کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمریکا کمک‌های بشردوستانه را به تروریست‌ها می‌رساند!

12 اسفند 1399 ساعت 3:08

روسیه و سوریه در بیانیه‌ای تاکید کردند که آمریکا سازمان ملل را در فشار گذاشته تا کمک‌های بشردوستانه ارسالی به پناهجویان را، به تروریست‌ها بدهد.


به گزارش جهان نیوز، به نقل از روسیا الیوم، روسیه و سوریه در بیانیه‏‌ای مشترک ضمن تاکید بر حمایت مستمر واشنگتن از گروه‌های تروریستی در منطقه، اعلام کردند: «آمریکا این کمک‌ها را به مزدوران نزدیک به خود تحویل می‌دهد تا در جهت اهداف تروریستی از آن‌ها استفاده کند».

در این بیانیه آمده است که اردوگاه «الرکبان» محلی برای آموزش تروریست‌های آمریکایی است. آمریکا مانع از بستن این اردوگاه می‌شود، در حالیکه دولت سوریه بار‌ها آمادگی خود را برای تضمین امنیت و تامین شرایط مناسب زندگی پناهجویان این اردوگاه اعلام کرده است.

مسکو و دمشق این را هم گفته‌اند که واشنگتن برخلاف قوانین بین‌المللی به خاک سوریه تجاوز کرده است. آمریکا در شامگاه پنج‌شنبه در اقدامی خصمانه به مرز عراق و سوریه ما بین دو منطقه بوکمال و القائم حمله هوایی کرد. در این حمله، نظامیان تروریست آمریکایی مقر‌های مربوط به نیرو‌های الحشد الشعبی عراق را مورد هدف قرار دادند.

پس از ترور ناجوانمردانه فرماندهان مقاومت در فرودگاه بغداد از سوی نظامیان آمریکایی، پارلمان عراق در مصوبه‌ای صریح خواستار اخراج فوری نظامیان آمریکایی شد. اکنون واشنگتن پس از گذشت یک سال از تصویب این قانون، همچنان بر حضور غیرقانونی خود در این کشور اصرار دارد.


کد مطلب: 756335

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/756335/آمریکا-کمک-های-بشردوستانه-تروریست-ها-می-رساند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com