سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲

فکری در واکنش به اعتراض بازیکنان استقلال: اگر مشکل من هستم می‌روم

يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب: 755553
سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشستی یک ساعته با بازیکنان تیمش شرکت کرد و در مورد مسائل مختلف با آنها به صحبت پرداخت.
فکری به بازیکنان: مشکل من هستم می‌روم
به گزارش جهان نيوز، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که بعد از تمرین امروز بازیکنان این تیم نشستی یک ساعته را با سرمربی این تیم برگزار کردند. در این نشست بازیکنان استقلال پیرامون مشکلات، کمبودها و همچنین مسائل درون تیم با فکری به صحبت پرداخته و سرمربی استقلال هم بعد از شنیدن اظهارات آنها به صحبت پرداخت.

فکری در این نشست بازیکنان تیم استقلال را به آرامش دعوت کرد و خطاب به آنها گفت تا امروز برای دریافت مطالبات بازیکنان چندین بار با مدیران باشگاه صحبت کرده است.

سرمربی استقلال وقتی با گلایه‌های بازیکنان پیرامون مطالباتشان و اینکه هر هفته در یک زمین تمرین می‌کنند مواجه شد گفت: اگر مشکل من هستم، می‌روم تا شما پولتان را بگیرید.

سرمربی استقلال تاکید کرد: من بارها به مسئولان باشگاه در مورد مطالبات شما صحبت کردم و آنها گفته‌اند تلاش می‌کنند تا مشکلات حل شود اما نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ داده که الان باشگاه دچار این مشکلات شده و پول شما پرداخت نمی‌شود، شاید مشکل من هستم.

در ادامه بازیکنان استقلال مدعی شدند که اگر شرایط اینگونه است و قرار نیست کسی از مدیران باشگاه به آنها پاسخگو باشد آنها فکر دیگری کنند که سرمربی استقلال اعلام کرد در این مساله بازیکنان خودشان تصمیم گیر هستند ولی آنها باید حرمت مجموعه باشگاه و همچنین هواداران را حفظ کنند. قرار است بازیکنان استقلال در تماس با مدیرعامل و رئیس هیات مدیره این باشگاه خواستار حضور آنها در محل تمرین شده و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *