جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

معرفی قفل برقی درب چوبی

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 755776
معرفی قفل برقی درب چوبی
برقی کردن یا کنترلی کردن درب چوبی و ضد سرقت ورودی اتاق یکی از چالش هایی است که اکثر شرکت ها، اداره جات، مطب پزشکان و سایر اماکن خصوصی و عمومی با آن مواجه هستند. اگر شما هم به دنبال رمزی، کارتی یا ریموتی کردن درب ورودی منزل یا دفتر کار خود هستید تا انتهای این مقاله با ما باشید ...

قفل مقابل برقی یا قفل لادری چیست؟
خیلی از افراد ذهنیت درستی نسبت به برقی کردن درب ورودی آپارتمان ندارند و فکر می‌کنند قفل برقی فقط روی درب فلزی حیاط قابل نصب می‌باشد. به همین دلیل وقتی کار به برقی کردن درب چوبی یا ضد سرقت می‌رسد احساس می‌کنند با بن‌بست مواجه شده‌اند.

قفل برقی درب چوبی نوعی قفل الکتریکی می باشد که در بازار با نام های دیگری نظیر قفل لادری، قفل برابری الکتریکی و مغزی برقی هم شناخته می شود. قفل برقی روی چارچوب و در مقابل زبانه ی درب نصب می گردد. این محصول از یک بوبین الکتریکی و یک زبانه ی متحرک تشکیل شده است که این زبانه با هر بار اعمال ولتاژ  12 ولت AC/DC یک بار به حالت خلاصی می رود. در این مرحله شما می توانید با فشار آوردن به درب آن را باز کنید.

از قفل برقی به عنوان اجرا کننده فرمان استفاده می شود. بنابراین باید در کنار این محصول یک مدار فرمان هم داشته باشید تا بتوانید با راه های مختلفی فرمان باز شدن درب را به قفل برقی ارسال کنید. در ادامه به معرفی چند نمونه از دستگاه های موجود در بازار که نقش مدار فرمان را دارند اشاره می کنیم. با ما بمانید ...


معرفی اکسس کنترل رمز و کارت
اکسس کنترل رمز و کارت یکی از پرکاربردترین و کم هزینه ترین راه های کنترل کردن درب ورودی آپارتمان با رمز، کارت و تگ جاسوئیچی می باشد. با نصب دستگاه کنترل تردد در کنار درب مورد نظرتان زمانی که به این درب می رسید می توانید خیلی راحت با وارد کردن رمز و یا نزدیک کردن کارت و تگ های تعریف شده برای قفل اکسس کنترل، درب را باز کنید.

انواع اکسس کنترل در بازار موجود می باشد که برخی از آنها از دکمه های فشاری روی پنل الکترونیکی خود استفاده می کنند و برخی دیگر مجهز به صفحه کلید لمسی می باشند. برخی دیگر هم از سنسور اثر انگشت بهره می برند که قیمت بالاتری نسبت به مدل های رمزی و کارتی دارند. معمولا اکسس کنترل درب ورودی ظرفیت ذخیره سازی تعداد بالایی از کاربران را دارد. برخی از این مدل ها تا 1000 رمز و کارت را ذخیره می کنند. اما این دستگاه قابلیت باز کردن درب با ریموت را ندارد. اگر بخواهید درب آپارتمان یا دفتر کارتان را ریموتی کنید تا انتهای این مقاله با ما بمانید ...



ریموتی کردن درب ورودی آپارتمان
برای ریموتی کردن درب چوبی و ضد سرقت ورودی آپارتمان بهتر است از پک کامل قفل مدیریتی استفاده نمایید. این پکیج از یک عدد قفل مقابل برقی + رسیور محرک قفل برقی + 2 عدد ریموت کنترل تشکیل شده است. با نصب قفل برقی روی چارچوب و نصب رسیور در قسمت داخلی اتاق و کنار درب به راحتی می توانید درب مورد نظرتان را ریموتی نمایید. اگر به ریموت های بیشتری هم نیاز داشته باشید می توانید از بازار یا فروشگاه های اینترنتی تهیه نمایید.

همچنین می توانید با کلیک روی قیمت ریموت خام درب نمونه های زیادی از ریموت کنترل را مشاهده نمایید. ریموت کنترل ها معمولا در دو فرکانس 433 مگاهرتز و 315 مگاهرتز در بازار موجود می باشند. البته می توان ریموت ها را به دو دسته ریموت بلوتوثی و ریموت کد لرن هم تقسیم نمود.

اختلاف این ریموت ها در کیفیت ساخت آنها می باشد. مثلا ریموت های آنتن دار که قیمت بالاتری در بازار دارند زمانی که آنتن شان باز شود بردشان به حدود 200 متر هم افزایش می یابد. این در حالیست که برد ریموت های معمولی حدود 50 متر می باشد. پس هنگام خرید ریموت به فرکانس آن و برد آن توجه نمایید.

اگر مایل به مشاهده انواع مختلف تجهیزات کنترل تردد می باشید پیشنهاد می کنیم با سرچ عبارت "فروشگاه کلیتک" در گوگل از این محصولات دیدن فرمایید. امیدواریم خواندن این مقاله چیز جدیدی به آموخته های قبلی شما اضافه کرده باشد ...
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *