جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۳

پیشنهاد پزشکیان برای کنترل کرونا

يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 756820
چهره شاخص اصلاح طلب مجلس با بیان اینکه باید با کنترل شدید، کرونا را از بین ببریم، گفت: باید حداقل یک ماه و نیم کامل سیستم‌ها کنترل شود و بیماری کرونا مهار گردد.
پیشنهاد پزشکیان برای کنترل کرونا
به گزارش جهان نيوز، مسعود پزشکیان نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار الف با بیان اینکه همه باید از مصوبات ستاد ملی کرونا تبعیت کنند، اظهار داشت :

تبعیت از مصوبات این ستاد دستور مقام معظم رهبری است.

وی تأکید کرد: تصور من این است که برای کنترل بیماری کرونا باید با قدرت برخورد شود و حداقل یک ماه و نیم به صورت جدی بیماری کنترل شود و محدودیت‌هایی برای کنترل بیماری ایجاد گردد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه باید در این شرایط سخت به افرادی که آسیب‌پذیر هستند و امکانات لازم ندارند کمک شود، گفت: طرح شهید سلیمانی که در کشور به راه افتاد و به اقشار آسیب‌پذیر کمک می‌شد، طرح خوبی است.  با ایجاد محدودیت ها، می‌توان برای افرادی که امکانات لازم را ندارند تغذیه مثل گوشت و نان در اختیار آنها قرار داد.

پزشکیان تأکید کرد: باید مرزها را به شدت کنترل کنیم وگرنه بیماری در کشور همچنان وجود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شغل های زیادی در کشور تعطیل و افراد زیادی هم بیکار شده‌اند، تصریح کرد: هر حرکتی که در آن تجمع مردمی وجود داشته باشد برای کنترل بیماری مضر است و بیماری همچنان وجود خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای پزشکیان یکماه ونیم نوش جانتان دو هفته کل کشور را قرنطینه کامل کنید خودتون نتایج سودمند این تعطیلی را خواهید دید
Iran, Islamic Republic of
فقط حرف .
آقای پزشکیان لطفا کمی از حیطه حرف خارج شوید