جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

کودک ۹ ساله سوسنگردی بر اثر کرونای انگلیسی جان باخت/ فرد مبتلا ‌هیچ بیماری زمینه‌ای ‌نداشت

يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 755528
کودک ۹ ساله سوسنگردی به علت ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی جان باخت.
کودک سوسنگردی با کرونای انگلیسی جان باخت
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی خوزستان، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: کودک ۹ ساله سوسنگردی به علت ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی جان باخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه ‌این دختر 9 ساله بدون هیچ بیماری زمینه ای، با علائم سردرد و ضعف و بیحالی به بیمارستان مراجعه کرده بود، اظهار داشت: تشخیص پزشکان ابتلای این کودک به منژیت بود که‌ با انجام سی تی اسکن از مغز مشخص شد که بخش خاکستری مغز خورده و با عنوان مننژیت یا بیماری التهاب مغز به بیمارستان کودکان ابوذر اهواز اعزام شد.

وی با بیان اینکه پزشکان در بیمارستان ابوذر با مشاهده ضعف و بی‌حالی کودک به بیماری کرونا مشکوک شدند، افزود:‌ با انجام سی تی اسکن پزشکان متوجه شدند که تمام ریه درگیر است و این کودک در کمتر از دو ساعت در بیمارستان ابوذر جان خود را از دست داد.

‌ابول‌نژادیان گفت: پس از دریافت شدن جواب تست، مشخص شد این کودک 9 ساله به ویروس کرونای انگلیسی مبتلا بوده و هیچ بیماری زمینه‌ای هم نداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
سازمان سنجشم هفته دیگه همونجا می خواد کنکور دکتری برگزار کنه!
Iran, Islamic Republic of
.....
Bulgaria
لطفا بیشتر مواظب رفت وآمدهای کودکان باشیم