سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۲
۳

روایت الله کرم از جزئیات نامه خاتمی

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 756464
خاتمی با این نامه سیاست فشار از بالا را دنبال کرده تا در صورت عدم دریافت پاسخ دلخواه، امکان فشار از پایین فراهم گردد.
روایت الله کرم از جزئیات نامه خاتمی
به گزارش جهان نيوز، عضو شورای وحدت گفت: خاتمی در نامه به رهبر انقلاب تلاش دارد خودش را درون و همراه نشان دهد، زیرا برخلاف خوئینی ها، نامه خاتمی به صورت سرگشاده منتشر نشد بلکه به صورت دست نویس و سربسته انتقال داده شده است.

بخشی از گفتگوی حسین الله کرم با نامه نیوز را در ادامه بخوانید.

*آقای خاتمی نامه ای به رهبر انقلاب نوشته است. این نامه چه محورهایی دارد؟
-به نظر می رسد آقای خاتمی در این نامه تلاش دارد خودش را درون و همراه با نظام نشان دهد، زیرا برخلاف خوئینی ها، نامه خاتمی به صورت سرگشاده منتشر نشد بلکه به صورت دست نویس و سربسته انتقال داده شده است. به هر حال این نامه می تواند یک سقف و یک کف داشته باشد. کف نامه می تواند حاوی ارائه چگونگی عملکرد آقای خاتمی در انتخابات سال 88 باشد، به نوعی که همسویی با نظام ، توبه نامه و عذرخواهی تلقی گردد اما سقف نامه می تواند مانند نامه آقای خوئینی ها در انتقال مسئولیت مشکلات کنونی از دولت به گردن نظام باشد. لازم به ذکر است از آنجا که چهره نفاق آقای خاتمی هنوز در نقاب است و تطهیر آن به اعلام عذرخواهی عمومی و توبه از عملکرد سال 88 در نقض جمهوریت بازمی گردد،لذا تا توبه نظری و عملی نزد افکارعمومی انجام ندهد به عنوان باغی همچنان باقی خواهد ماند.

*به نظر شما چرا آقای خاتمی در این مقطع زمانی چنین نامه ای را به رهبر انقلاب نوشته است؟
از آنجا که حضرت آقا موضوع مشارکت پرشور را مطرح کردند طرح این نامه در این مقطع به نوعی اعلام آمادگی ایشان برای ایجاد مشارکت حداکثری است تا رهبر انقلاب را در به رسمیت شناختن نامزد جریان غربگرا تحت فشار قرار دهد. خاتمی با این نامه سیاست فشار از بالا را دنبال کرده تا در صورت عدم دریافت پاسخ دلخواه، امکان فشار از پایین فراهم گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


hana
Iran, Islamic Republic of
درایت رهبری در عدم پاسخ به خاتمی به عنوان یکی از سران فتنه همچون همیشه این توطئه اصلاح طلبان را هم نقش بر آب میکند.
سید محسن
Iran, Islamic Republic of
انهم یکی از سران فتنه 88
Denmark
حضرت آقا خودشان درایت کافی و وافی برای بررسی چنین مواردی را دارند و بهتر است که امثال الله کرم سکوت کنند و برای نظام تعیین تکلیف نکنند.