پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۲

عذرخواهی معاون نوبخت از نمایندگان مجلس

سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب: 755758
معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه خطاب به نمایندگان مجلس گفت: اگر از صحبت‌های من اینگونه برداشت شد که مجلس به دنبال افزایش قیمت هاست، عذرخواهی می‌کنم.
عذرخواهی معاون نوبخت از نمایندگان مجلس
به گزارش جهان نيوز، حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان مجلس، گفت: اگر از صحبت‌های بنده اینگونه برداشت شد که مجلس به دنبال افزایش قیمت هاست، عذرخواهی می‌کنم.

وی بیان کرد: قاطبه نمایندگان مجلس با هر پیشنهادی که به دنبال افزایش قیمت‌ها باشد، مخالف هستند.

معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: معمولاً برخی از دستگاه‌ها به سازمان برنامه و بودجه می‌آمدند و برای افزایش قیمت خدمات خود چانه زنی می‌کردند و تاکید ما این است که باید جلوی افزایش قیمت‌ها را بگیریم چرا که شرایط نامناسب است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یک نفر مقام مسئول از دولت و مجلس پاسخ بدهد این دو قوه در کشور چه کاره هستند.
Iran, Islamic Republic of
دولت، دولتمردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس در زمانی که واگذاری شرکت های دولتی به بخش خصوصی در رسانه ها شعار می دادند بسیار عالی است پس چرا از سال 1388 تاکنون در مورد مشکلات و حق و حقوق کارمندان، کارگران و بازنشسته ها ساکت هستند و سکوت اختیار کرده اند هیچ کاری نمی کنند.
یک نفر مقام مسئول از دولت و مجلس پاسخ بدهد این دو قوه در کشور چه کاره هستند. چرا تاکنون به مشکلات کارمندان و کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی هیچ کاری نمی کنند و سکوت کرده اند.
دفاع از مشکلات و حق وحقوق کارمندان، کارگران و بازنشسته ها
Iran, Islamic Republic of
دولت و دولت مردان کارهای مهمتر از این دارند وقت برای این کار ها کم دارند