جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱
پایان نافرجام مهاجم بلندقامت؛

ضرر یک‌میلیاردی خرید گل‌محمدی برای پرسپولیس

شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 756796
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از عملکرد ناموفق در امر گلزنی رضایت خود را از این باشگاه گرفت تا دنبال تیم جدید باشد.
ضرر میلیاردی خرید گل‌محمدی برای پرسپولیس
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، آرمان رمضانی مهاجم بلندقامت پرسپولیس که در تابستان سال جاری به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شده بود پس از ناکامی در امر گلزنی برای این تیم از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا شد تا حضوری کوتاه مدت در این تیم داشته باشد.

رمضانی که قرارداد بلندمدت سه ساله را با پرسپولیس امضا کرده بود برای فصل نخست حضورش رقمی بالغ بر سه میلیارد تومان دریافت می‌کرد.

مهاجم بلند قامت سرخ‌ها برای نیم فصل حضورش در این باشگاه، یک میلیارد تومان دریافتی داشت و مابقی طلب خود را نیز بابت گرفتن رضایتنامه از پرسپولیس بخشید تا مشکلی برای انتقال نداشته باشد.

رمضانی که با نظر مستقیم یحیی جذب شده بود برخلاف سعید آقایی، حامد لک، میلاد سرلک و احسان پهلوان در ترکیب این تیم نتوانست مثمرثمر ظاهر شود تا سرمربی سرخ‌ها بر خلاف میل باطنی اش تصمیم به کنار گذاشتن او بگیرد.

بازیکنی که بدون گل زده و تنها با دو پاس گل مبلغ قابل توجهی از پرسپولیسگرفت تا با وجود قانون منع جذب بازیکن خارجی بار دیگر شاهد خرید نامطلوب در باشگاه پرسپولیس باشیم.

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و مس رفسنجان جزو مشتریان رمضانی هستند تا این بازیکن را در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر به خدمت بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این ضررها باید ازسر مربی تیم اخذ و از مطالبات او کسرشود . پول بیت المال است .