جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اقامت در خاص ترین هتل اصفهان با بهترین قیمت

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب: 756442
رزرو هتل در شهر اصفهان را انجام دهید و در خاص ترین هتل ایران یعنی هتل شاه عباسی اصفهان، اقامت گزینید
رزرو هتل یکی از شرط های لازمه برای سفر است، چون مکان اقامت بسیار اهمیت داشته و موجبات آسایش و راحتی گردشگران را فراهم می کند. از این رو شهر های توریست پذیری همچون اصفهان، می طلبد که از هتل های بسیاری برخوردار باشد. علاوه بر هتل های لوکس، هتل های سنتی هم در شهر اصفهان هم وجود دارد تا بتواند پاسخگوی هر سلیقه ای باشد. اما رزرو هتل خاص با بهترین قیمت می تواند سفری فوق العاده را برای شما رقم بزند.

رزرو هتل عباسی اصفهان پیشنهاد پرشین هتل به شما است، چون تنها هتل ایران است که بیش از 400 سال قدمت داشته و پذیرای بسیاری از چهره های سرشناس بین المللی بوده است. این هتل اصفهان به عنوان هتل موزه نیز شناخته می شود، چون برخی از اشیاء گران بهای زمان صفویه را درون خود دارد. در عنوان ذیل به شرح بیشتری از این هتل اصفهان پرداخته ایم.

چرا هتل عباسی اصفهان خاص است؟

هتل عباسی اصفهان
در زمان های گذشته کاروانسرایی بود که شاه سلطان حسین صفوی؛ آن را به مادرشان هدیه دادند. این بانوی فرهیخته نیز کاروانسرا را وقف مردم نمود تا درویشان، تاجران و رهگذران، مکانی برای اسکان داشته باشند. پس از گذشت سالیان، این کاروانسرای قدیمی تبدیل به هتل عباسی کنونی شده که دارای گواهینامه های بین المللی در صنعت هتلداری است.
نمای زیبای هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان از اتاق هایی فوق العاده برخوردار است که شما را به یاد پادشاهان صفوی می اندازد. البته این اتاق ها بسیار گران بوده و از لوکس ترین اتاق های این هتل اصفهان به شمار می رود. سوئیت صفوی، سوئیت قاجار و سوئیت چشم انداز از گران ترین اتاق های این هتل 400 ساله هستند که متراژی وسیع داشته و با معماری سنتی، آراسته شده اند.

رستوران های هتل عباسی اصفهان بهترین مکان برای صرف غذاهای بین المللی و غذاهای سنتی اصفهان هستند که با کیفیتی بسیار عالی به میهمانان هتل ارائه می شوند. در رستوران چهلستون این هتل اصفهان، آیینه کاری های بسیار زیبایی انجام گرفته و ورق هایی از طلا، دیوارهای رستوران را پوشش داده اند. طراحی لوکس در کنار معماری سنتی سبب شده تا فضایی خیره کننده در رستوران ایجاد شود.

از دیگر دلایل خاص بودن هتل عباسی اصفهان دارا بودن مجموعه آبی است که در یک هتل سنتی کم سابقه است. وجود استخر سرپوشیده و روباز، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و ... سبب شده تا این هتل اصفهان خاص تر شود. اگر شما هم به دنبال رزرو هتل ذکر شده با بهترین قیمت هستید، سایت پرشین هتل را انتخاب کنید.

 
رستوران چهلستون هتل عباسی اصفهان

با رزرو هتل عباسی اصفهان به چه اماکنی دسترسی خواهیم داشت؟

اگر شما رزرو خاص ترین هتل ایران را انجام دهید می توانید با چند دقیقه پیاده روی به باغ هشت بهشت برسید. باغ هشت بهشت یکی از مکان های تاریخی و معروف در شهر اصفهان است که یک عمارت کلاه فرنگی درون آن قرار دارد. از دیگر مکان های دیدنی اصفهان که در سطح جهان برترین است و به هتل عباسی نزدیک می باشد، میدان نقش جهان اصفهان است.

بیشتر : هتل‌های نزدیک به میدان نقش جهان اصفهان

میدان نقش جهان اصفهان دومین میدان بزرگ در جهان می باشد که به ثبت آثار سازمان میراث جهانی (یونسکو) رسیده است. با این که خود میدان امام، آثاری برجسته می باشد اما اماکنی همچون مسجد شیخ لطف الله میسی، مسجد شاه، کاخ عالی قاپو، بازار مسگر ها و بازار قیصریه نیز درون همین میدان واقع شده اند. نا گفته نماند خیابان چهارباغ عباسی که به خیابان شاهی معروف است، به دلیل فراوانی درخت و سبزه جاذبه ای دیدنی محسوب می شود.

رزرو هتل عباسی اصفهان با قیمت ویژه در پرشین هتل

مهم ترین نکته قیمت هتل است که مسلماً این هتل اصفهان از قیمتی ارزان برخوردار نخواهد نبود؛ زیرا یک هتل 5 ستاره و با کیفیت می باشد. از این رو سایت پرشین هتل این هتل اصفهان را با قیمتی بسیار استثنایی در سایت خود گنجانده تا علاقه مندان به تاریخ و معماری های سنتی؛ بتوانند به این امر دسترسی پیدا کنند.
 
سوئیت های لوکس هتل عباسی- سوئیت صفویه

رزرو هتل ذکر شده با کمترین قیمت نسبت به رقیبان امکان پذیر می باشد. علاوه بر این که خدمات ویژه ای همچون ترانسفر فرودگاهی، پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، کارت تخفیف برای رزرو های بعدی و ... را دریافت خواهید کرد. چنانچه تمایل به رزرو این هتل اصفهان دارید می توانید با شماره های 021،43000020 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مجرب پرشین هتل ( www.epersianhotel.com ) در سریع ترین زمان و به نحو احسن؛ شما را یاری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *