پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

پرسپولیس همان همیشگی؛ گلزنی جلال، حفظ صدر

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب: 756321
در ادامه مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سایپا به پیروزی رسید تا در شروع دور برگشت لیگ نیز در صدر باقی بماند.
پرسپولیس همان همیشگی؛ گلزنی جلال، حفظ صدر
به گزارش جهان نيوز، در ادامه مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر تیم پرسپولیس از ساعت 17:25 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم سایپا رفت که  با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز مقابل سایپا هم همان تیم همیشگی بود، منسجم، مستحکم و هوشمند که بازهم با گلزنی سیدجلال حسینی مدافع و کاپیتان خود به پیروزی رسید. این برد اقتصادی سومین برد با تک گل سیدجلال است پیش از این نیز سیدجلال مقابل تراکتور و مس رفسنجان برای سرخپوشان گل سه امتیازی زده بود.

سایپا هم که امروز آبی پوش شده بود( آبی کمرنگ البته) با وجود ارایه بازی هجومی و خلق چند موقعیت گلزنی باخت تا دور برگشت را هم با شکست آغاز کند این چهارمین هفته ای است که نارنجی پوشان پیروز نشده‌اند و در این 4 مسابقه سه باخت و یک تساوی داشته است.

به این ترتیب پرسپولیس 33 امتیازی شد و دوباره در صدر جدول جا خوش کرد و سایپا هم با 17 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

داور: سید رضا مهدوی 
کمک داوران: امیر رضا آشور ماهانی – احد سلطانی

کارت زرد: امید عالیشاه، مهدی شیری، سعید آقایی ( پرسپولیس) مهیار جباری( سایپا) 
کارت قرمز:-

گل: سیدجلال حسینی( دقیقه 6) برای پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی،محمد‌حسین کنعانی زادگان ، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری( 81- مهدی عبدی)، احسان پهلوان( 90+4 علی شجاعی) و امید عالیشاه( از دقیقه 73 محمدمهدی مهدی‌خانی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب تیم سایپا: محمد حسین اکبر منادی، سعید محمدی فر( از دقیقه 61 مهیار جباری)، حسین ماهینی، ابوالفضل جلالی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، محمد صادق بارانی، رضا جعفری( از دقیقه 71 مهرداد حیدری)، مهرداد عبدی، حسین مالکی و مجید علیاری

سرمربی: ابراهیم صادقی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *