پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

لو رفتن رمز موفقیت چند کسب و کار

يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 756128
لو رفتن رمز موفقیت چند کسب و کار
امروزه کسب و کارهای زیادی ایجاد شده است ولی همه ی آنها پر رونق نبوده و شاید سود خوبی نیز از فروش خود دریافت نمیکنند. همه ی ما می دانیم که انواع کسب و کارها و تولیدات در هر زمینه ای نیاز به بسته بندی دارند و نقش آن در فروششان تاثیر زیادی خواهد داشت. بسته بندی های خلاقانه و جذاب برای انواع کالاها بسیار مهم است.

رازهای موفقیت، عوامل گوناگونی هستند که در ادامه میخواهیم به آنان اشاره کنیم و توضیحات مختصری را درباره آنها بدهیم.

فکرکردن به موفقیت

اگر بخواهید به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنید باید آرزوهای بزرگی نیز در سر داشته باشید، هر داستانی از موفقیت با یک آرزوی بزرگ آغاز میشود که در مرحله اول شاید غیر ممکن به نظر برسد شما می بایست چشم اندارهای خوبی را برای خود متصور شوید که فردی مشهور و قابل اعتبار هستید و کسب و کار بسیار معروف دارید که سود سالانه شما از تصوراتتان بیشتر است.

پرشور و پر اشتیاق باشید

تصورات ذهنی شما زمانی به حقیقت میپیوندند که در راهی که در پیش گرفته اید باید ثابت قدم بوده و شور و اشتیاقتان را از دست ندهید و همیشه اشتیاق زیادی برای یادگیری داشته باشید و از ایده های ذهنی دیگران نیز کمک بگیرید، میدانید که همفکری کردن در هربخشی بهتر از تک روی کردن است زیرا ممکن است ایده ها و نظراتی که به ذهن افراد دیگر میرسد به ذهن یک شخص خطور نکند.

بیشتر بدانید: محاسبه آنلاین قیمت جعبه و کارتن بسته بندی در کمتر از 2 دقیقه

سخت کار کنید

هر کارآفرین و نوآور موفقی به سختی کار کرده است، هیچ کس به این دستاورد با نشستن و خیره شدن به دیوار به جایی نرسیده است. تلاش هایتان در هر زمینه ای به گونه ای که ادامه دار و با اشتیاق باشد حتما نتیجه خوبی خواهد داد، سعی کنید تفریحات و کارهای متفرقه را تا حدودی فراموش کنید تا زمانی که حقیقتا بتوانید بر روی پای خود بایستید و تمامی تلاش هایتان به ثمر بنشیند. تفریحات و کارهای متفرقه را میشود در زمان های دیگر نیز انجام داد اما مسئله ی زمان در کسب و کار، بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد.

تمرکز بر روی نقاط قوت

همه ما میدانیم که نمی توانیم در همه چیز خوب و درجه یک باشیم، هرکدام از ما نقاط قوت و ضعفی داریم. برای آنکه بتوانید مفید واقع شوید میبایست نقاط قوت را شناسایی کرده  و تمرکز بیشتری بر روی آنها داشته باشید، برای مثال اگر در بخش اقتصادی در بازاریابی توانایی خوبی دارید از آن نهایت بهره را ببرید و در ضعف های خود میتوانید از دیگران کمک بگیرید و در عین حال برای تبدیل نقاط ضعفتان به نقاط قوت نیز تلاش کنید.

منظم باشید

این سخنی از یک فرد موفق است که میگوید:" آنچه را باید انجام دهید آن زمان باید انجام شود بدان عمل کنید، چه دوست داشته باشید چه دوست نداشته باشید" نظم دادن به تمامی کارهای خود و برنامه ریزی کردن کلید موفقیت محسوب میشود. قدرت آرزوها و تمایلات، شما را مجبور خواهد کرد که بهای موفقیت خود را بپردازید. اگر هدفی برای یک رویا دارید و خواهان به حقیقت پیوستن آن هستید برنامه ریزی و منظم بودن مهم ترین اصلی است که می بایست به آن توجه کنید.

با توجه به موارد ذکر شده همه ی شما می دانید که چه عواملی برای موفقیت در یک کسب و کار مهم است و هر یک چگونه عمل میکنند. حال میخواهیم در مورد عوامل دیگر موفقیت سخن بگوییم.
 

طراحی رمز موفقیت در فروش

تولید کنندگان متعدد در هر زمینه ای که تولیدات دارند برای دیده شدن محصول خویش نیازمند بسته بندی هستند. اگر به کسب و کارهای بزرگ و موفق همچون آمازون و علی بابا دقت کرده باشید میبینید که داشتن بسته بندی چه مقدار اهمیت دارد.
داشتن یک بسته بندی خوش رنگ و لعاب به جلوه بیشتر محصول شما کمک کرده و باعث میشود مشتریان بسیاری کالای شما را خریداری کنند. هیچگاه نمیتوان نبود بسته بندی را نادیده گرفت زیرا هر کالایی بدون پک مخصوص نمیتواند جایگاه خوبی در بین مصرف کنندگان  پیدا کند که نتیجه ی آن جز افت فروش نیست. تصور کنید در فروشگاهی با دنیایی از محصول به دنبال کالای مورد نظر خود هستید که با کالاهای زیبا و با طراحی جذاب رو به رو میشوید، ناخودآگاه دقایقی را به دیدن آنها وقت صرف کرده و ذهنتان را درگیر میکنید زمانی که به خودتان می آیید و میبینید که دیگر محصول مورد نظر خود را فراموش کرده و جایگزین دیگری نیز برای آن انتخاب کرده اید.

بیشتر بدانید: نمونه جعبه و کارتن های بسته بندی انواع محصولات

ارتباطی که پک یک کالا با مشتری برقرار میکند و خود یک تبلیغات بصری محسوب میشود از هر تبلیغ کننده ای قوی تر است. طراحی منحصرد به فرد و استفاده از رنگ های زیبا و دلنشین همگی در موفقیت، که فروش بالای کالاست نقش مهمی را ایفا میکنند.

خلاقیت و ایده پردازی در طراحی

استفاده از ایده های نو و تازه در بسته بندی محصولات در بخش طراحی یکی از نقاط  عطف فروش بهتر است. شیوه ی بکارگیری طرح ها و رنگ ها در کنار یکدیگر از ذهنی خلاق و ایده پرداز برمی انگیزد. طراحی که هم بتواند اطلاعاتی را درباره محصول با مصرف کننده به اشتراک بگذارد و هم نام تجاری را با استفاده از لوگوی خاص مطرح کند بهترین نوع طراحی محسوب میشود.
 

خلاقیت و نوآوری تلفیقی از هنر در تمامی زمینه ها همیشه با استقبال فراوانی از طرف مردم همراه بوده که هنر در زمینه ی کارتن سازی و عرضه محصولات یکی از رازهای موفقیت در فروش و بازاریابی است. توجه داشتن به علایق مشتریان که هر زمان در حال تغییر است یکی از عوامل موثر و کمک کننده است که یک طراح خوش سلیقه میداند که برای نپیوستن به مقوله یکنواختی و تکرار با ایجاد تغییرات نامحسوس و ریز، نیز میتواند مشتریان دائمی خود را حفظ کند.

با همه گفته های فوق سوال این است که بهترین نوع بسته بندی که بتواند تمامی جنبهای زیبایی، حمل و نقل آسان و مهم تر از همه محافظت از محصول را پاسخگو باشد کدام است؟

مزایا پک های کارتنی و مقوایی

امروزه با زیاد شدن تولیدات و انواع  و اقسام محصولات، بسته بندی که بتواند همه ی جنبه های فوق را رعایت کرده و هزینه ی تمام شده آنها نیز معقول و مقرون به صرفه باشد پک های کارتنی و مقوایی اند. این گونه پک ها با وزن سبک میتوانند محصولات را با وزن سنگین درون خود حمل کرده بدون اینکه آسیبی به خود کالا وارد شود و هم چنین با امتیاز چاپی که دارند توانسته اند طرح ها و رنگ های خاص را باکیفیت عالی بر روی بسته بندی های کالا به نمایش بگذارند  مخصوصا بسته بندی های لمینتی با چاپ واضح تر و دقت تصاویر بهتر در زمینه صادرات بیشتر استفاده میشوند.

از آنجایی که کره ی زمین لحظه به لحظه به نقطه ی انحطاط خود توسط انسان ها نزدیک میشود به گونه ای غرق در پلاستیک شده است، این نوع بسته بندی ها نجات دهنده  آن هستند چرا که با قابلیت بازیافت پذیری بالایشان به سرعت پس از مصرف وارد چرخه ی تجزیه پذیری شده و آسیبی به محیط زیست وارد نمیکنند که طی فرهنگ سازی های انجام شده در بین ملت ها و کشورها دوستداران اینگونه پک ها بسیار افزایش یافته اند.

کلام پایانی

از این رو شرکت کارتن سازی آوین پک با موفقیت در تولید جعبه و بسته بندی های کارتنی و مقوایی در کنار داشتن یک تیم با مهارت در بخش های تولید، طراحی و فروش میتواند به شما تولید کننده عزیز در انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع بسته بندی کمک های شایانی را ارائه نماید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *