سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۳
سخنگوی وزارت خارجه:

با تلاش‌های فشرده دیپلماتیک طرح قطعنامه محکومیت ایران در آژانس منتفی شد

پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 756634
سخنگوی وزارت خارجه گفت: با تلاش های فشرده دیپلماتیک در تهران، وین و پایتختهای همه اعضای شورای حکام و همراهی چین و روسیه، طرح قطعنامه منتفی شد.
با تلاش‌های فشرده دیپلماتیک طرح قطعنامه محکومیت ایران در آژانس منتفی شد
به گزارش جهان نيوز، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در توضیح تحول امروز در آژانس بین المللی انرژی اتمی اظهار کرد: با تلاش های فشرده دیپلماتیک در تهران، وین و پایتخت‌های همه اعضای شورای حکام و به ویژه سه کشور اروپایی و همچنین همراهی چین و روسیه، طرح قطعنامه منتفی شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: تحول امروز می‌تواند مسیر دیپلماسی را که ایران و آژانس باز کرده اند، حفظ و زمینه را برای اجرای کامل تعهدات از سوی تمامی طرف های برجامی فراهم کند.

خطیب زاده تاکید کرد: ایران امیدوار است، طرف‌های مشارکت کننده در برجام بتوانند با استفاده از این فرصت و با همکاری جدی، اجرای کامل برجام از سوی همه را تضمین کنند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سردمداران FATF خود حامیان اصلی تروریسم هستند
سردمداران FATF خود از حامیان اصلی تروریسم هستند و حمایت‌های آشکار و پنهانی از گروه‌های تروریستی بویژه در منطقه غرب آسیا داشته‌اند.
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران فشار و تهدید را نمی‌پذیرد/ آمریکا و اروپا به تعهداتشان عمل کنند
Iran, Islamic Republic of
اروپا جنایتکار شماره یک به جای دخالت و مداخله، به قوانین بین الملل، حقوق بین الملل و حقوق بشر احترام بگذارد....