جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

جانبازان فاقد شغل کمک معیشتی دریافت می‌کنند

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب: 756563
نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران را مکلف کردند که به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال معسر فاقد شغل و درآمد تا زمانی که فاقد شغل و درآمد باشند، ماهانه کمک‌معیشت پرداخت کنند.
جانبازان فاقد شغل کمک معیشتی دریافت می‌کنند
به گزارش جهان نيوز، نمایندگان مجلس در نشست علنی نوبت دوم امروز (چهار‌شنبه، 13 اسفند) قوه مقننه و  در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 1400، با چند بند  تبصره  ماده واحده لایحه بودجه موافقت کردند.

 (ب) تبصره (17) ماده واحده لایحه بودجه آمده است: بنیاد شهید و امور ایثارگران مکلف است از محل اعتبارات موضوع ردیف 131600 جدول شماره (7)‌ این قانون به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال معسر فاقد شغل و درآمد که بر اساس قوانین نیروهای مسلح مشمول دریافت حقوق وظیفه نمی‌باشند، تا زمانی که فاقد شغل و درآمد باشند، ماهانه کمک‌معیشت معادل حداقل حقوق کارکنان دولت پرداخت کند. آیین‌نامه اجرائی این بند به پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهیه می‌شود و به‌تصویب هیأت وزیران می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یعنی جانباز داریم درامد نداره؟ واقعا تاسف آوره