جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

انواع کلاه مردانه و پسرانه یکجا-چطور کلاه مردانه خود را انتخاب کنیم؟

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 756498
چطور کلاه مردانه خود را انتخاب کنیم؟
یکی از اجزای مهم تیپ و استایل شما در فصل های سرد سال کلاه شماست . با توجه به تنوع کلاه های بازار و جاهایی می توانید اونو تهیه کنید بهتره اول راهنمای انتخاب کلاهتان را بخوانید. ما در بلیک یک راهنما برای انتخاب کلاه مردانه یا کلاه پسرانه برای شما تهیه کردیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید .
 

برای انتخاب یک کلاه مناسب استایل خود را مشخص کنید.
به طور مثال انتخاب کنید که استایل شما برای امروز خیابانی است . وقتی شما استایل خیابانی رو انتخاب می کنید خیلی راحت انتخاب هاتون محدود میشه و می تونید انتخاب راحت تری داشته باشید. کلاه های مردانه در بساری از استایل ها مثل استایل کلاسیک بسیار محدود تر می شود حال کلاه های پسرانه تنوع بیشتری دارند.
 برای شناختن و دیدن تصاویر انواع کلاه مردانه می توانید به وبلاگ بلیک مراجعه کنید.

با توجه به تم رنگی بقیه ی اجزای استایلتان رنگ کلاه مورد نظرتان را انتخاب کنید.
رنگ  کلاه ها بسیار مهم اند زیرا توجه بسیاری بر آنهاست . علاوه بر این تناقض های رنگی آن میتوانند بسیار زیبا جلوه کنند.  سعی کنید یا کلاهتان را همرنگ تم اصلی تیپتان کنید با اینکه اگر متناقض کلاه می پوشید حتما در جزئیات تیپتان نکاتی برای ست کردن آن داشته باشید مثل بند کفش یا بند ساعت.
 
 فرم صورت در انتخاب کلاه بسیار مهم است.
اگر کلاهی به صورت شما نمی آید لطفا اصرار نکیند که حتما آن را بپوشید زیرا بیشتر همانند قابلمه جلوه می دهد. شما نمی توانید کلاه کپ رپی را با صورت های بسیار لاغر بپوشید . بعضی ها هم که کلا کلاه نپوشند بهتر است و در فصل سرد هم از هد بند استفاده کنند زیرا قالب های کلی یک کلاه با فرم صورت آنها ناهماهنگ است. سعی کنید حتما انواع مختلف کلاه را حین خریدن آن امتحان کنید.
 
 کلاه های بافتنی و جایگاه آن در استایل شما:
کلاه های بافتنی تنوع بساری دارند و کیفیت آنها بسیار مهم است . کلاه های مردانه که از پارچه های بافتنی استفاده می شوند در بازار بسیار کم هستند و تنوع کمی دارند. موقع خرید این نوع کلاه ها حتما به دوخت آن توجه کنید. مهم تر از دوخت پارچه ی آن است که متاسب با استایل شما باشد. تنوع کلاه بافتنی بیشتر برای خانم هاست اما در مدل های پسرانه و مردانه هم خلاقیت بالایی داشتیم.از نظر رنگی اکثرا کاموا های تیره در بافتن کلاه های بافتنی مردانه یا پسرانه استفاده می شود .
 
خرید کلاه از کدوم سایت ؟
طبعا یکی از جاهی که می تونید کلاه های خوبی پیدا کنید سایت دیجی کلاست و فروشگاه بلیک است. اینجا  میتونید کلاه های خوبی پیدا کنید اما همونظوری که گفتیم اول سعی کنید مدل کلاهی را که میخواهید بخرید را امتحان کنید و از این که با فرم صورت شما هماهنگی دارد مطمئن شوید و حالا دیگر با خیال راحت میتونید رنگ مورد علاقه و مدل کلاهتان رو با توجه به استایلتون انتخاب کنید و خرید تون رو انجام بدید.
سایت های دیگه ای هم مثل کلاه بازی هم سایت خوبی برای خرید کلاه مورد علاقه ی شماست .
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *