شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۵
نماینده پارلمان عراق:

مخفی‌کاری دولت در نتایج تحقیقات ترور فرماندهان مقاومت

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب: 755883
یک نماینده پارلمان عراق تأکید کرد که دولت این کشور نتایج تحقیقات ویژه ترور فرماندهان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را مخفی می‌کند.
مخفی‌کاری دولت در نتایج تحقیقات ترور فرماندهان مقاومت
به گزارش جهان نيوز، «عبدالأمیر الدبی» نماینده پارلمان عراق از فراکسیون «صادقون» گفت که افشای عاملان جنایت ترور فرماندهان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به نفع دولت عراق نیست.

الدبی در مصاحبه با وبگاه «المعلومه» تصریح کرد که جزئیات ترور این فرماندهان شهید و نتایج تحقیقات مربوط به هدف قرار دادن مقرهای سازمان الحشدالشعبی همچنان مبهم است.
او تصریح کرد که دولت همچنان در افشای نتایج تحقیقات مربوط به ترور فرماندهان شهید وقت‌کُشی می‌کند.

پیشتر نیز «فاضل الفتلاوی» نماینده پارلمان عراق از فراکسیون الفتح گفته بود که سکوت سران عراق در قبال ترور فرمانده شهید جای تعجب دارد.

او تأکید کرد که پارلمان عراق حرف خود را درباره اخراج نظامیان خارجی از کشور زد و به اعمال فشارها برای اجرای این مصوبه ادامه خواهد داد.

آمریکا دی ماه سال گذشته در اقدامی تروریستی سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس، جانشین رئیس الحشد الشعبی را به همراه نیروهای همراه آن دو در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف قرار داد و به شهادت رساند.

پارلمان عراق در واکنش به این اقدام، طرح اخراج نظامیان آمریکا از این کشور را به تصویب رساند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا کار کثیف میکنید تو تیتر نمیزنید دولت عراق واقعا مسلمانید
Iran, Islamic Republic of
نفوذی های آمریکا در عراق
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا خیلی ها دلشون نمی خواد اسرار این ترور افشا بشه .
جانباز
Iran, Islamic Republic of
این چه مدل تیتر زدن است؟ ایا مصداق تشویش اذهان عمومی نیست؟ هرکسی این تیتر را میبیند در نظر اول به دولت ایران شک میکند در کارهاتون اول رضایت خداوند را حاصل کنید
United Kingdom
دولت فعلی عراق جاسوس آمریکا است... دیشب پایگاه کتائب حزب الله توسط آمریکا پس از مشورت با نخست وزیر عراق و به تلافی حمله ی کاتیوشا به منطقه سبز بغداد بمباران شد!!!!