جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اولین ترکیب مجیدی برای استقلال مقابل فولاد

شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب: 756801
فرهاد مجیدی برای بازی امروز مقابل فولاد، رشید مظاهری، آرش رضاوند و سیداحمد موسوی را از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داد.
اولین ترکیب مجیدی برای استقلال مقابل فولاد
به گزارش جهان نيوز، استقلال و فولاد در حساس ترین دیدار هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند. دو تیمی که در جدول رده بندی همسایه اند و برنده این دیدار می تواند رتبه سوم را از آن خود کند. استقلال در صورت پیروزی فاصله اش را با فولاد به عدد 4 می رساند و در صورت پیروزی شاگردان نکونام، آنها به رده سوم خواهند رسید.

با وجود اینکه رشید مظاهری در بازی گذشته مقابل مس رفسنجان دچار آسیب دیدگی شده بود و انتظار می رفت حسینی در این دیدار درون دروازه استقلال قرار بگیرد، اما سرمربی آبی پوشان رشید مظاهری را به عنوان گلر شماره یک خودش درون قفس توری استقلال قرار داده است.

فرهاد مجیدی که فصل گذشته تیمش را با سیستم 352 روانه میدان می کرد، امروز با سیستم 4 دفاعه به مصاف تیم نکونام خواهد رفت. محمد دانشگر در کنار سیاوش یزدانی دو زوج اصلی خط دفاعی استقلال را تشکیل خواهند داد. محمد نادری در سمت چپ و وریا غفوری هم در سمت راست انجام وظیفه می کنند.

مجیدی برای خط میانی به مسعود ریگی اعتماد کرده است تا او کمربند میانه زمین استقلال را محکم کند. سیداحمد موسوی که در ابتدای فصل به بازیکن ثابت آبی ها تبدیل شده بود و در چند دیدار گذشته کار را از روی نیمکت آغاز کرده بود، در این بازی از ابتدا به میدان رفته است. بازگشت آرش رضاوند به ترکیب اصلی و حضور او در کنار فرشید اسماعیلی ترکیب خط میانی استقلال را کامل می کند.

شیخ دیاباته و مهدی قایدی که در فصل گذشته نیز انتخاب های اصلی فرهاد مجیدی برای خط حمله بودند، در دیدار امروز نیز به عنوان زوج خط حمله استقلال به میدان بروند. ارسلان مطهری کار را از روی نیمکت آغاز می کند.

فرهاد مجیدی 11 بازیکن تیم استقلال برای بازی با فولاد را به شرح زیر مشخص کرد:

رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، ووریا غفوری، احمد موسوی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و مهدی قائدی

دیدار دو تیم از ساعت 17:30 آغاز می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *