پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۶
مهدی جهان تیغی در گفتگو با رادیو گفتگو؛

هدف اصلی تحریف گفتمان امام(ره)، تضعیف امام فعلی جامعه است/ غربی‌ها معتقدند که بیانیه «گام دوم» چهل سال آینده انقلاب را تضمین می‌کند

پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 756540
جهان‌تیغی در رادیو گفت‌وگو تصریح کرد: یکی از اهداف تحریف گفتمان انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) تلاش برای تضعیف امام فعلی جامعه است.
هدف اصلی تحریف گفتمان امام(ره)، تضعیف امام فعلی جامعه است/ غربی‌ها معتقدند که بیانیه «گام دوم» چهل سال آینده انقلاب را تضمین می‌کند
به گزارش جهان نيوز، برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص تلاش دشمنان برای تحریف گفتمان انقلاب اسلامی با مهدی جهان‌تیغی، کارشناس مسائل رسانه و مدیر مسئول جهان نيوز به صورت تلفنی گفتگو کرد.

مهدی جهان‌تیغی برنامه نفوذ را یک طرح همیشگی از سوی دشمن دانست و گفت: دشمنان و جریان نفوذ اهداف ویژه ای را برای استحاله و تحریف گفتمان انقلاب اسلامی دنبال می کنند. جریان نفوذ در عرصه خارجی، با تحریف گفتمان امام خمینی (ره) به دنبال آن هستند که دو گانه استکبار و انقلاب اسلامی را که پس از سال 1357 شکل گرفت تضعیف کنند.

وی درباره اهداف جریان نفوذ در بعد داخلی نیز توضیح داد و تصریح کرد: یکی از اهداف تحریف گفتمان انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) تلاش برای تضعیف امام فعلی جامعه است. درواقع با تحریف گفتمان امام این‌گونه القا کنند رهبر فعلی جامعه در برابر گفتمان امام قبلی، دچار یک‌سری اختلافات است.
  این کارشناس مسائل رسانه تحریف گفتمان انقلاب را انحراف بر محتوای جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: نفوذی ها با تضعیف گفتمام امام که مانیفست انقلاب اسلامی است، تلاش می کنند جمهوری اسلامی را از محتوا دچار خلاء کنند. طبیعی است که پیامد انحراف از محتوا، تغییر مسیر نظام اسلامی خواهد بود.

وی از تلاش 20 ساله جریان نفوذ با همراهی دشمنان به صورت ویژه برای تغییر مسیر انقلاب اسلامی خبر داد و بیان کرد: آن‌ها تلاش می کنند جمهوری اسلامی ایران از انقلابی بودن خود فاصله بگیرد و یک تغییر مسیر به سمت هدف دلخواه آن‌ها ایجاد شود.

جهان‌تیغی تحریف گفتمان امام خمینی(ره) را موجب تغییر در مسیر جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: هر زمان به گفتمان امام خمینی(ره) توجه داشتیم مسیری که حرکت کرده ایم درست بوده است. دشمنان احساس می کنند با توجه به فاصله چند نسلی که در انقلاب اسلامی رخ داده است و این نسل جدید امام را درک نکرده اند، می توانند با استفاده از خلاء موجود و به کمک جریان نفوذ، امام را آنگونه که دوست دارند معرفی کنند.

این کارشناس مسائل رسانه از تلاش جریان نفوذ برای کمرنگ کردن گفتمان امام(ره) گفت و اشاره کرد: در سال های اخیر اتفاقاتی در کشور رخ داده است که پیش از آن شاهد نبودیم مانند مذاکره با آمریکا و برجام و همچنین اعمال تحریم های جدید. وقتی همه این موارد را کنار یکدیگر می گذاریم احساس می کنیم تنها گفتمانی که می تواند ما را از این گردنه ها عبور دهد، گفتمان امام خمینی و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: نظر غربی ها این است که بیانیه گام دوم چهل سال آینده انقلاب اسلامی ایران را تضمین می کند و به همین جهت آن‌ها دائماً تأکید می کنند باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا بیانیه گام دوم بخشی از محاسبات نسل جدید انقلاب اسلامی نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این بابا جهان تیغی خودش ازمصادیق تحلیل های خوب و واقع بینانه است
Canada
به خدا قسم جهانتیغی غربی ها هیچی در مورد این بیانه گام دوم نمیدونن، ولی به هر حال باریک که داری پیشرفت میکنی
رضا
Iran, Islamic Republic of
اى جونمى دكتر !
Iran, Islamic Republic of
تئوریزه کردن توهم!
Iran, Islamic Republic of
خودگویی وخودخندی،به به چه هنرمندی!عموجان ریش وقیچی دست شماست فعلا ولی همیشه اینطور نمی مونه
Iran, Islamic Republic of
این جهان تیغی شما باید بره تو پیک نوروزی بی کودکان تحلیل بنویسه!!