پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۸

درخواست جالب «بشار اسد» درباره تبلیغات آشپزی

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 755967
بشّار اسد از رسانه‌ها خواسته است که تبلیغات مربوط به غذا و آشپزی را متوقف کنند تا مردمی که دچار مشکل اقتصادی هستند و به این غذاها دسترسی ندارند دچار مزاحمت و عذاب روحی نباشند.
درخواست «بشار اسد» درباره تبلیغات آشپزی
به گزارش جهان نيوز، رئیس‌جمهور بشّار اسد در یک نشست با اصحاب رسانه کشور سوریه، درباره مشکلات اقتصادی این کشور و تلاش برای ارائه چشم‌اندازهای بهتر گفت‌وگو کرده است.

به گزارش الجزیره عربی، او همچنین از رسانه‌ها خواسته است که تبلیغات مربوط به غذا و آشپزی را متوقف کنند تا مردمی که دچار مشکل اقتصادی هستند و به این غذاها دسترسی ندارند دچار مزاحمت و عذاب روحی نباشند.

دستور جالب و قابل تأمل رئیس‌جمهور اسد در حالی است که کشور سوریه با وجود اینکه سال‌ها درگیر یک جنگ بزرگ شد اما اقتصاد این کشور با کمک متحدان بزرگ سوریه دچار فروپاشی و اضمحلال نشد و جمهوری سوریه توانست ساخت اقتصاد نوین خود را بر ویرانه‌های جنگ آغاز کند.

تجربه جهانی و تجربه تاریخی نشان می‌دهد کشورهایی که پس از جنگ‌های بزرگ دچار فروپاشی یا شکست نشوند؛ می‌توانند در بحث اقتصادی نیز رشد خود را مجددا آغاز کنند. زیرا اقتصاد ملی یک کشور نتیجه همبستگی ملی است و در کشورهای پیروز جنگ نیز همبستگی ملی یک عامل به شدت تقویت شده است.

مسئله‌ای که در بحث خواسته رئیس‌جمهور اسد باید بعنوان یک عبرت مورد تأمل قرار گیرد اینست که در ایران اسلامی با اینکه مشکل غذا و گرسنگی وجود ندارد و ایران در رتبه سیرترین کشورهای جهان نیز قرار دارد [1] اما شاهدیم که عده‌ای بصورت هر روزه بر گرسنگی مردم ایران تأکید دارند!

بدیهیست که اگر با عوامل این دروغ‌پردازی‌ها برخورد و در مثبتات اقتصادی بزرگ ایران ذکر نشود؛ کشور دچار "اعتراض ظالمانه" و تخریب فضای ذهنی خواهد شد.

مقوله‌ای که از آن با عنوان فتنه یاد می‌شود و می‌تواند آسیب‌هایی را برای حاکمیت قوی و مستقر کشور ایجاد کند.

*در نوشتن این بخش، از استوری اینستاگرامی "سجاد اسلامیان" از فعالان فرهنگی نیز الهام گرفته شده است.
مرجع : مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ولایتی
Iran, Islamic Republic of
باید الگوی مسئولان کشورمون قرار بگیره این پاک کردن صورت مسئله به جای حل مشکل فقر غذایی ملت
Iran, Islamic Republic of
.م..
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه برای مسئولین صدا و سیمای جمهوری اسلامی آنچه مهم است درآمدیست که از محل تبلیغات آشپزیهای آنچنانی کسب می کند ,.
Iran, Islamic Republic of
سلام قابل توجه صدا وسیمای خودمان
Iran, Islamic Republic of
بازم درود به شرفش که حال مردمش براش مهمه
Iran, Islamic Republic of
اگه مهم بود که وضع مردمش این نبود!!!!
بسیجی
Romania
....
Iran, Islamic Republic of
.....