جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۳

وضعیت دعا‌خوان ۳۰ ساله جمکران خوب نیست

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۲۰
کد مطلب: 755563
حاج علی خورشیدی که بیش از ۳۰ سال شب‌های چهارشنبه در مسجد مقدس جمکران دعای توسل می‌خواند، این روزها در بیمارستان بستری است.
وضعیت دعا‌خوان ۳۰ ساله جمکران خوب نیست
به گزارش جهان نيوز، غلامرضا فلاح رئیس کانون شاعران آیینی و نماینده بنیاد دعبل خزایی در استان قم در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت جسمانی این ذاکر اهل‌بیت (ع) گفت: حاج علی خورشیدی چهارشنبه هفته گذشته در خیابان تعادلش را از دست می‌دهد و به جهت وضعیت نامساعدی که داشته در بخش icu بیمارستان کامکار شهر مقدس قم بستری می‌شود.

وی ادامه داد: وضعیت عمومی او تا روز گذشته ثابت بوده اما شب گذشته وضعیتش ناپایدار می‌شود و تشنج می‌کند و در وضعیت بحرانی قرار می‌گیرد. بر اساس تشخیص پزشک معالج، آقای خورشیدی به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهر قم منتقل می‌شود.

فلاح با بیان اینکه حاج علی خورشیدی بیش از 30 سال دعای توسل مسجد مقدس جمکران را قرائت می‌کرد، افزود: سابقه قرائت دعای توسل در این مسجد مقدس به بیش از 100 سال برمی‌گردد. هیئت امیرالمومنین (ع) شهر قم در دهه 50 مسئولیت برپایی دعای توسل در این مکان مقدس را برعهده گرفت. حاج علی خورشیدی نیز در سه دهه، مداحِ ثابت این مراسم بود.

رئیس کانون شاعران آیینی با اشاره به خاطرات این مداح پیشکسوت گفت: او به همراه جمعی از مداحان شهر قم در سال 1361 به محضر حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب رسیدند و در آن مراسم به اجرای برنامه پرداخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
خدایا به حق تمام 14 معصوم پاکی که ایشون طی 30 سال متوسل به ساحت مقدسشون می شده تمام مریضها از جمله این مرد بزرگوار رو شفا عنیت فرما.
محمد
Iran, Islamic Republic of
عنایت فرما
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدا به حاج علی خورشیدی ذاکر امام حسین شفا بده .