سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۱

طرح تحقیق و تفحص از انتقال‌های آب کلید خورد

يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب: 756208
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس از تقدیم طرح تحقیق و تفحص از انتقال‌های آب بین حوضه‌ای به کمیسیون کشاورزی خبر داد و گفت: این تحقیق و تفحص بر اساس ماده ۲۱۲ آیین‌نامه مجلس مطرح شده و به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.
طرح تحقیق و تفحص از انتقال‌های آب کلید خورد
به گزارش جهان نيوز، احمد راستینه نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس  از تقدیم طرح تحقیق و تفحص از انتقال‌های آب بین حوضه‌ای توسط وزارت نیرو به کمیسیون کشاورزی خبر داد و گفت: این طرح که با موافقت هیات رئیسه مجلس تنظیم شده باید ظرف دو هفته توسط کمیسیون تخصصی مجلس بررسی و نتیجه توسط همان کمیسیون به سمع نمایندگان برسد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس ادامه داد: این تحقیق و تفحص بر اساس ماده ۲۱۲ آیین‌نامه مجلس مطرح شده و به صورت ویژه پیگیری خواهد شد؛ مهم‌ترین مباحث مطروحه در این طرح، تحقیق و تفحص پیرامون طرح‌های انتقال‌های آب بین حوضه‌ای از جمله گلاب و بهشت‌آباد است.

وی با اشاره به اینکه همه طرح‌های انتقال آب از جمله طرح‌های اجرا شده و یا طرح‌هایی که در دست اجرا هستند مشمول این تحقیق و تفحص خواهند شد، اضافه کرد: همچنین سایر طرح‌های انتقال آب که مطالعات زیست محیطی آنها و همچنین بررسی حقوق استان‌های مبدا مورد اعتراض می‌باشد نیز در این طرح مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مستضعف
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان انقلابی با جدیت این طرح راپیگیری کنید.