پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

آشنایی کامل با سریال قورباغه

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 756252
آشنایی کامل با سریال قورباغه
امروزه بسیار دیده می شود که بیننده های سریال های شبکه و رسانه خانگی نام سریال قورباغه را به زبان می آورند و همیشه از آن تعریف می کنند. دانلود سریال قورباغه قسمت قسمت ترند این روزهای فضای اینترنتی و شبک های مجازی شده است. اما آنطور که باید از این سریال بسیار زیبا استقبال نشده و نمی توان موضوع آن را به مانند سایر سریال های شبکه خانگی دانست.

این سریال نمایش خانگی تاکنون 9 قسمت را به انتشار رسانده و فضای معمایی خوبی را در قسمت های منتشر شده به اشتراک گذاشته است. از دیگر نکته های جالب این سریال اولین تجربه کارگردانی سریال ایرانی هومن سیدی است که توانسته به خوبی کارکترهای سریال را انتخاب کرده و به خوبی وظیفه خود را انجام دهد.

قورباغه ژانری درام – اجتماعی – جنایی و معمایی دارد و سعی دارد محور داستان خود را برروی زندگی برخی افراد پرنفوذ جامعه بگرداند. سریال قورباغه در تاریخ انتشار خود تاخیر نیز داشته است، به گونه ای که این سریال قرار بوده است که در تاریخ 24 آذرماه سال 1399 منتشر شود اما به دلیل دستور قضایی انتشار آن به تعویق افتاد و اولین قسمت از این سریال زیبا در تاریخ 3 دی ماه سال 1399 به دست بیننده های رسانه ملی رسید. قسمت اول سریال قورباغه درواقع برداشتی آزاد از فیلم نفرت می باشد.

نفرت نام فیلمی است محصول سال 1995 در کشور فرانسه به کارگردانی متیو کاسوویتس است. این فیلم با نام فرانسوی خود در این کشور به انتشار رسیده بود. اما در آمریکا از این سریال به نام نفرت یاد می شود. در خلاصه داستان این سریال آمده است که:
 
" در روز چهارشنبه سوری سه دوست به نام های رامین (صابر ابر)، فرید (اشکان حسن پور) و جواد (شهروز دل افکار) بعد از آنکه اسلحه ای را از یک مامور زخمی میدزدند سعی دارند به یکی از دوستان دوران ابتدایی خود یعنی نوری ( نوید محمد زاده) که  اکنون به یک فرد بسیار پولدار و مرموز تبدیل شده است دستبرد بزنند. اما همه چیز آنطور که این سه رفیق می خواهند پیش نمی رود و داستان به کلی تغییر می کند که سبب فراز و نشیب های بسیار زیادی در طول داستان می شود."
 
 
توضیح کامل سریال قورباغه هومن سیدی و عوامل آن
هومن سیدی کارگردان، نویسنده و تدوینگر این سریال زیبا می باشد و اولین تجربه کاری وی در خصوص ساخت سریال نمایش خانگی در رسانه ملی است. بازیگران این سریال عبارت اند از :

نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، فرشته حسینی، مهران غفوریان، محمد امین شعر باف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان و نوید پورفرج .

نکته قابل توجهی که درخصوص هومن سیدی کارگردان این مجموعه مشاهده می شود این است که هومن سیدی در سریال کارکتری را به خود اختصاص داده است و در این مجموعه در کنار سایر عوامل به نقش آفرینی پرداخته است. همچنین نوید محمدزاده که تاکنون فیلم های زیبا و پرمخاطبی همچون : ابد و یک روز، سرخ پوست، مغزهای کوچک زنگ زده، متری شیش و نیمو بدون تاریخ بدون امضا بازی کرده است تاکنون در سریال های شبکه خانگی و رسانه ملی به ایفای نقش نپرداخته است.
سریال قورباغه اولین تجربه کاری وی در سریال ایرانی و چهارمین همکاری این هنرمند بسیار محبوب با هومن سیدی می باشد. برخی از سکانس های سریال قورباغه در خارج از کشور و در کشور تایلند فیلم برداری شده است که همین امر موجب علاقه بیننده های برای دیدن این سریال شده است.
 

مدت زمان و روزهای انتشار قسمت های جدید سریال قورباغه
این مجموعه سریالی چندین ماه را برای فیلم برداری به خود اختصاص داده است که سرانجام در 16 قسمت به اتمام رسید. هر قسمت از سریال قورباغه به مدت 50 دقیقه است و هر هفته در روزهای دوشنبه قسمت جدید سریال به انتشار می رسد و شما کاربران و علاقه مندان به این سریال زیبا می توانید با مراجعه به وب سایت های فروش بصورت قانونی قسمت جدید را دانلود نمایید.

فیلمبرداری پروژه قورباغه، حدود دو سال به طول انجامیده و می توان گفت این سریال عظیم ترین و بزرگترین سریال شبکه نمایش خانگی به شمار می آید. شبکه نمایش خانگی نماوا این سریال را بصورت انحصاری در ایران توزیع کرده و به دست بیننده ها می رساند.
 

دانلود قانونی و سریع قسمت های سریال قورباغه
کاران مووی یکی از وب سایت های خوب منتشر کننده سینمایی ها و سریال های جدید در داخل و سینمای جهان می باشد. این وب سایت سعی دارد تا بهترین و جدیدترین فیلم های روز را در سریعترین زمان ممکن به دست بیننده های فیلم برساند و در این مسیر نیز به دلیل رضایت بالای کاربران موفق بوده است.
شما می توانید در وب سایت کاران مووی سریال های شبکه نمایش خانگی به مانند قورباغه را در همان روز و با 6 کیفیت متفاوت دانلود کرده تا در کنار خانواده و دوستان لحظات خوبی را ایجاد کرده باشید. هردوشنبه می توانید این سریال را از رسانه کاران مووی دانلود نمایید. امیدواریم لذت برده باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *