جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

علی خطیر دبیرکل، قنبرزاده و بهاروند نایب رییس فدراسیون فوتبال شدند

يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 756187
انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شد و شهاب عزیزی خادم در دور دوم انتخابات به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
علی خطیر دبیرکل فدراسیون فوتبال شد
به گزارش جهان نيوز، در دور دوم انتخابات فدراسیون فوتبال، زور رای‌های کیومرث هاشمی به شهاب عزیزی خادم نرسید و در پایان عزیزی خادم در انتخابات پیروز شد.

حالا که عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شده است، همه می‌خواهند بدانند کابینه او را در فدراسیون چه کسانی تشکیل می‌دهند.

شهاب عزیزی خادم قبل از انتخابات، منصور قنبرزاده، حیدر بهاروند و شهره موسوی را به عنوان نواب رئیس اول تا سوم خود معرفی کرد اما منصور قنبرزاده قبل از انتخابات انصراف داد و حیدر بهاروند نیز رد صلاحیت شد تا دو تن از نواب رئیس‌های شهاب عزیزی خادم به انتخابات نرسند. شهره موسوی هم به عنوان نایب رئیس سوم شهاب عزیزی خادم 71 رای اعتماد از اعضای مجمع فدراسیون دریافت کرد.

با توجه به این که نواب رئیس اول و دوم عزیزی خادم به انتخابات نرسیدند، رئیس جدید فدراسیون باید دو سرپرست موقت برای پست نایب رئیس اول و دومش مشخص کند.

عزیزی خادم برای سرپرست نایب رئیسی اول منصور قنبرزاده و برای سرپرست نایب رئیس دومش از حیدر بهاروند استفاده می‌کند و ترکب او در بخش نواب رئیس موقتا دست نخورده باقی می‌ماند.

با توجه به این که شهاب عزیزی خادم به استفاده از مدیران جوان اعتقاد دارد از علی خطیر به عنوان دبیرکل استفاده می‌کند. انتخاب خطیر قطعی به نظر می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *