جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۳
۱۵۴

اولین کسی که انحراف احمدی‌نژاد را پیش‌بینی کرد +فیلم

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 756300
اگر خدای نکرده ماها غرور به سراغ‌مان آمد آن‌وقت انحراف‌ها و انحطاط‌های گوناگونی را در پیش پای خودمان خواهیم دید. مراقب باشید، این از آن دام‌های بزرگ شیطان است.
اولین کسی که انحراف احمدی‌نژاد را پیش‌بینی کرد +فیلم
به گزارش جهان نيوز، رفتارهای عجیب احمدی نژاد که از اوایل دولت دهم به تدریج پررنگ تر و بعد از پایان دولت دهم و به ویژه یکی دو سال اخیر و خصوصا ماه‌های گذشته اوج گرفته است باعث بازخوانی صحبت های مهم رهبرانقلاب در جمع رئیس جمهور و اعضای کابینه دولت نهم در سال 85 شد.

متن سخنان رهبرانقلاب درباره انحراف و غرور را در ادامه میخوانید:

اگر خدای نکرده جوری بشود که نتوانیم ما آنچه را که مردم دربارۀ مجموعۀ ما تصوّر می‌کنند آن را تحقق ببخشیم، خسارت بزرگ خواهد بود. به این جریان، به این جهت‌گیری حتماً ضربه وارد خواهد آمد، آن‌وقت امیرالمؤمنین فرمود: «و لَقَلَّ ما شَی‌ءٌ أدبَرَ ثُمَّ أقبَل»؛ موجی که برگشت و رفت خیلی آسان دیگر نمی‌آید این‌طرف، بر نمی‌گردد. خون دلها باید خورد زحمت‌ها باید کشید تا اینکه باز زمینه فراهم بشود برای اقبال و توجهی که امروز وجود دارد. این را از دست نباید داد.

خیلی از ماها نیت‌هایمان خوب است، با نیت خوب وارد می‌شویم؛ اما نمی‌توانیم این نیت را نگه داریم. این نیت در اثنای راه به موانعی برخورد می‌کند، سایش پیدا می‌کند، کمرنگ می‌شود، ضعیف می‌شود. احیاناً یک جاذبۀ قویّ معارضی دل را که نیت جایگاهش دل است به سوی خودش جذب می‌کند، یک‌وقت نگاه می‌کنید می‌بینید اصلاً نیت رفت، یک چیز دیگری شده نیت. آن‌وقت انسان راهش عوض می‌شود.

  اگر می‌بینید بعضی‌ها ربُّناالله را گفتند اما امروز رو به بت‌کده دارند به جای کعبه، شعار خوب را دادند اما امروز صد و هشتاد درجه در جهت عکس آن شعار حرکت می‌کنند عاملش این است. گمان مصونیت از انحراف را ما در خودمان مطلقاً نباید بدهیم. یعنی هیچ‌کس نباید بگوید ما که حالا دیگر وضعمان روشن است و مثلاً در خط صحیح داریم حرکت می‌کنیم و در خط دین و خدا و ما که منحرف نمی‌شویم. نه نخیر، همچین چیزی نیست.

می‌فرماید که «إِیَّاکَ وَ اَلْإِعْجَابَ بِنَفْسِکَ وَ اَلثِّقَةَ بِمَا یُعْجِبُکَ مِنْهَا»؛ بر حذر باش از اینکه خودشگفتی به سراغ تو بیاید. اعجاب به نفس یعنی خودشگفتی. یعنی که انسان به خودش شیفتۀ خودش بشود، خودشیفتگی. از خودش خوشش بیاید. بگویند مواظب باش توی این دام نیفتی.

انسان امتیازاتی در خودش گاهی مشاهده می‌کند، فهم خوبی دارد، نمی‌دانم قدرت بدنی خوبی دارد، قدرت ذهنی خوبی دارد، اطلاعات وسیعی دارد، بیان چنینی دارد، صدای خوشی دارد، جمالی دارد، چه چه چه. از این چیزها آدم خوشش می‌آید امتیازاتی در خودش انسان مشاهده می‌کند. به مجردی اینکه دیدید نسبت به خودتان حالت خودشیفتگی هست که معنایش این است که این امتیازی را که می‌بینید عیوب را در کنارش نمی‌بینید. اگر این شد بدانید که این خطر است. این همانی است که می‌فرمایند بر حذر باش.

خب حالا شما ممکن است بگویید که من خب این امتیاز را در خودم می‌بینم، خب چه‌کار کنم؟ بالاخره من توی مثلاً فرض کنید که این همه جمعیت شدم شاگرد اول فلان دورۀ تحصیلی یا در فلان کار اساسی شدم مثلاً برجستۀ فلان، چه‌کار کنم؟ این امتیاز را نبینم؟ نه، این امتیاز را ببینید، اما آن نقص‌ها و عیب‌ها و کمبودها و نقاط بسیار منفی‌ای که در خودتان هست آنها هم در کنارش ببینید. آنی که انسان را شیفتۀ خودش می‌کند آن جمع‌بندی انسان است. ما آن نقاط خوب خودمان را می‌بینیم، آن نقاط نفرت‌انگیز و بد و زشت را مشاهده نمی‌کنیم لذا جمع‌بندی‌مان می‌شود جمع‌بندی انسانی که شیفتۀ خودش هست. این اشکال دارد.

ما خودمان باید مواظب باشیم که حرف‌هایی که در تمجید و ستایش ما می‌زنند اینها را ما باور نکنیم، ما نگاه کنیم خودمان «الْإِنْسَانُ عَلَى نَفْسِهِ بَصِیرَةٌ»؛ نگاه می‌کنیم به درون خودمان، نگاه می‌کنیم می‌بینیم خب نقص‌های ما مشکلات ما کمبودهای ما، فریب نخوریم. این فریب خوردن انسان را در دام، دام غرور و گرداب غرور می‌اندازد، آن‌وقت دیگر انسان نجات پیدا نمی‌کند اگر خودش را بد برآورد کرد.

 برادران و خواهران عزیز، مواظب خودتان باشید. آدم‌های فاسدی که اسم‌هایشان را شنیدید یا توصیف‌شان را می‌شنوید اینها از اول که فاسد نبودند. یک‌وقت یک لقمۀ چرب و نرمی، دهان‌شیرین‌کنی دانسته یا ندانسته کسی توی دهان اینها گذاشته، به کام‌شان شیرین آمده، بعد لقمۀ بعدی و لقمۀ بعدی را خودشان برداشتند؛ شدند فاسد. خیلی مراقب باشید.

مبادا غرور ما را بگیرد! که یکی از بزرگترین لغزشگاه‌ها غرور است. یعنی انسان بگوید من هستم که این کارها را کردم و من هستم که این چیزها به ذهنم رسید و انسان وقتی نگاه می‌کند به عملکردهای خودش، لغزش‌های خودش را، اشتباهات خودش را، ساده‌نگری‌های خودش را به تجربه در طول زمان در می‌یابد آن‌وقت می‌فهمد که آنجایی که موفقیتی به دست آمد کار کی بود آن موفقیت‌. و الّا اگر بنا بود ما خودمان باشیم همه‌اش همین لغزش‌ها و بی‌توفیقی‌ها و اینها بود. البته انسان لغزش‌های خودش را اشتباهات خودش را خیلی زود نمی‌فهمد. به مرور انسان اشتباهات خودش را درک می‌کند، انسان زود درک نمی‌کند.

آن اشتباهات به ما درس می‌دهد که اگر یک جایی موفقیتی هم از ما دیده شد و کار خوب و درستی هم اگر از ما سر زد این جز به توفیق الهی و به کمک الهی نمانده. بنابراین در چالۀ غرور نیفتید که بیرون آمدن از این چاله خیلی دشوار است، خیلی کمک الهی را لازم دارد.
 
مفتخر باشید به رأی مردم، مستظهر باشید به رأی مردم، اما مغرور نشوید. که اگر خدای نکرده ماها غرور به سراغ‌مان آمد آن‌وقت انحراف‌ها و انحطاط‌های گوناگونی را در پیش پای خودمان خواهیم دید. مراقب باشید، این از آن دام‌های بزرگ شیطان است. معمولاً بعد از پیروزی‌های بزرگ خطرهای بزرگ وجود دارد.

آدم‌های فاسدی که اسم‌هایشان را شنیدید یا توصیف‌شان را می‌شنوید اینها از اول که فاسد نبودند. بر حذر باش از اینکه خودشگفتی به سراغ تو بیاید. اعجاب به نفس یعنی خودشگفتی. اینکه انسان از خودش خوشش بیاید. مواظب باش توی این دام نیفتید. در چالۀ غرور نیفتید که بیرون آمدن از این چاله خیلی دشوار است. آن‌وقت دیگر انسان نجات پیدا نمی‌کند اگر خودش را بد برآورد کرد. شعار خوب را دادند، اما امروز صد و هشتاد درجه در جهت عکس آن شعار حرکت می‌کنند عاملش این است.

اگر خدای نکرده جوری بود که نتوانیم ما آنچه که مردم دربارۀ مجموعۀ ما تصور می‌کنند آن را تحقق ببخشیم، خسارت بزرگ خواهد بود؛ به این جریان، به این جهت‌گیری حتماً ضربه وارد خواهد آمد، خون دلها باید خورد زحمت‌ها باید کشید تا اینکه باز زمینه فراهم بشود برای اقبال و توجهی که امروز وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
.........
محمد
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مثبت و منفی ها ب نظرات گویای همه چیز هست.
ایرج
Iran, Islamic Republic of
این انحراف چیه هی میگید ؟؟؟؟!!!...
Luxembourg
منظورشون انحراف احمدی نژاد نسبت به باندهای قدرت و ثروت است .
Iran, Islamic Republic of
این جمله که نطر رهبری به نطر اقای ربیس جمهور نزدیک تراست را رهبری در مورد چه کسی گفته اند؟ . چرا حرف بیخود می زنید
Iran, Islamic Republic of
سلام بزرگوار به فرموده امام میزان حال فرد است..
Iran, Islamic Republic of
یاد گرفتید که هر کسی را که بخواهید حذف کنید این جمله را بیان میکنید امام درست گفت حال بر عکسش هم صادق است کسی که در گذشته در خط دیگری بوده میزان حال فعلی او با توبه دگرگون شده.حال چی میگویید؟در ثانی حال میزان فعلی رو فقط مردم میتوانند تشخیص دهند نه شما
یامهدی
Iran, Islamic Republic of
اگر سواد سیاسی داشتی فرمایش اقا مربوط به یک شخص نبوده بلکه کلی گفتند که حتی به من و شما هم صدق میکند.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز مگه کاری جز زدن احمدی نژاد این خادم واقعی ملت رو هم بلده؟..
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
اگر در ادعای ولایتپذیری از امام خامنه‌ای صادقید، بیانات ایشان درآخرین دیدار با هیأت دولت احمدی نژاد و پس از تمام اتهامات خانه‌نشینی، ارتباط با رمال و ساحر، بوسیدن مادر چاوز، دست‌دادن با بانوی آموزگار ۸۰ساله، سحرشدن توسط بقایی، عدم برگزاری انتخابات و... که در تاریخ ۹۲/۴/۲۳ فرمودند را هم بنویسید و فیلمش را پخش کنید .
Iran, Islamic Republic of
.....
محمود
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
در مورد احمدی نژاد گفتند و تمام حرف در این است که انسان اگر نتواند امتیازات روحی و معنوی که دارد را خوب نگهداری کند در معرض سقوط است که این خودشیفتگی در احمدی نژاد متاسفانه کار خودش را کرد .
Luxembourg
برو آب بریز اونجات که میسوزه
۱
Iran, Islamic Republic of
ملاک لحظه است . ملاک حال آن لحظه ی افراد است ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه بعد از تقریبن یک هفته از زلزله سی سخت کسی از مسئولین نرفته ببینه دردشون چیه.دکتر احمدی نژاد رفته و ب همینم میگین منحرف؟؟باشه آقا ما این انحرافو دوس داریم.انحراف از اشرافی گری رو دوس داریم.
آتش به اختیار
Iran, Islamic Republic of
درطول دو دوره دولت دکتر احمدی نژاد هرگاه هیات دولت به محضر مقام معظم رهبری شرفیاب می شدند به درخواست آنان حضرت آقا نکات اخلاقی را بیان می فرمودند وحالا شما کلیپی از آن دیدارها رابرداشتید وعلیه دکتر احمدی نژاد علم می کنید این اخلاق است ؟.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
پروا کنید واز خداوند بترسید .
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
واقعا همینطوره من نمیدونم چه ضربه ای این اصلاح طلبان از احمدی نژاد دریافت کردن که موقع جان دادن دست بردار نیستن .
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
سلام ،
برادر عزیز فعلآ ‌که اصولگرایان طرف درگیر با دکتر احمدی نژاد هستند .
Iran, Islamic Republic of
الان که سایت متعلق به اقای زاکانی و اصولگرایان اس!!!
منصف
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد منحرف شد دلیلش چیست.
Iran, Islamic Republic of
......
بروجردی
Iran, Islamic Republic of
وقتی که بارها جناب آقای احمدی نژاد خود را نوکر،خدمتگذار و خاک پای مردم اعلام کرده آیا می توانید ادعا کنید که ایشان دچار غرور وخودشیفتگی شده است ؟
Iran, Islamic Republic of
ولی رفتارش چیز دیگری را نشان می دهد
Iran, Islamic Republic of
رفتارش همان حقیقت زلال یک خادم بی ادعا رانشان می دهد ..
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
حرف شنوی از رهبری ندارد همین کافی است برای سقوطش
حالا هر قدر خود را خاک پای مردم بداند اینها همه نفسانیت است مثل سلبریتی ها که جلوی مردم تا حد رکوع خم می شوند برای خودشیرینی و فریب مردم
چند بار در برابر رهبر تواضع کرده در سالهای اخیر
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
قیاس مع الفارق نکن دکتر احمدی نژاد دربرابرحضرت آقا مراد ومرید است .
Iran, Islamic Republic of
اگر مرید و مراد بود سال 96 که حضرت آقا فرمودند صلاح نمیدانم که د انتخابات ثبت نام کنی سمعا و طاعتا قبول می کرد و نمی رفت برای ثبت نام
Iran, Islamic Republic of
ای خدا! ببین به چه روزی افتادیم. کسانی که اوامر صریح و نص سخنان رهبری را هر آن زیرپا می گذارند، برادر مومن رهبری را برای عمل نکردن به "توصیه" تخطئه می کنند!!!!!
Iran, Islamic Republic of
احسنت کاملا موافقم..اطرافیان احمدی نژاد مشاعی و..خرابش کردن امان از همنشینی با...
Iran, Islamic Republic of
برو خجالت بکش نزن این حرفها را در مورد این مرد خدا
Iran, Islamic Republic of
اکثریت مردم مهمتر هستند
United Arab Emirates
به زبان نیست
Iran, Islamic Republic of
شکر خدا که ملت لب و دهن هستیم گفت خادم ملت و خادم شد؟
Iran, Islamic Republic of
فرقی نمی کند ...
شهروز رضایی
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد مرد خداست .
Iran, Islamic Republic of
مشخص است نظرات منفی تصنعی وغیرواقعی است
مایکل جکسون
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد نیتش بد نبود ولی ...
Iran, Islamic Republic of
آنچه را که همگان در آینه هم نمی بینند, پیر و مراد ما در خشت خام می بیند و زیاد هم هشدار و پند و اندرز داده و می دهند.
Luxembourg
نظر اکثریت مردم مهم است
نژاد
France
همیشه اکثریت مردم خوب فکر نمی کنند حتمآ دیدید در انتخابات گذشته چه فاجعه ای ببار آمد که خشک و تر سوختند و سوختند .!!
Iran, Islamic Republic of
لابد تو میفهمی پس
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز به زاکانی بگو تو برو بین مردم و احمدی نژاد هم می رود ببینید مردم کدامتان را تحویل می گیرند
هر کدام از این مسئولین غیر از رهبر بروند بین مردم احمدی نژاد هم می رو.د
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شما زدی توخال...
Iran, Islamic Republic of
دمتگرم ممنون
Iran, Islamic Republic of
کافی بود احمدی نژادبه یکی از این جملات حکمت آمیز وگهر بار توجه میکرد.
Iran, Islamic Republic of
......ایشان بارها درباره انحراف و مشکلات خیلی از رذایل اخلاقی سخنرانی کردند و افراد مختلفی در محضرشان بودند آیا میتوان به همین روش آنرا برش داد و به افراد حاضر در آن جلسه منتسب کرد .
Iran, Islamic Republic of
...
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
....
بیانات رهبری
Iran, Islamic Republic of
این دولت شعارهای انقلاب را مطرح کرد، برجسته کرد، سر دست گرفت، به آنها افتخار کرد؛ در مجامع جهانی، احساس شرم از انگیزه‌های انقلابی و از اهداف انقلابی و از شیوه‌های انقلابی نکرد؛ این خیلی کار بزرگی بود.
آنچه که برای خدا کردید، خدای متعال آنها را در نامه‌ی عمل شما ثبت کرده و کرام‌الکاتبین آنها را نگه داشته‌اند و بلاشک به درد شما خواهد خورد.
Romania
.....
Iran, Islamic Republic of
از کجا مصداق فرمایشات رهبری را احمدی نژاد تصور کردی . .مبانی حرکت و حرف و عمل احمدی نژاد همچنان اسلام و انقلاب است .
ولایتمدار
Iran, Islamic Republic of
علت این دشمنی ها زنده شدن شعارهای انقلاب است....91
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
افتادنِ رسانه های به اصطلاح ولایتمدار به روزی که سخنان ولایت را تقطیع و جانبدارانه منتشر می کنند یعنی بدبختی !
Iran, Islamic Republic of
بهترین دلیل انحراف احمدی نژاد قهر ۱۱ روزه اش از رهبری بود......
Sweden
.....
Iran, Islamic Republic of
شما به غیراز این چیز دیگه ای بلد نیستید /?!!!1
Iran, Islamic Republic of
...شخص رهبری، ادعای قهر و "حرف گوش نکردن" را بی پایه و اساس و ساخته دشمنان معرفی کردند .
بهنام فخاری
Iran, Islamic Republic of
یک چیزی که من در این فیلم مورد توجه ام قرار گرفت این بود که هر چه سال به جلو میرفت چقدر جناب آقای احمدی نژاد پیر تر و شکننده تر میشد....
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
نه اینکه بادولت فعلی گل وبلبل هستن جمع کنید بساتتون .
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
......
United Kingdom
جهان نیوز شما فقط یکبار کلمه انحراف احمدی نژاد را در بیانات رهبری پیدا کن.....
Iran, Islamic Republic of
با همه این تفاسیر باز احمدی نژاد برای مجمع تشخیص مصلحت حکومت منتصب میشود.
United Arab Emirates
به همون دلیلی که هاشمی رئیس مجمع بود
Iran, Islamic Republic of
اینکه هنوز افرادی پیدا می شوند که با دیدن این همه انحرافات از آقای احمدی نژاد هنوز وی را طرفدار اسلام و انقلاب می پندارند خیلی جای تعجب دارد.
Iran, Islamic Republic of
......
علی
Iran, Islamic Republic of
.....
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای خامنه ای عزیز ترین فرد در ایرانه.
.
Iran, Islamic Republic of
....
محمد
Iran, Islamic Republic of
اینها همه بازی سیاسی است .
saeed
Iran, Islamic Republic of
همه در محضر خداییم
تقوا پیشه کنید.
اینها توصیه های اخلاقی رهبر معظم انقلاب خطاب به همگان است از جمله دکتر احمدی نژاد.
ولی به هیچ وجه به انحراف دکتر احمدی نژاد دلالت نمی کند.
یا ایها الذین آمنوا آمنوا
Iran, Islamic Republic of
اولین کسیکه انحراف احمدی نژادرومتوجه شدمرحوم هاشمی بود
Iran, Islamic Republic of
دراستخر فرح متوجه شد خواست سریع بیرون بیاد که نشد
Iran, Islamic Republic of
چرا اون موقع ما این چیزها رو متوجه نمیشدیم
Iran, Islamic Republic of
ازاول هم انحراف داشت توکاربانک دخالت میکرد سودها مسکن مهر کارت سوخت و... چیزای دیگه کلا با بقیه رییسا انحراف داشت برا همین مدام پشتش حرف بود
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شاهد میگیرم
حدود ۵ نفر از نزدیکان من با اندک پول جمعا ۴۰ میلیون صاحب خونه شدن با احمدی نژاد
خودم سال ۸۹ با ۸۶ م ویلایی ۱۲۰ متری خریدم
الان همون متاسفانه ۸۰۰ میلیونه
مستاجرین بدبخت چکار کنن

درود بر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
کسی که ولایت فقیه قبول نداره منحرف شده
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد ولایی است
Iran, Islamic Republic of
مگر می شود کسیکه ورد زبانش همیشه امام عصر (عج) باشد ولی ولایت را قبول نداشته باشد این چه ادعای مضکحی است .
Iran, Islamic Republic of
والله که در عمل ولایتمدارتر از احمدی نژاد سراغ ندارم
Iran, Islamic Republic of
هرچه خداخواست همان میشود هالبته خواست خدابرهمه اموربرتر می‌باشد واگر خدابخواهدفردی رابالاببرد انسانهاهیچ تاثیری ندارنداحمدی نژاد خیلی به محرومین رسید بزرگترین برتری که نسبت به دیگران دارد همین مسأله هست البته تمام افراددرحوزه مسوولیت دچار تنش واشتباه خواهند شدو دورازانتظارنیست
عباس جلیلی
Iran, Islamic Republic of
از خدا پروا کنید و اینقدر متملق نباشید
علی
Iran, Islamic Republic of
وای چقدر دکتر احمدی نژاد تنهاست تنهاترین سردار اسلام دکتر احمدی نژاد کسی که حرف حق بزنه از نظر شما منحرفه
Iran, Islamic Republic of
خداکنه احمدی نژاد دوباره برگرده دوره احمدی نژاد خیلی همچی خوب بود...
م
Iran, Islamic Republic of
درود بر امدی نژاد مرد بزرگ و بی نظیر در ایران
حافظ
Iran, Islamic Republic of
........
.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز کار شما غلط است .خیلی بی تقوایی میکنی.درود بر احمدی نژاد انقلابی و مومن ومحبوب
حمزه
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
احساسی نباشیدمملکت دومشگل اساسی داردزیادی نقدینگی که بایدبه سمت تولیدبرودوقیمت حاملهای انرژی
Iran, Islamic Republic of
در بین این همه بدخواهان فقط خدا پشت وپناهت باشد آقای احمدی نژاد
هرچه علیه شما سم پاشی شود بیشتر محبوب می شوی این خواست خداست
فدای وطن
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
اگردوباره اقای احمدی نژاد کاندید شود من نفراول بعدده سال برای رای دادن حاضر میشوم مردبودوهست
محسن گیوه ای
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد ولایتمداره اگر غیر از این بود حکم مجمع تشخیص رو آقا براش نمیزد
Iran, Islamic Republic of
هاله نور و مادر چاوز،پیدا کردن کشورهایی که تو نقشه نبودن جزء تخصص جناب بودن،کشور رو به لبه پرتگاه کشوندن هنوزم داریم چوب اشتباهات این اقا و همراهانش رو میخوریم
Iran, Islamic Republic of
شما نیاز به درمان داری جانم!!!
Iran, Islamic Republic of
بابا دست بردارید از تخریب حاج محمود به قرآن دارید قصاص قبل از جنایت میکنید .
علی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد واقعا دوست داشتنی بود .از وقتی که حرف شنوی از رهبری نکردن و جانب بن سلمان قاتل رو گرفتن .بیزاری مردم روز به روز از ایشان بیشتر میشود
علیرضا نیکرو
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد اگر ادعا داره که اصلاح طلب جامعه محور است حرف از حضور در انتخابات نزند
M
Iran, Islamic Republic of
اگر آقای احمدی نژاد تو انتخابات شرکت کنند بهش رای میدیم .فقط آقای احمدی نژاد، بیخودی خرابش نکنید!!
سید
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد ...نه من شیرده اخرش با یه لقد همه شیررا رو چپه می کنه .خودش باورش شده خیلی کسیه ولی باید بدون اونم مثل برجام برای ملت مرده حساب می شه بهتر بره کناربزاره باد بیاد .باید این نمایش های خیمه شب بازی رو جمع کنه با ابن نمایش ها خودشو بیشر خراب می کنه وبهتره اینقدر خودشو سبک نکنه.
Iran, Islamic Republic of
اینجا محل اندیشه وفکر است سبزه میدان نیست برادر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
.......
صالح
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد مرد بزرگی میباشد با این نظرها که هدف خراب کردن این مرد باتعصب وغیرت را دارند نمیشود او محبوب دلهای ایرانی است
Iran, Islamic Republic of
محمود احمدی نژاد هم ولایی می باشند و هم خاکی و 100 درصد در خدمت مردم یک کم چشم هایتان را باز کنید و واقعیت های جامعه را درست ببنیند
ناسناس
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
میزان رای ملت است. امام خمینی
رد صلاحیتش نکنید معلوم شه چقدر طرفدار داره.
علی
Romania
ااولین کسانی که انحراف احمدی نژاد را درک کردند ملت ایران بود .
علی
Romania
......
علی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای سایت شما رهبری در کل دارند درس میدهند و هدف شخص نیست و لی شما دارید ربطش میدهید به احمدی نژاد.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز شما هم فکر نکن داری تنویر افکار می کنی ؟؟ اگر سقوطی در کار باشه که هست شماها ته این دره هستین؟؟ مطمئن باشین
Iran, Islamic Republic of
مگرفحط الرجال است که فقط چسبیدیم بیک نفراحمدی نژاد فقط دردوره خودش احمدی نژادبوددیگه تمام
سامان
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی‌نژاد
صادق پور حسین
Iran, Islamic Republic of
قحط الرجال نیست ولی قحط الخادم است.
Iran, Islamic Republic of
در این مملکت هر مسئولی به نفع مردم قدم برداره میشه آدم بده..؟!!
Luxembourg
اکثریت ملت خواهان کنار رفتن تمام باندهای قدرت و ثروت هستند .
Iran, Islamic Republic of
.....
هادی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز از درد احمدی نژاد آخر خود کشی نکنی بهتره ..
United Arab Emirates
آدمی که ولایت مدار نباشه نباید توسط شورای نگهبان تائید صلاحیت بشه
Iran, Islamic Republic of
حرف های ایشان برای همه مردم عالی است،استفاده کردم ،اگر باز هم از این کلیپ ها دارید بصورت اخلاقی بذارید ،فارغ از سیاست ،چکیده جلسه های اخلاقی آقای خامنه ای را روزانه بذارید استفاده کنیم
.
Iran, Islamic Republic of
....
حیرانی
Iran, Islamic Republic of
کارهای‌دولت‌احمدی‌نژاد‌را‌‌شما‌فقط‌بشمارید‌این‌دولت‌آمد‌آنها‌را‌شخم‌زد
!!!!
vahid j
United States
.....
Iran, Islamic Republic of
بابا ... ای حرفا چه ربطی به احمدی نژاد داره..
Iran, Islamic Republic of
نظر اقا به احمدی نژاد نبوده منظورش به نا احل هست که امام فرمدند نگذارید مملکت به دست نا اهلان بیفتد احمدی نژاد که مسکن مهر ساخت قشر فقیر را خونه دار کرد بیمه کارگران برای کارگران محروم اورد سهام عدالت اورد و.....
United States
خداییش خیلی ها صاحب خانه شدند در زمان احمدی نژاد
حالا اینا نتونستن یه اجر ردیف اجر بچینن.
خودمونی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد دلاور مطیع امر رهبر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فقط احمدی نژاد در غیر این صورت فقط رای سفید داخل صندوق والسلام
ایرج
Iran, Islamic Republic of
......
ایرج
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد بده و شما مسولان خوبید !!

خوب شد ؟!!
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز. انشالله به سرنوشت امدنیوزگرفتاربشی. چاه نکن بهر کسی. اول خودت بعدا کسی
Iran, Islamic Republic of
اینو کاری ندارم اما اصلاح طلبان چه اختلالی دارند؟
Iran, Islamic Republic of
برخی اصلاح طلبان واختلال همزادهمند
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
بنظرم همه ارکان نظام باید به مطالب توجه کنند همه استثناء هم نداره
حبیب
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود به خادمین مردم
سلام بر رهبر
درود و احترام بر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
شایعه درست نکنید مقام معظم رهبری جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد را بسیار دوست دارند و ایشان را مثل فزرند خود می دانند با حضور محمود جون در صحنه انتخابات میزان مشارکت مردمی به بالای 90 درصد می رسد...
سیدعلی
Romania
تعدادی اندک و مشخص هرروز در جهان نیوز کامنت گذاری میکنند تا بگویند احمدی نژاد طرفدار دارد
بابا ایشون دیگه مهره سوخته است تمام شد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز این طور نیست انشااله خرداد ماه مردم پای صندوق رای ثابت می کنند چقدر ایشان را دوست دارند و خیلی برای مردم مهم است که چه کسی رئیس جمهور شود
غبطه خور شهادت سردار دلها
Iran, Islamic Republic of
خداوند به لطف خودش بر ما منت بگذارد و سایه پر عزت رهبر گرانقدر و عزیزتر از جانمان را تا ظهور مولایمان و در رکاب مولایمان بر سر ما حفظ نماید و ما را مطیع و فرمانبردار ایشان قرار دهد. آمین یا رب العالمین
احمدی نجات چهار میلیون مسکن مهر ساخت ....
Iran, Islamic Republic of
....