پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۲

روزنامه ایران شأن مجلس را زیر سوال برده‌ است

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۵۰
کد مطلب: 755764
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: روزنامه ایران و مدیر مسئول آن شأن مجلس را زیر سوال برده‌اند، منابع این روزنامه از بیت‌المال تأمین می‌شود.
روزنامه ایران شأن مجلس را زیر سوال برده‌ است
به گزارش جهان نيوز، علی بابائی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت سوم (سه شنبه، 5 اسفند) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: از بیانات شیوا، صریح و واضح مقام معظم رهبری پیرامون صیانت از حقوق مسلم ملت ایران در جهت حفظ منافع ملی و تذکراتی که به مجلس و دولت داده‌اند، تشکر می‌کنم؛ تابع مقام معظم رهبری هستیم تا این مسیر را برای پیگیری مطالبات مردم ادامه دهیم.

وی در تذکری خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مطالبات رسانه‌ها و خبرنگاران مکتوب و مجازی پیگیری نمی‌شود، به صورت سلیقه‌ای با رسانه‌ها در فضای مدیریتی این عرصه بسیار مهم عمل می‌شود؛ از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست داریم نگاه خود را به مسائل رسانه سریعاً تغییر دهد.

نماینده ساری در مجلس در تذکر به دولت تصریح کرد: تدابیری در زمینه تأمین منابع دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در نظر گرفته نشده است، متأسفانه برخی از مصوبات مجلس نیز تصمیمات خوبی نبوده است.

وی خاطر نشان کرد: روزنامه ایران و مدیر مسئول آن شأن مجلس را زیر سوال برده‌اند، منابع این روزنامه از بیت‌المال تأمین می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفته اند حرمت امامزاده باید از سوی خادم آن رعایت شود ، وقتی مجلس خودش نمی خواهد شانش حفظ شود تقصیر دیگران چیست؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مجلسی که در مقابل رئیس جمهور خدمتگزار قد علم کند شانی ندارد !!!!!.