سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

سیلور یراق، بهترین مرکز سینک ظرفشویی موجود در بازار

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 756389
سیلور یراق، بهترین مرکز سینک ظرفشویی موجود در بازار
سینک های ظرفشویی یکی از تجهیزات آشپزخانه هستند که روزانه به تعداد زیاد از آنها استفاده می کنیم و بسیار پرکاربرد هستند. گاها بعضی از خانواده ها انقدر به سینک های ظرفشویی کار دارند، که در مطبخ خود نیز یک سینک دیگر نصب می کنند و از هر دو سینک استفاده می کنند تا بتوانند کار های خود که در آن به سینک های ظرفشویی نیاز دارند را با سرعت بیشری انجام دهند.

سینک ها همچنین یکی از تاثیر گذار ترین عوامل در زیبایی آشپزخانه شما هستند و بعد از کابینت های آشپزخانه شما، بیشترین توجه را به خود جلب می کنند و شما می توانید با تهیه کردن یک سینک ظرفشویی شیک و زیبا، به زیبایی آشپزخانه خود بیافزایید و آشپزخانه خود را تا چندین برابر جذاب تر کنید.

انواع مختلفی از سینک های ظرفشویی وجود دارند که هر کدام از آنها، به نحوی آشپزخانه شما را زیبا تر می کنند. سینک های آشپزخانه از سه نظر مختلف به دسته های مختلف تقسیم بندی می شوند. در ادامه این دسته های مختلف را به صورت خلاصه معرفی خواهیم کرد.

انواع سینک از نظر ظاهری و نحوه نصب
سینک های ظرفشویی از نظر شکل ظاهری و روش نصب به سه دسته روکار، توکار و زیرکار تقسیم می شوند. تفاوت های این سینک ها این است که سینک های روکار، روی کابینت نصب می شوند و بالای کابینت قرار می گیرند. سینک های توکار و زیرکار از پایین نصب می شود و سینک های توکار تقریبا هم سطح کابینت قرار می گیرند و سینک های زیرکار نیز در سطح پایین تر از کابینت قرار می گیرد.

انواع سینک ها از نظر متريال
سینک های ظرفشویی همچنین از نظر متريال به دسته های زیادی تقسیم می شوند. برخی از شناخته شده ترین این دسته ها عبارتند از:
  • سینک های استیل
    سینک های گرانیتی
    سینک های سرامیکی
    سینک های سنگی
    سنیک های چدنی
    سینک های مسی
متريالی که سینک های ظرفشویی توسط آن ساخته می شود نیز یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های سینک است که در خرید سینک ظرفشویی باید به آن دقت داشته باشید.
 

انواع سینک از نظر تعداد لگن
سینک های ظرفشویی از نظر تعداد لگن نیز به سه دسته تک لگن، دو لگن و سه یا چند لگن تقسیم می شوند. سینک های تک لگن با ابعاد کوچک تر و مخصوص آشپزخانه های کوچک و مطبخ ها طراحی می شوند و سینک های دو لگن نیز حالت رایج سینک های ظرفشویی هستند. سینک های چند لگن نیز معمولا به سفارش مشتری طراحی و تولید می شوند و به صورت انبوه تولید نمی شوند. همانطور که گفتیم بعضی اوقات، آشپزخانه کوچک است یا ممکن است که شما نیاز به کابینت بیشتری دارید. در این شرایط است که شما باید یک سینک ظرفشویی تک لگن برای منزل خود خریداری کنید. همانطور که می دانید سینک های ظرفشویی، از نظر تعداد لگن به سه دسته سینک های تک لگن، سینک های دو لگن و سینک های چند لگن تقسیم می شوند. در شرایط بالا یک سینک تک لگن با کیفیت و ظریف می تواند بهترین انتخاب شما برای سینک ظرفشویی آشپزخانه شما باشد. اگر قصد خرید سینک ظرفشویی تک لگن را دارید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://silveryaragh.com/single-basin-sink/

بهترین سینک های ظرفشویی
انتخاب بهترین سینک ظرفشویی برای آشپزخانه شما، کاری است که شما باید به خودی خود انجام دهید و هیچ کس نمی تواند به خوبی شما اینکار را انجام دهد. شما فقط می توانید از راهنمایی های ساده ای که از اطرافیان می شنوید، انتخاب بهترین داشته باشید. ما هم در ادامه قصد داریم تا راهنمایی هایی برای شما داشته باشیم.
  1. تعداد لگن سینک انتخابی خود و ابعاد آن را با ابعاد آشپزخانه مقایسه و بررسی کنید تا بتوانید یک سینک متناسب بخرید.

    سینک های توکار و زیرکار معمولا ظرافت بیشتری نسبت به سینک های روکار دارند، اما سینک های روکار معمولا با طرح های بسیار زیبا تری طراحی می شوند. انتخاب بین ظرافت و طرح های زیبا دست خودتان است.

    در بین متريال های سینک های ظرفشویی، سینک های گرانیتی و سرامیکی بهترین ویژگی ها را دارند و سینک ها چدنی و مسی نیز در محیط های آشپزخانه های خاص، بسیار زیبا هستند. سینکهای سنگی نیز هم ویژگی های خیلی خوبی دارند و هم در طرح ها و از سنگ های خاصی مثل مرمر درست می شوند. انتخاب بین متريال سینک هم باید با توجه به ویژگی ها و زیبایی سینک صورت بگیرد.
سیلور یراق؛ بهترین مرجع خرید سینک ظرفشویی در ایران
سیلور یراق یکی از بزرگترین و بهترین مراجع فروش تجهیزات آشپزخانه در ایران است و شما می توانید هم اکنون اقدام به خرید سینک ظرفشویی از سیلور یراق کنید. سیلور یراق با بیش از 15 سال تجربه در زمینه فروش سینک های ظرفشویی در حال حاضر یکی از بهترین ها در ایران است.

وب سایت سیلور یراق نیز یکی از کامل ترین و برترین سایت های فروش اینترنتی سینک های ظرفشویی و دیگر لوازم آشپزخانه است که شما می توانید در آن، مشخصات کامل سینک ها را مشاهده کنید، سینک های مختلف را با هم مقایسه کنید و پس از انتخاب سینک مورد نظر آن را با بالاترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و به صورت اینترنتی بخرید.

سینک های ظرفشویی از نظر شکل ظاهری و کارایی از دو نظر به دو دسته تقسیم می شوند و در واقع 4 نوع سینک مختلف داریم. سینک از نظر کارایی به دو دسته سینک های تک لگن و سینک های ظرفشویی دو لگن تقسیم بندی می شوند که به تعداد لگن هایی که یک سینک ظرفشویی دارد بستگی دارد. البته برخی از سینک ها وجود دارند که به صورت سفارشی با تعداد لگن بیشتری طراحی می شوند.

سینک های ظرفشویی همچنین از نظر شکل ظاهری و نحوه نصب نیز به دو دسته سینک های ظرفشویی روکار و سینک های ظرفشویی توکار تقسیم بندی می شوند. سینک های روکار سینک هایی هستند که روی کابینت قرار داده می شوند یا روی کابینت نصب می شوند و سینک های توکار، به نحوی هستند که کابینت برش داده می شود و سینک در داخل کابینت های منزل شما نصب می شود که زیبایی و ظرافت بسیار زیادی دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مجموعه سیلور یراق و اطلاعات بیشتر درباره بهترین سینک های ظرفشویی می توانید، از طریق آدرس «https://silveryaragh.com» به وب سایت سیلور یراق مراجعه کنید و در آن به تمامی انواع مختلف سینک ظرفشویی، اجاق گاز، فر، هود آشپزخانه یا تجهیزات آَشپزخانه دسترسی داشته باشید و اطلاعاتی که نیاز دارید را کسب کنید. شما همچنین می توانید از طریق کانال های ارتباطی زیر با مجموعه سیلور یراق در ارتباط باشید.

ایمیل: info@silveryaragh.com
تلفن: 02144487023
آدرس: اشرفی اصفهانی ، باغ فیض ، خیابان ناطق نوری ، پلاک 179
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *