پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پاشازاده سرمربی ماشین‌سازی تبریز شد

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 755833
مهدی پاشازاده با حضور در باشگاه ماشین سازی تبریز رسما به عنوان سرمربی سبزپوشان قرارداد خود را امضا کرد تا در نیم فصل دوم هدایت این تیم را به عهده بگیرد. او سرمربی پاس همدان بود.
پاشازاده سرمربی ماشین‌سازی تبریز شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تابناک، با پایان همکاری باشگاه ماشین سازی با محمد سعید اخباری، این باشگاه برای جذب سرمربی جدید با گزینه‌های مورد نظر خود وارد مذاکره شد و در نهایت، سرمربی جدید سبزپوشان تبریز انتخاب شد.

مهدی پاشازاده با حضور در باشگاه ماشین سازی تبریز رسما به عنوان سرمربی سبزپوشان قرارداد خود را امضا کرد تا در نیم فصل دوم هدایت این تیم را به عهده بگیرد و محمد نیک سیرت نیز همکاری خود را بعنوان دستیار اول مهدی پاشازاده در باشگاه ماشین سازی تبریز آغاز کرد.

مهدی پاشازاده هدایت تیم پاس همدان را در این فصل بر عهده داشت، اما به دلیل مشکلات موجود در این باشگاه، چند روز پیش از سمت خود استعفا داد.

او که یکی از لژیونر‌های فوتبال ایران در دهه هفتاد و هشتاد بود، پیش از این نیز با هدایت تیم شهرداری تبریز و فولاد بناب سابقه حضور در فوتبال استان آذربایجان شرقی را داشته است.

همچنین به دنبال تغییرات مدیریتی و فنی در باشگاه ماشین سازی و با تصمیم مدیریت این باشگاه مدیر تیم ماشین سازی تبریز نیز معرفی شد. 

کاظم محمودی، فوتبالیست سابق فوتبال تبریز که سابقه بازی، مربیگری و سرپرستی تیم تراکتور را در کارنامه خود دارد، به عنوان مدیر تیم ماشین سازی تبریز انتخاب شد تا در نیم فصل دوم در کنار این تیم حضور داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *