سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۴

هدایت آقایی: تفکرات لاریجانی و مطهری عقب‌مانده است

يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب: 756210
عضو حزب کارگزاران سازندگی و فعال فتنه 88 گفت: گاهی برخی از اعضا مانند آقای مرعشی یا عطریانفر نظر شخصی خود را می‌دهند که به کارگزاران ربطی ندارد؛ هرچند هر دوی اینها هم گفته‌اند در شرایطی خاص احتمال حمایت از لاریجانی وجود دارد.
آقایی: تفکرات لاریجانی و مطهری عقب‌مانده است
به گزارش جهان نيوز،  هدایت‌الله آقایی، عضو کارگزاران سازندگی و فعال فتنه 88 درباره تمایل برخی اعضای این حزب به حمایت از علی لاریجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 گفت: مواضع افراد را نباید پای مواضع تشکیلاتی کارگزاران گذاشت. حزب کارگزاران سازندگی اکنون عضو نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان و طبیعتا باید به هر تصمیمی که از این نهاد بیرون آید، تکمین کند. حالا گاهی برخی از اعضا مانند آقای مرعشی یا عطریانفر نظر شخصی خود را می‌دهند که به کارگزاران ربطی ندارد؛ هرچند هر دوی اینها هم گفته‌اند در شرایطی خاص احتمال حمایت از لاریجانی وجود دارد.

وی افزود: من به عنوان کسی که سال‌ها در حزب کارگزاران کار کرده‌ام می‌گویم که عقلانیت کارگزاران بیش از آن است که از فردی چون علی لاریجانی یا حتی علی مطهری حمایت کند زیرا آنها گرچه ممکن است افراد محترمی باشند اما ذاتشان اصلاح‌طلب نیست و تفکراتشان عقب‌مانده است و این کارگزاران این موضوع را می‌داند و تردید نکنید اگر به فرض محال کارگزاران از لاریجانی حمایت کند، خودزنی کرده است.

آقایی درباره احتمال حمایت کارگزاران از محمدجواد ظریف هم اظهار کرد: آقای ظریف می‌تواند گزینه مطلوب کارگزاران باشد زیرا او هیچگاه اصولگرا نبوده است و گرچه به صورت تشکیلاتی اصلاح‌طلب محسوب نمی‌شود اما به هر حال تفکراتش اصلاح‌طلبانه است.

این عضو کارگزاران سازندگی در پایان گفت: اگر جهانگیری نامزد انتخابات شود، بی‌تردید گزینه اول کارگزاران و به احتمال زیاد گزینه نهایی اصلاح‌طلبان خواهد بود زیرا او اولا کاملا اصلاح‌طلب است و ثانیا دارای سابقه مدیریتی و سیاسی بالایی است».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر
Iran, Islamic Republic of
..
United Kingdom
جهانگیری واقعا مرد مقاومی است.
rashti
Iran, Islamic Republic of
راستی خودت نمیتونی بیایی برای 1400؟اگه بیای محشره
Iran, Islamic Republic of
تفکرات آقای مطهری عالی و اسلامی اما تفکر شما مایه تاسفه....