کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهترین تولید کننده انواع پرچم تبلیغاتی

5 اسفند 1399 ساعت 11:09

پرچم تبلیغاتی از ابزارهایی میباشد که میتوان به عنوان هدایای تبلیغاتی از آن نام برد. قیمت چاپ و فروش پرچم تبلیغاتی نسبت به کیفیت پارچه پرچم تبلیغاتی و دستگاه چاپ و تولید پرچم مشخص می شود. پرچم تشریفات ، پرچم اهتزاز، پرچم رومیزی، پرچم مذهبی، پرچم دستی ، پرچم ماشینی ، پرچم ریسه ای ، پرچم ساحلی و ... از انواع پرچم تبلیغاتی به شمار می‌آید.


سفارش انواع پرچم با طرح ها و مدل های مختلف در هدایای تبلیغاتی بهار گیفت
 
پرچم رومیزی | پرچم تشریفات | پرچم T | پرچم اهتزاز | پرچم ریسه ای | پرچم دستی | پرچم ماشینی
پرچم ساحلی و بادبانی | پرچم لمینت پرچم ملل
 
با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ... با ما همراه باشید


معرفی مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت
شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت به نشانی آدرس اینترنتی " www.bahargift.com " با بیش از دو دهه سابقه درخشان در زمینه چاپ و تولید هدایای تبلیغاتی | واردات انواع محصولات تبلیغاتی با بهترین کیفیت و متریال مصرفی و صادر کننده انواع هدایای تبلیغاتی به کشورهای همسایه این افتخار را دارد در خدمت شما عزیزان باشد.

این مجموعه دارای کارگاه های مخصوص تولید بج سینه در سمت بهارستان | چاپ پوشه دکمه دار در سمت تهرانپارس | طراحی و چاپ پرچم تبلیغاتی در یافت آباد و چندین کارگاه تخصصی میباشد.

و انواع محصولات تبلیغاتی دیجیتالی نظیر پاوربانک و فلش تبلیغاتی که وارد میکند از برندهای معتبر شرکت های به نام و شناخته شده میباشد.

برند های فلش مموری تبلیغاتی وارد شده در مجموعه بهارگیفت متشکل از شرکت های معتبر از جمله SANDISK | ADATA | KINGSTON و ...  میباشد . 

بج سینه که در بالا ذکر شد، با نام های نشان سینه و بج کت نیز شناخته میشود یکی از محصول تبلیغاتی بسیار پرکاربرد میباشد که در ادارات دولتی و ارگان های حکومتی و حتی در همایش ها و نمایشگاه ها جهت ست کردن و نظم مجموعه خود مورد استفاده قرار میگیرند.

اصولا بج سینه را روی کت و مانتو در ادارات برای هماهنگ شدن و یک دست شدن کارمندان استفاده مینمایند، جنس آن ها اغلب فلزی بوده و به وسیله ریخته گری و برش لیزری به صورت قالب در میآیند، امروزه استفاده از بج سینه بسیار متداول بوده و صفر تا صد تولید این محصول کاربردی در کارگاه های هدایای تبلیغاتی بهارگیفت صورت میگیرد.

بج سینه های تولید شده در کارگاه های تخصصی ساخت بج سینه بهارگیفت دارای طراحی منحصر به فرد بوده و دارای نگهدارنده ای از جنس مگنت یا سوزنی میباشد و آبکاری آن به صورت آبکاری طلا یا نقره بوده و سفارش تعداد تیراژ پایین نیز امکان پذیر میباشد (حداقل 15) و دارای برش های خاص و دور بری های اختصاصی (حتی سخت ترین طرح) و رنگ کاری حرفه ای با ثبات رنگ بالا صورت میگیرد.

برای انجام یک خرید خوب و مطمئن، میتوانید به سایت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت مراجعه نموده و از محصولات ما با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت استفاده نمایید.

کافیست با ما در ارتباط باشید و سلایق و ایده های خود را به ما بفرمایید و پیاده سازی صفر تا صد آن با ما (دریافت سفارش، طراحی، گرفتن تاییدیه، چاپ و حک و تولید، آماده سازی و تحویل) تمام این فرآیندها توسط هدایای تبلیغاتی بهارگیفت در کوتاه ترین زمان ممکن، صورت میگیرد.

کارگاه های تولید پرچم بهارگیفت با استفاده از بهترین دستگاه های چاپ بر روی پارچه و به کارگیری از کارشناسان مجرب و با تجربه در عرصه چاپ روی پارچه تحولی عظیم در زمینه چاپ پرچم شده است.

در این مقاله از بخش آی تی مجموعه بهارگیفت، میخواهیم برای شما کاربران عزیز به معرفی کامل انواع پرچم‌های تبلیغاتی و کاربردهای آن اشاره میکنیم ... با ما همراه باشید.

انواع پرچمی که هدایای تبلیغاتی بهارگیفت ارائه میدهد شامل انواع پرچم اهتزاز، پرچم رومیزی، پرچم تشریفات ، پرچم ملل (پرچم 206 کشور موجود در دنیا) ، پرچم ریسه ای ، پرچم دستی ، پرچم ماشینی ، پرچم ساحلی و بادبانی ، پرچم شرکتی ، پرچم مذهبی در هر سایز استاندارد و کاملا اختصاصی و بر طبق سلیقه مشتری میباشد.

معرفی انواع پرچم های تبلیغاتی
 
 
نکته مهم:

جهت مشاهده تصاویر نمونه کارهای بیشتر پرچم های تبلیغاتی ما به صفحه پرچم سایت بهارگیفت مراجعه نمایید

 
www.bahargift.com/parcham

*************************************
 
پرچم تشریفات | چاپ پرچم تشریفات هدایای تبلیغاتی بهارگیفت
هر شرکت و سازمانی چه کسب و کار کوچک، چه کسب و کار و مجموعه های بزرگ نیازمند یک پرچم تشریفات جهت دکوراسیون داخلی شرکت خود و برگذاری مراسم ها دارد.

استفاده از این پرچم ها شمای کلی سازمان یا شرکت ها را جذاب تر میکند. در بیشتر مراسم مهم برای نشان دادن رسمی بودن مراسم و آن مکان، از پرچم های تشریفاتی استفاده میشوند.

این پرچم های بزرگ به صورت ایستاده بر روی یک پایه قرار گرفته و در قسمت های مختلف آن مکانی که مراسم در آن برگذار میشود قرار میگیرند.

مهمترین پرچم تشریفاتی ، برای کشور ما ، پرچم جمهوری اسلامی ایران میباشد که در تمامی مراسم ها از آن استفاده میکنند.

پرچم تشریفاتی تولیدی بهارگیفت با ریشه دوزی مناسب در 12 رنگ مختلف به صورت کاملا اختصاصی و متناسب با لوگو سازمان ها ، ارگان ها و نهاد های دولتی و حکومتی و شرکت ها و موسسات و خلاصه هر نوع کسب و کاری دوخته میشود.

جنس پارچه این گونه پرچم ها ساتن آمریکایی و ساتن کره و لمینت میباشد که بسته به سلیقه شما دوخته شده و در اختیار شما کاربران عزیز قرار میگیرد.

از پرچم تشریفات اکثرا در اتاق مدیریت، سالن همایش ها و سمینار ها و کنفرانس ، لابی هتل ها و نمایشگاه ها استفاده میکنند.
 
*****************************************

پرچم رومیزی | چاپ پرچم رومیزی هدایای تبلیغاتی بهارگیفت
تولید پرچم رومیزی با استفاده از بهترین متریال مصرفی با بهره گیری از بهترین تکنولوژی چاپ مستقیم بر روی پارچه با قیمت رقابتی در هدایای تبلیغاتی بهارگیفت صورت میگیرد.

پرچم رومیزی از وسایلی میباشد که در همه جا موجود میباشد. اغلب ادارات و شرکت ها و مجموعه های بزرگ بر روی میز مدیران، سالن های کنفرانس و سمینار ها و همایش ها مورد استفاده قرار میگیرند.

امروزه حتی مشاغل کوچک نیز برای ایجاد ظاهری رسمی در محل کسب و کار خود با قرار دادن پرچم رومیزی بر روی میز کارشان ظاهری رسمی به کسب و کارشان میدهند.

همچنین این پرچم بهترین هدیه تبلیغاتی از طرف شرکت ها و مجموعه ها به مشتریان و همکاران و نمایندگی هایشان میباشد.

پرچم رومیزی در ابعاد و اندازه های مختلفی تهیه شده که هر یک از آن ها مبنایی برای انتخاب خریداران است.

علاوه بر طراحی، کیفیت چاپ پرچم رومیزی اهمیت بسیاری دارد.

مسلما رنگ هایی که در تولید پرچم بکار میرود اثر فوق العاده ای روی طرح نهایی داشته و این نکته را میتوان در انواع پرچم رومیزی به وضوح مشاهده کرد.

کیفیت پارچه هم یکی از مهمترین موارد میباشد که بایستی در سفارش پرچم رومیزی به آن توجه کرد.

این پرچم ها معمولا از پارچه های ساتن مات و براق و مخمل تهیه شده است و انتخاب کدام نوع آن به نظر مشتریان بستگی دارد.

نکته دیگر پایه پرچم رومیزی هست که معمولا پایه پرچم با یک میله فلزی با پایه سنگی یا فلزی متصل شده که این هم نیز ، انتخاب این پایه بسته به نظر و سلیقه مشتریان گرامی است و بایستی در خرید پرچم رومیزی در نظر گرفته میشود.

ارتفاع میله پرچم رومیزی معمولا 40 سانتی متر در نظر گرفته میشود و ابعاد پرچم نیز (طول : 30 سانتی متر | عرض : 20 سانتی متر) تهیه میشود.
 
*****************************************
 
پرچم T | چاپ پرچم رومیزی مدل T هدایای تبلیغاتی بهارگیفت
از دیگر نوع های پرچم رومیزی با چاپ لیزری ، پرچم هایی به شکل T انگلیسی میباشند که اصطلاحا به آن پرچم T میگویند.

جنس این نوع پرچم ها ساتن بوده و بسته به سلیقه شما میتوانید ساتن براق یا ساتن مات در سه سایز بزرگ و کوچک و متوسط سفارش دهید.

پرچم T جزء جدید ترین نوع پرچم ها میباشد که از این شیوه پرچم ها میتوانید برای چاپ دو لوگو سازمانی یا یک لوگو سازمانی خود و پرچم ایران استفاده کنید.

یا بعضی از سازمان ها هم لوگوی فارسی و هم لوگوی انگلیسی دارند که این مدل پرچم ها برای آنها بسیار مفید هست زیرا هر دو لوگو به یک نسبت دید کافی دارد.

پایه این نوع پرچم ها استیل بوده و دو پرچم به صورت همزمان بر روی این پایه نصب میشوند

 

*****************************************

پرچم اهتزاز | چاپ پرچم اهتزاز هدایای تبلیغاتی بهارگیفت
پرچم اهتزاز در ابعاد مختلف به صورت افقی و عمودی تولید میشود و جهت نصب روی میله ها و پایه های بلند در فضای بیرونی آماده میشود.

جنس این پرچم ها از ساتن یا ژرسه میباشد.

پارچه ساتن به دلیل براق بودن دارای زیبایی خاصی میباشد و بخاطر بادگیر بودن آن ، هنگام تکان خوردن تلالو خاصی دارد.

چاپی که در پرچم های اهتزاز بکاربرده میشود اصولا اسیدی میباشد و گاهی اوقات چاپ سیلک نیز زده میشود.

حال سوال اینجاست که فرق بین چاپ اسیدی با چاپ سیلک چیست ؟ پرچم های اهتزاز که با چاپ اسیدی تولید میشوند قابل شست و شو هستند اما چاپ سیلک همچین ویژگی را ندارند.

و چاپ اسیدی به صورت دو طرف قابل استفاده است.

تولید و چاپ پرچم اهتزاز در تنوع های مختلف در قالب های پرچم اهتزاز مذهبی، پرچم اهتزاز رنگی ، پرچم اهتزاز ورزشی ، پرچم اهتزاز تبلیغاتی ، پرچم اهتزاز شرکت ها و سازمان ها و ارگان های حکومتی و … به صورت افقی و عمودی تولید میگردد.

ابعاد مختلف پرچم های اهتزاز افقی عبارتند از : ( 70 در 120 ) | ( 90 در 150 ) | (120 در 210 ) | ( 140 در 240 )

ابعاد مختلف پرچم اهتزاز عمودی عبارتند از: ( 1 در 2 متر ) | ( 1 در 3 متر ) | ( 1 در 5 متر )

اگر به دنبال مجموعه ای جهت ساخت پرچم اهتزاز به صورت کاملا اختصاصی و سفارشی هستید مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت لوگو شما را در قالب انواع پرچم های اهتزاز شامل پرچم اهتزاز شرکتی و پرچم اهتزاز ورزشی و …  مطابق با نیاز شما در استانداردهای لازم در کوتاه ترین مدت زمان ممکن و با کیفیت بسیار مطلوب تولید میکند.
 
*****************************************

پرچم ریسه ای | چاپ پرچم ریسه ای هدایای تبلیغاتی بهارگیفت
تولید و چاپ ریسه پرچم | پرچم ریسه ای رنگی | پرچم ریسه ای تبلیغاتی | ریسه پرچم مذهبی و مناسبتی در طرح های مختلف برای آذین بندی اماکن عمومی و خصوصی انجام میگیرد پرچم ریسه ای در اشکال هلالی، مثلثی و مستطیلی بر روی پارچه های مختلفی نظیر ساتن و ژرسه تولید میشود. 

استفاده از هر نوع پرچمی در مناسبت های ملی و مذهبی و سیاسی در نمایشگاه ها و بسیاری موارد دیگر مرسوم میباشد.

در بسیاری از موارد پرچم های ریسه ای به صورت رنگ بندی و الوان بدون چاپ لوگو جهت آذین بندی خیابان ها و اماکن عمومی و فروشگاه ها و شرکت ها و ادارات مورد استفاده قرار میگیرند.

با این حال چاپ بر روی انواع ریسه پرچم به صورت کاملا اختصاصی و در هر تیراژی در کارگاه های هدایای تبلیغاتی بهارگیفت امکان‌پذیر میباشد.

 

*****************************************

پرچم ملل | چاپ پرچم ملل هدایای تبلیغاتی بهارگیفت
پرچم هر کشوری نمایانگر و نشان دهنده فرهنگ و تمدن و تاریخ و جغرافیا و به طور کلی ملت و مردم آن سرزمین است. مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت یکی از بهترین مراکز تولید پرچم در تهران میباشد. این مرکز با بکارگیری از بهترین پارچه ها و با کیفیت‌ترین جنس ها و ظرافت عالی در دوخت تولید پرچم ملل فعالیت میکند.

 
انواع پرچم ملل تولیدی در کارگاه های تخصصی تولید پرچم بهارگیفت
 
پرچم رومیزی ملل ریشه دار   | پرچم ملل اهتزاز   | پرچم رومیزی ملل بدون ریشه   | پرچم تشریفات ملل بدون ریشه | پرچم رومیزی ملل تی
پرچم تشریفات ملل ریشه دار  | پرچم تشریفات ملل لمینت  | پرچم ملل دستی  | پرچم ملل بزرگ اهتزاز
 
*****************************************

پرچم ساحلی | چاپ پرچم ساحلی هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

طراحی و چاپ و تولید پرچم ساحلی مدل بادبانی و قطره ای به صورت چاپ دیجیتال در بهارگیفت

استفاده از این نوع پرچم از جمله راه های تبلیغاتی نوین و مدرن جهت تبلیغات در اماکن عمومی و محیط های باز و فستیوال ها و نمایشگاه ها و پیست ها و جاده ها و هایپر مارکت ها و … میباشد.

برپا کردن پرچم ساحلی آسان بوده و باعث جذب مخاطب میشود.

سه مدل میله در بسته بندی پرچم ساحلی وجود دارد که همگی از نظر قابلیت انعطاف و کیفیت بالایی برخوردار بوده و به راحتی به هم متصل میشوند و نصب پرچم را راحت تر میکند.

اهتزاز پرچم ساحلی ، نمایشی یادماندنی برای مخاطبین جهت تبلیغ کسب و کار یا محصول و یا لوگو و پیام شما فراهم می آورد.

پرچم های ساحلی بخاطر داشتن ظاهری زیبا باعث جلب توجه و زیبایی خاصی در محیط های کسب و کار شما دارد.

این ظاهر زیبا با طراحی گرافیکی خاص و اختصاصی مربوط به طرح پرچم تبدیل به ظاهری مناسب در محیط ها تبدیل میگردد به نحوی که شما احتیاجی به تبلیغات دیگر ندارید.

با خرید پرچم ساحلی این امکان برای شما فراهم میشود که بدون ایجاد ظاهری نامنظم ، محیطی جذاب و مدرن داشته باشید و نظر مشتریان خود را متوجه کسب و کارتان نمایید.
 

 

*****************************************

پرچم لمینت | چاپ پرچم لمینت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت
این نوع از پرچم ها متشکل از ساتن های سبک و سنگین میباشد و پشت این پرچم ها لمینت تعبیه میشود.

امکان چاپ تمام رنگی بر روی این پرچم ها وجود دارد.

این نوع پرچم ها هم با ریشه هم بدون ریشه مورد استفاده قرار میگیرد و به عنوان پرچم های مدرن و بروز تشریفات میباشد.

پرچم های پشت لمینت به گونه ای طراحی شده اند که خودشان قوس لازم را دارند و حالت شل بودن و افتادگی پرچم های تشریفات را ندارند و زیبایی چشم نوازی را دارند.

تنها ضعف این نوع پرچم این است که چاپ آن به صورت یک رو بوده و حتما بایستی به صورت یک رو چاپ شود.

پرچم های پشت لمینت بر روی انواع پایه ها قابل نصب میباشد.
 
*****************************************

قیمت پرچم تبلیغاتی به چه عواملی بستگی دارد ؟
قیمت پرچم تبلیغاتی با توجه به نوع و جنس پارچه ای که استفاده میکنید، طرح و لوگویی که جهت چاپ روی پرچم انتخاب میشود و همچنین ریشه دوزی و سایر عواملی که در تولید پرچم دخیل هستند تاثیر گذارند.
 
 

در نهایت برای ما سوالی پیش می آید که برای انتخاب یک تولید کننده هدایای تبلیغاتی بایستی چه نکاتی را مدنظر گرفت تا بهترین نتیجه را دریافت کرد؟

یک تولید کننده هدایای تبلیغاتی بایستی محصولات متنوعی داشته باشد : وقتی تولید کننده محصولات متنوعی با شرایط متفاوت ارائه دهد یعنی شما در استراتژی تبلیغاتی، خود مختار هستید که از شیوه های متنوع استفاده کنید و هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

با سلایق مشتریان خود حرکت کند : اگر یک تولیدکننده بتواند به روند تولید خود را با سلایق و نیاز خریداران هماهنگ کند، مطمئناً در کسب و کار خود به موفقیت بیشتری خواهد رسید و رضایت مشتریان را جلب می‌کند.

متد های روز تبلیغات را بشناسد و به روز باشد: اگر یک تولید کننده هدایای تبلیغاتی با متدهای روز تبلیغات آشنایی داشته باشد، یعنی به خوبی می‌داند که یک بازاریاب به چه ابزارهایی نیاز دارد و برای چه قشری از جامعه می‌تواند از آنها استفاده کند.

به همین راحتی بین تولیدکنندگان و بازاریابان هماهنگی و سازگاری ایجاد می‌شود.

در تولید عرضه هدایای تبلیغاتی خاص محدودیتی نداشته باشد: دو مورد از هدایای تبلیغاتی که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند، هدایای تبلیغاتی خاص و هدایای تبلیغاتی خلاقانه است.

این یعنی خریدار به شرکت تولید کننده هدایای تبلیغاتی سفارش می‌دهد که به دنبال چه ابزاری می‌گردد و دقیقاً به چه نیتی از آن استفاده می‌کند.

اینجاست که یک تولید کننده بایستی ظرفیت خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهد و ثابت کند که یک تولید کننده خاص و منحصر به فرد است.

بنابراین، اکثر تولیدکنندگان سعی می‌کنند که در تولید هدایای تبلیغاتی محدودیت خاصی نداشته باشند و به سفارش مشتریان خود پاسخ دهند.

انعطاف پذیر باشد : آخرین موردی که از یک تولید کننده هدایای تبلیغاتی انتظار می‌رود این است که نسبت به شرایط مختلف انعطاف پذیر باشد.

مطمئناً در جریان تولید محصولات مختلف، احتمال به وجود آمدن شرایط پیش بینی نشده یا سفارش‌های خلاقانه وجود دارد.

هرچه یک تولید کننده در این زمینه ضعیف‌تر عمل کند، مطمئنا مشتریان سریعتر از دست خواهند رفت و احتمال کسب درآمد آنها کمتر می‌شود.

یک تولیدکننده خوب ترجیح می‌دهد که از طراحان و پرسنل حرفه‌ای بهره ببرد تا برای هر کدام از این شرایط، یک پاسخ مناسب و ایده‌آل داشته باشد.

هر چه تنوع محصولات یک تولیدکننده بالاتر باشد و بتواند برای هر کدام از مشتریان اختصاصی خود، یک یا چند محصول خاص تولید کند، در حفظ مشتریان موفق عمل کرده و به عنوان یک تولیدکننده موفق شناخته می‌شود.

سخن پایانی :
برای انجام یک خرید خوب و پیروز هدایای تبلیغاتی، می توانید از محصولات شگفت انگیز ما بهره مند شوید.

محصولات ما در بهترین دسته بندی و در بهترین قیمت به فروش می رسد.

همچنین در صورت هدایت، جهت خرید بهترین مارک ها و باکیفیت ترین برندهای هدایای تبلیغاتی و همچنین اطلاع از قیمت محصولات تبلیغاتی، می توانید با مشاورین ما با شماره های زیر در تماس باشید.

شماره تماس :   26422960-021           26422751-021        26422752-021
همراه مدیریت آقای مجتبی محبوبی: 09121715032

لینک سایت:    www.bahargift.com


کد مطلب: 755715

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/755715/بهترین-تولید-کننده-انواع-پرچم-تبلیغاتی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com