سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۱

لوتی با موضوع امنیتی سریال نوروزی شبکه سه شد

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۵۳
کد مطلب: 755864
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه از فضای متفاوت سریال نوروزی امسال این شبکه با نام موقت "لوتی" خبر داد که یک سریال امنیتی جاسوسی است.
لوتی با موضوع  امنیتی سریال نوروزی شبکه سه شد
به گزارش جهان نيوز، سریال‌های نوروزی تلویزیون با اعلامِ قطعی مجموعه تلویزیونی شبکه سه مشخص شدند. سریال "نون.خ" از شبکه یک، سریال "همبازی" شبکه دو، سریال "نوروز رنگی" شبکه پنج و حالا "لوتی" هم سریال نوروزی شبکه سه سیما شد.

مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درباره سریال‌های نوروزی شبکه سه به تسنیم گفت: با توجه به اتفاقات پیش‌بینی نشده‌ای که در اواخر سال گذشته و از زمان شیوع ویروس کرونا در مسیر تولید سریال‌های نوروزی و رمضانی شبکه سه رخ داد، از ابتدای امسال سه گزینه برای نوروز 1400 درنظر گرفتیم و تولید همزمان هر سه سریال آغاز شد تا هم حق انتخاب داشته باشیم و هم اینکه در صورت وقوع اتفاقات پیش‌بینی نشده، گزینه‌های جایگزین برای آنتن داشته باشیم.

وی در ادامه به دلایل رسانه‌ای نشدن دو مورد از این پروژه‌ها پرداخت و افزود: البته مراحل تولید یکی از این سه پروژه به نام "بوتیمار" رسانه‌ای شد، اما بنابر صلاحدید تهیه‌کنندگان دو پروژه دیگر به نام‌های "چوب‌خط" و "لوتی" و با نظر خود ایشان، مراحل تولید آن‌ها در سکوت خبری پیش رفت.

آذرپندار اضافه کرد: در نهایت، با توجه به فضای متفاوت سریال "لوتی" که در ژانر امنیتی جاسوسی ساخته شده و اقبالی که مردم به این ژانر در چند سال اخیر نشان داده‌اند، این سریال برای پخش در نوروز 1400 انتخاب شد.

مدیر گروه فیلم و سریال در مورد فضا و داستان این سریال ادامه داد: "لوتی" تقلای یکی از سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای ضربه‌زدن به ایران و مقابله نیروهای داخلی با این توطئه را به تصویر خواهد کشید.

او در پایان وعده داد که به زودی اخبار تکمیلی از هر سه پروژه و عوامل سازنده آن‌ها اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
فعلا که عملیات ترور مقامات بیچاره ی ایرانی توسط سرویسهای جاسوسی بیگانه با موفقیت انجام شده...