن رمز یک گاوصندوق بدون آسیب رساندن به قفل و درب گاو صندوق نوعی بازگشایی گاوصندوق بدون کلید است که تنها توسط متخصصین گاوصندوق قابل انجام است و چنانچه افراد نا بلد و نا وارد بخواهند درب گاوصندوق را باز کنند ممکن است به قفل گاوصندوق شما آسیب جدی وارد شود.

جالب است بدانید که باز کردن درب و قفل گاوصندوق توسط قفل ساز های وارد و کاربلد هم ممکن است به گاوصندوق شما آسیب برساند و علاوه بر در خطر افتادن دارایی شما برایتان دردسر هایی به همراه خواهد داشت، پس برای دریافت خدمت بازگشایی گاوصندوق از امداد کاوه اینجا را کلیک کنید.

آیا می‌دانستید از نظر کلی فقط و فقط دو مدل گاوصندوق داریم؟
جالب است بدانید از نظر فنی فقط و فقط دو مدل گاوصندوق داریم و آن دو مدل هم ضد سرقت و ضد حریق و آتش سوزی می باشد.

بهتر است بدانید گاوصندوق ضد حریق امنیت کمتری دارند  در مقابل سرقت دارد و باز کردن درب آن برای سارق به مراتب ساده تر است.

همچنین گاوصندوق های ضد سرقت مقاومت کمتری در  مقابل آتش و آتش سوزی گسترده دارند.


کد مطلب: 756856

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/756856/خدمات-جابجایی-گاوصندوق-بازگشایی-می-شناسید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com