جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

خرید ژل رویال اصل از آهوتا + بررسی خواص ژل رویال

يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 756855
خرید ژل رویال اصل از آهوتا + بررسی خواص ژل رویال
ژل رویال محصول بی نظیر زنبور عسل است که متاسفانه افراد زیادی از آن اطلاع ندارند. باتوجه به خواص ژل رویال برای سلامتی در این مقاله سعی میکنیم فواید آن را بطور کامل بررسی کنیم. ژل رویال اسم های متفاوتی دارد و نام های ژل ملکه زنبور عسل یا ژل سلطنتی را نیز برای آن به کار می برند. این ژل یک ماده است که زنبور عسل از شهد گل ها و همچنین ترشح غدد خودش آن را تولید می کند، بنابراین علاوه بر ترکیبات گیاهی از ترکیبات مترشحه توسط زنبور عسل نیز برای تولید آن استفاده شده است.

ژله رویال که معمولا شیری رنگ است مختص تغذیه زنبور ملکه است، ژل رویال از جمله مواد پر انرژی است که خواص بسیار زیادی برای افزایش انرژی و همچنین درمان بیماری ها دارد. در طب سنتی در موارد زیادی از این ژل برای درمان امراض مختلف استفاده شده است. نگهداری ژل رویال در ماندگاری آن بسیار موثر است، پس باید به روش صحیح از آن نگهداری کنید. قابلیت این ژل در قوی کردن سیستم ایمنی بدن و همچنین محافظت از بدن در مقابل بیماری ها بسیار بالا است و یک داروی طبیعی در این زمینه محسوب می شود.
 

شاید پیدا کردن ژل رویال به دلیل قیمت بالای آن بسیار مشکل باشد، زیرا این ژل به طور معجزه آسایی می تواند بدن را در مقابل انواع میکروارگانیسم های بیماری زا مقاوم کند و قدرت ایمنی بدن را افزایش دهد. قسمت اعظم این ژل را ترشحات زنبور عسل تشکیل می دهد و فقط حدود 15 درصد آن قند است، مقدار کمی ویتامین و چربی نیز در ترکیب آن پیدا می شود. هدف تولید این ماده توسط زنبور عسل، تغذیه زنبور ملکه، رشد و ایمنی بدن آن است.

خواص ژل رویال
فواید ژل رویال برای سلامتی بسیار است ولی در این مقاله سعی میکنیم به اصلی ترین خواص که بطور علمی ثابت شده اند بپردازیم.

تقویت سیستم ایمنی
مهمترین خاصیتی که این ژل دارد و بسیاری از افراد را ترغیب می کند که آن را قیمتی گران تهیه کنند، تقویت سیستم ایمنی بدن است، استفاده از این ژل علاوه بر از بین بردن بیماری های موجود در بدن فرد، به تقویت سیستم ایمنی در برابر میکروب های بیماری زا کمک می کند. مصرف این ژل در سرکوب کردن واکنش های ناشی از ترشح هیستامین توانایی خوبی دارد، همچنین سرشار از پروتئین های مقوی است که یک منبع غنی برای تغذیه است.

افزایش عملکرد با ژل رویال
بهبود و افزایش عملکرد مغز از ویژگی های دیگر این ژل است، محافظت از بافت مغز در مقابل رادیکال های آزاد با داشتن آنتی اکسیدان ها از عملکردهای عالی آن است. در کنترل اضطراب و استرس به مغز کمک می کند و مواد شیمیایی مضر در مغز را متعادل می کند تا از آسیب های مغزی جلوگیری کند. برای بهبود افسردگی نیز از این ژل استفاده می شود.

پیشگیری و بهبود آلزایمز با ژل رویال
پیشگیری و بهبود بیماری آلزایمر از خواص دیگر ژل رویال است که امروزه طرفداران آن را افزایش داده است. با توجه به اینکه درمان بیماری آلزایمر سخت است و داروهای آن دارای عوارض بسیار زیادی هستند، ولی استفاده از این ژل بدون هیچ گونه عوارضی هم از بیماری پیشگیری می کند و هم در صورت بیمار بودن افراد، در بهبود بیماری برای آنها بسیار موثر است.
 

کاهش علائم یائسگی
افرادی که به دوران یائسگی وارد می شوند دارای علائم وحشتناکی از جمله خستگی های پی در پی، افسردگی، بی حالی، عصبانیت و غیره می شوند، استفاده از مایع رویال می تواند این علائم را بسیار کاهش دهد و انرژی کافی فرد را تامین کند.

بهبود و درمان MS
از ژل رویال برای درمان بیماری های ام اس بسیار استفاده می شود زیرا ترکیبات آن در بهبود این بیماری موثر است. شربت هایی که از این ژل تهیه شده اند برای برای درمان سرطان و خستگی های ناشی از آن بسیار کاربرد دارند.

تنظیم فشارخون
از جمله بیماری های شایعی که امروزه وجود دارد، فشارخون است، که افراد به دلیل کم تحرکی و استرس به آن دچار می شوند، بهترین ماده طبیعی برای تنظیم فشارخون ژل رویال است که بدون هیچ گونه عوارضی می تواند فشار خون افراد را به حالت نرمال برساند.

درمان دیابت
از بیماری های دیگری که با مصرف این ژل قابل کنترل است بیماری دیابت می باشد که بسیار هم شایع است، مصرف این ژل می تواند بیماری دیابت را بهبود بخشد.

ژل رویال برای پوکی استخوان
با توجه به اینکه ژل رویال، منبع بسیار غنی از ویتامین B12 و کلسیم است در پیشگیری از بیماری پوکی استخوان بسیار مفید است. مصرف این ژل به صورت موضعی برای درمان زخم های پوستی به صورت معجزه آسایی جواب می دهد. مصرف این ژل به هضم غذاها و بهبود عملکرد گوارشی بدن کمک می کند.

مصرف ژل رویال توسط مردان در درمان ناباروری آنها بسیار موثر است. شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که از چاقی رنج می برید و راه های مختلفی را امتحان کرده اید و جواب نگرفته اید، در این خصوص استفاده از این ژل با افزایش سوخت و ساز بدن باعث کاهش وزن بدن می شود. مصرف این ژل علاوه بر کاهش وزن از چاقی نیز پیشگیری می کند.

عوارض ژل رویال
با توجه به خواصی ژل رویال که بیان کردیم، بسیاری از شما علاقمند به استفاده از این ژل هستید، ولی باید توجه داشته باشید که ژل رویال ممکن است دارای عوارض نیز باشد، این عوارض معمولا به دلیل گرده های گلی است که در ترکیبات این ژل وجود دارد. تشخیص اینکه چه کسی با مصرف این ژل دچار آلرژی می شود کار آسانی نیست ولی اکثر افرادی که به گرده گل و همچنین زنبور عسل حساسیت دارند، با مصرف این ژل نیز دچار آلرژی می شوند.
 


پس باید این افراد در مصرف ژل بیشتر از دیگران احتیاط کنند و برای با اول به مقدار زیاد مصرف نکنند تا حساسیت خود را نسبت به این ماده آزمایش نمایند. البته مطالعات نشان می دهد که وجود چند پروتئین در این ژل در ایجاد آلرژی و شوک آنافیلاکسی نقش دارند. ممکن است برخی از افراد به این پروتئین ها حساسیت داشته باشند.

برای خوردن ژل رویال ابتدا از میزان بسیار کم شروع کنید و در صورت دیدن علائمی از قبیل: سرفه، خس خس سینه، خارش و قرمزی، مصرف آن را قطع نمایید ولی در صورتی که از این علائم مشاهده نشد می توانید به آرامی دوز مصرفی خود را افزایش دهید.

منبع : http://www.fao.org/3/w0076e/w0076e16.htm

خرید ژل رویال اصل
با توجه به خواصی که از این ژل بیان شد، قابل تشخیص است که قیمت این محصول می تواند گران باشد و تهیه کردن نوع اصل آن کار ساده ای نیست. فروشگاه آهوتا با سابقه ای طولانی در فروش ژل رویال خالص در قیمت مناسب، دسترسی مشتریان به این ژل را راحت کرده است. شما می توانید برای تهیه ژل به سایت آهوتا مراجعه نمایید و محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایید تا در اسرع وقت به دست شما برسد.

برای مشاوره درباره ژل رویال می توانید به کارشناسان ما متصل شوید تا جواب سوالات خود را به درستی دریافت نمایید. کارشناسان ما نحوه مصرف و میزان آن را به شما کامل خواهند گفت. برای خرید ژل رویال اصل به فروشگاه آهوتا مراجعه کنید و با خیالی آسوده محصول خود را تحویل بگیرید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *