کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارزش سهام عدالت و دارایکم چقدر شد؟

12 اسفند 1399 ساعت 15:34

هم‌زمان با رشد ۰.۳۹ درصدی شاخص کل بازار سهام، ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی که دیروز روند افزایشی داشت امروز نیز با رشد همراه بود و ۰.۷ درصد افزایش داشت.


به گزارش جهان نیوز، بازار بورس که در روز‌های گذشته در دور کاهش و افت قیمت قرار گرفته بود خوشبختانه امروز سه شنبه ۱۲ اسفند ماه ۹۹ شاخص کل بورس بعد از حدود دو هفته مثبت و صعودی شد و در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل با رشد ۴ هزار و ۶۴۵ واحدی به عدد یک میلیون و ۱۸۶ هزارواحد و شاخص هم وزن با رشد ۱۸۸ واحدی به عدد ۴۳۱ هزار واحد رسید.

نماد‌های کگل، فولاد، کچاد، شبندر و فخوز از تاثیرگذاران در روند مثبت شاخص کل بودند و فملی تاثیر منفی داشت و همچنین نماد‌های شستا، برکت، شپنا و فملی از پرتراکنش‌های بورس بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۷ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۱۲۶ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۷ درصد معادل ۵۹ هزار و ۸۴۹ تومان افزایش داشت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۷۵ تومان رسیده است.



ارزش دارایکم چقدر شد؟
قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۴.۵۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۴۷۵ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۵.۳۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۵۸۰ تومان معامله شد.


کد مطلب: 756432

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/756432/ارزش-سهام-عدالت-دارایکم-چقدر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com