پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

توضیح وزارت بهداشت درباره نحوه توزیع واکسن کرونا

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 755917
معاونت بهداشت وزارت بهداشت درباره نحوه توزیع واکسن کرونا نوشت: داده‌های واکسیناسیون افراد با واکسن کرونا، علاوه بر سامانه‌های بهداشت در سامانه سازمان غذا و دارو (تی تک) نیز ثبت می‌شود.
توضیح وزارت بهداشت درباره نحوه توزیع واکسن کرونا
به گزارش جهان نيوز،دکتر علیرضا رئیسی در نامه‌ای به بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره نحوه توزیع واکسن کرونا توضیحاتی ارائه کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

به اطلاع می‌رساند برنامه واکسیناسیون کشوری از مهمترین اولویت‌های وزارت بهداشت است و سیاستگذاری، نگهداری، توزیع در سطوح عملیاتی و پایش برنامه واکسیناسیون از وظایف مهم این معاونت است که توسط مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر و مرکز مدیریت شبکه با هماهنگی سازمان غذا و دارو و با ثبت در سامانه‌های مربوطه انجام می‌شود، ضمن تشکر از حسن توجه جامعه محترم بسیج دانشجویی به امر بهداشت و واکسیناسیون، متذکر می‌شود که حسب برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده ثبت داده‌های واکسیناسیون افراد با واکسن کرونا، علاوه بر سامانه‌های بهداشت در سامانه سازمان غذا و دارو (تی‌تک) نیز ثبت می‌شود.

 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *