کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله میرباقری:

به اسم کرونا اطراف امام حسین(ع) را خلوت کردند/ به «بهداشت جهانی» کمترین اعتماد را هم نداریم +فیلم

9 اسفند 1399 ساعت 11:56

آیت الله میرباقری: با طناب سازمان جهانی بهداشت در چاه نروید. ما نمی دانیم چگونه است؟ سال گذشته می‌گفتند کرونا از ایران به عراق آمده، عراق مرزها را بسته. امسال می گویند کرونا از عراق به ایران آمده.


به گزارش جهان نیوز، آیت الله میرباقری، عضو مجلس خبرگان رهبری در برنامه «مخاطب خاص» از شبکه سه گفتند: نمی دانیم چقدر از موانع زیارت ابی عبدالله الحسین (ع) جعلی است چقدر واقعی. به طور مکرر گفته ایم به سازمان بهداشت جهانی کمترین اعتماد را هم نداریم. این ها دشمن هستند و پرونده سیاهی دارند.

وی در ادامه گفت: با طناب سازمان جهانی بهداشت در چاه نروید. ما نمی دانیم چگونه است؟ سال گذشته می‌گفتند کرونا از ایران به عراق آمده، عراق مرزها را بسته. امسال می گویند کرونا از عراق به ایران آمده. ایران مرزها را می بندد. هیچ حرف علمی واضح و روشنی نیست.

آیت الله میرباقری گفت: به اسم کرونا اطراف امام حسین(ع) را خلوت کردند. فرستادن چهارده میلیون نوجوان و جوان به قتلگاه فضای مجازی بی مهابا که آسیب به بشریت نمی زند، خطر فقط این هاست!


به اسم کرونا اطراف امام حسین (ع) را خلوت کردند


کد مطلب: 756021

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/756021/اسم-کرونا-اطراف-امام-حسین-ع-خلوت-کردند-بهداشت-جهانی-کمترین-اعتماد-هم-نداریم-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com