جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

چرا خرید ردیاب خودرو ارزان قیمت اشتباه است؟

يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 755493
متا: شاید اگر درگیر خرید ردیاب باشید جالب باشد بدانید چرا خرید ردیاب خودرو ارزان قیمت اشتباه است! برای پاسخ به این سوال حتما این مطلب را بخوانید.
چرا خرید ردیاب خودرو ارزان قیمت اشتباه است؟
بعد از انقلاب صنعتی پیشرفت در جهان سرعتی عجیب به خود گرفته است به طوری که در 150 سال گذشته دنیا به اندازه کل تاریخ بشریت در تمام حوزه ها تکامل یافته است و تکنولوژی از این قاعده مستثنا نیست. اینترنت ابزاری برای انتقال داده و تحقق این مهم تعریف شده است و در تمام حوزه ها باید قابل استفاده باشد. جی پی اس به کمک ماهواره و البته اینترنت کمک شایانی به بشریت کرده است؛ هواشناسی، زیست محیطی، اکتشاف معادن، موقعیت یابی و ... . ما درشرکت رادار با کمک تکنولوژی جی پی اس سوار این موج سرعت شده ایم و پله های رشد را به سرعت طی می کنیم و توانسته ایم محصولی تولید کنیم قابل رقابت با تمام نسخه های ردیاب خودرو خارجی. با ما همراه باشید.

ردیاب خودرو چیست؟
ردیاب خودرو یک قطعه سخت افزار الکترونیکی است و برروی آن یک سیم‌کارت نصب و در خودرو شما جاسازی می‌شود. پس از فرایند نصب و با استفاده از اینترنت سیم کارت با ماهواره های جی پی اس ارتباط برقرار می کند و شما می توانید از موقعیت لحظه ای خودرو خود مطلع شوید. مساله مهم کنترل لحظه ای خودرو با نرم افزاری است که بر روی گوشی شما نصب می‌شود و تمامی کنترل‌ها با کمک این نرم افزار صورت می‌گیرد.

چرا باید ردیاب خودرو داشته باشیم؟
هر فرد  دلایل مختلفی برای داشتن ردیاب خودرو خواهد داشت بعضی از آن ها شامل:

1- جلوگیری از سرقت خودرو
خیلی از افراد ماشین‌های با ضریب امنیت پایین دارند و یا خودرو خود را در کوچه و خیابان پارک می کنند و همیشه نگران دزدیده شدن خودرو هستند. این افراد باید برای آسایش خیال خود ردیاب خودرو تهیه می کنند.

2- کنترل لحظه ای خودرو
ممکن است شما خودرو خود را به یکی از نزدیکان خود بدهید و دغدغه عملکرد صحیح راننده را داشته باشید. با استفاده از ردیاب ماهواره ای می توانید لحظه ای آن را کنترل کنید.

3- خاموش و روشن کردن خودرو
ممکن است شما متوجه سرقت خودرو خود شده باشید و به محض اینکه به نزدیک خودرو برسید سارق با ماشین شما فرار کند، آن وقت شما می توانید خودرو خود را از راه دور خاموش کنید.

4- هشدار حمل با جرثقیل
برای خیلی از افراد پیش آمده است که نمی دانند خودرو آن ها توسط جرثقیل راهنمایی و رانندگی برده شده است و یا آن به سرقت رفته است. خبر خوب اینکه ردیاب خودرو این را کاملا مشخص می کند.
 


 
5- هشدار سرقت باتری
در زمان سرقت باتری ردیاب خودرو هشداری از طریق نرم افزار ارسال میکند و صاحب خودرو با اقدام سریع و پیشگیرانه میتواند جلوی هر اتفاقی را بگیرد.

6- هشدار سرقت خود ریاب خودرو
همینطور ممکن است سارق بخواهد قبل از هر کاری ردیاب خودرو را از کار بیندازد البته اگر بتواند آن را پیدا کند! جالب اینکه رادار به این مورد هم فکر کرده وهشدار جدا شدن ردیاب را به همین منظور تعبیه کرده است. 

7- تعیین محدوده مجاز حرکتی
گاهی اوقات رانندگان محدوده هایی از خیابان که به طور مثال طرح ترافیک دارد را از یاد میبرند. به کمک این هشدار میتوانید مطمئن باشید که به مناطق ممنوعه ورود نخواهید کرد.

یک شرکت سازنده ردیاب خودرو باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟
مهمترین موردی که باید برای خرید یک ردیاب خودرو دقت کنیم انتخاب برندی معتبر است، چرا؟ توضیح خواهیم داد.
در بالا تعدادی از مهمترین دلایل خرید یک ردیاب خورو را متذکر شدیم. حال می خواهیم مواردی را بیان کنیم که راحت بتوانید از خرید خود خیال آسوده داشته باشید:

1- سیم کارت معتبر
سیم کارت شارژ کافی داشته باشد و به نام شخص خاصی نباشد که بتواند آن را باطل کند.

2- پشتیبانی 24 ساعته
هر لحظه از شبانه روز ممکن است برای خودرو شما اتفاقی رخ دهد پس شما به پشتیبانی 24 ساعته شدیدا نیاز خواهید داشت.

3- ارسال به کل کشور
یکی از مزایایی که میتوان به آن توجه کرد ارسال به سرتا سر کشور میباشد. یعنی شما در هر جایی که باشید بتوانید پس از خرید معتبر اینترنتی آن را به سرعت تحویل بگیرید و مشکلی برای نصب آن در شهرهای مختلف نداشته باشید.

4- گارنتی معتبر و مدت دار
این خیلی مهم است که بتوانید در صورت رضایت نداشتن به نمایندگی مراجعه نمایید و آن را تعویض و یا تعمیر کنید. گارانتی همان عاملی است که به شما کمک می‌کند بتوانید با خیال راحت خرید کنید و نگران هیچ چیز نباشید زیرا این اطمینان به شما داده شده که در صورت رضایت نداشتن میتوانید دستگاه را برگردانید. چیزی که با خرید ارزانترین ردیاب خودرو به ان دست پیدا نخواهید کرد.

چرا خرید ردیاب خودرو ارزان قیمت اشتباه است؟
بسیاری از افراد پس از خرید ردیاب، بدون توجه به دقت عملکرد و کارایی خیالشان راحت است که خودرو خود را مجهز به سیستم امنیتی کرده اند. حالا خودرو شما به سرقت رفته است، با این سناریو تمام موارد بالا را با هم مرور خواهیم کرد.

1- نداشتن هشدار لحظه ای سرقت
اکثر ردیاب‌های ارزان قیمت و بی کیفیت خیلی از امکانات ردیاب با برند رادار را ندارند و ممکن است در لحظه اصلا عملکرد دقیق و حساسی نداشته باشند. در وقع شما برای دستگاهی هزینه کرده اید که در بحرانی ترین شرایط مثل سرقت  خودرو قادر نباشید از آن استفاده کنید.

2- خاموش نشدن خودرو با نرم افزار
خیلی سخت است شما پول به یک تجهیز و سیستم بدهید و در شرایط بحرانی نتواند به شما کمک کند. داستان ردیاب های ارزان قیمت دقیقاً همین است. امکاناتی که مشخص نیست کارکرد صحیحی خواهند داشت یا خیر. به طور مثال در مواقع سرقت نتوانید به موقعی خودرو را از راه دور خاموش کنید! این یکی از اصلی ترین دلایلی است که ادعا میکنیم خرید ارزانترین ردیاب خودرو انتخاب هوشمندانه ای نیست.

3- کار نکردن نرم افزار
رابط کاربری اسان و عملکرد صحیح تمام ان چیزیست که شما از یک نرم افزار خوب انتظار دارید. اینکه هر شخص با هر سطح سواد بتواند کار کردن با آن را بیاموزد و با آن کار کند.

4- تماس با پشتیبانی که وجود ندارد
واحد پشتیبانی برای یک شرکت ردیاب خودرو مهمترین بخش است و اکثر محصولات ارزانی که در بازار موجود است اصلا واحد پشتیانی ندارند. اگر کمی خوشبینانه تر باشیم به دلیل اینکه پشتیبانی بسیاری از این ردیاب ها در داخل کشور نبوده و شرکت‌های ایرانی پشتیبانی تخصصی ندارند پیگیری مشکلات کار آسانی نیست. البته گاهی جواب تمام مشکلات شما در اینترنت یافت می‌شود! راه حل اکثر مشکلاتی که کاربران با آن مواجه خواهند شد در اختیار عموم قرار گرفته که نیاز زیادی به پشتیبانی نباشد و این مسئله ضریب امنیتی را با شیب بسیار شدیدی نزولی خواهد کرد.

5- ایجاد مشکل در سرور و ارتباط با ردیاب
یکی از علل اشتباه بودن خرید ردیاب خودرو ارزان قیمت استفاده آن ها از سرور عمومیست که قطعا هزینه کمتری خواهد داشت. استفاده از سرورهای عمومی در دستگاه‌های ارزان قیمت به معنی دسترسی راحت به سرور است. اگر قرار بر داشتن یک سرور قوی و قدرتمند بود، قطعاً شرکت‌های محدودی قادر به تطبیق خود با آن بودند و این خلاف سیاست شرکت های ارائه دهنده ردیاب های ارزان قیمت خواهد بود.

6- نصب اشتباه و در نتیجه آسیب به سیم کشی
ممیزی نشدن نصاب ها و کنترل نکردن آن ها خسارت های جبران ناپذیری به خودرو شما وارد خواهد کرد که هیچ فردی پاسخگو این زیان شما نخواد بود

شرکت رادار چه خصوصیاتی دارد؟
شرکت رادار با تجربه ای حدودا 10 سال در زمینه طراحی و ساخت دستگاه ردیاب خودرو رادار در کشور و خاورمیانه حرف اول را می‌زند. اما چرا ادعا میکنیم رادار یکی از بهترین ردیاب های موجود در بازار است؟

1- سرور های اختصاصی
سرورهای شرکت رادار کاملا اختصاصی هستند و در ایران قرار دارند. یعنی جدا از بحث امنیت میتوان مطمئن بود، مشکلی قطعی و اختلال وجود ندارد

2- سیم کارت های معتبر
سیم کارت ها توسط شرکت تهیه و بر روی دستگاه شما نصب خواهد شد. ضمن اینکه سیم کارت ها به نام شما زده خواهد شد و مطمئن هستید کسی به جز شما اختیار انجام عملی مثل باطل کردن و ... ندارد.

3- نصاب های مجرب
تمامی نصاب ها در شرکت رادار دوره های آموزشی را طی می کنند و کاملا تایید شده شرکت هستند. در واقع نصاب ها آموزش میبینند که بهترین شیوه نصب کدام است که بتوان بدون آسیب رساندن به سیم کشی یا باطل نکردن گارانتی خودرو، دستگاه را نصب نمایند.

4- ارسال رایگان به کل کشور
شما پس از ثبت سفارش و پرداخت، دستگاه را به طور رایگان در سرتاسر کشور دریافت خواهید کرد. خبر خوب اینکه عاملین نصب رادار در سرتاسر کشور مستقر هستند و پس از خرید توسط تیم پشتیبانی نزدیکترین عامل نصب به شما معرفی خواهد شد.

5- گارانتی 24 ماهه
یکی از مهم ترین دلایل برتری رادار نسب به ردیاب های ارزان قیمت، داشتن گارانتی 24 ماهه میباشد. در واقع اگر شما از عملکرد دستگاه طبق قوانینی که برای گارانتی تعریف شده است، رضایت نداشته باشید تا 7 روز مجاز به مرجوع کردن ردیاب هستید.

6- نرم افزار اختصاصی
نرم افزار تمام فارسی و اختصاصی مربوط به شرکت رادار که توسط تیم برنامه نویسی رادار طراحی و پیاده سازی شده است. داشتن یک تیم برنامه نوسی قوی این مزیت را دارد که بتوان آن را به راحتی بروز رسانی نمود و مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

7- پشتیبانی 24 ساعته
تیم پشتیبانی رادار 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان رادار می باشد. شما هر زمانی از شبانه روز که مشکلی را در کارکرد ردیاب حس کنید میتوانید با کادر پشتیبانی که متشکل از افراد متخصص میباشد، تماس بگیرید و خطا را برطرف نمایید.

نتیجه گیری

یک ضرب المثل انگلیسی هست که میگه "هنوز اینقدر پول دار نشدم که جنس ارزون بخرم"

از ما به شما نصیحت زمانیکه پای امنیت سرمایه شما در میان است، درگیر هزینه ها و اختلافات جزئی قیمت ها نباشید. خرید ردیاب خودرو ارزان قیمت اگرچه ممکن است در لحظه، خیال شما را بابت امنیت راحت کند؛ اما باید بدانید در حقیقت خودرو شما مجهز به یک سیستم امنیتی قوی نیست و نباید به آن تکیه کرد. در این مقاله از معایب خرید ردیاب خودرو ارزان قیمت گفتیم و شرح دادیم هنگام خرید باید به چه نکاتی توجه نمایید. امیدواریم اطلاعات مفیدی از این مقاله دریافت کرده باشید و بتواند این مطلب راه را برای شما روشنتر کند.

برند رادار در سال‌های اخیر به واسطه امکانات کاربردی و خدمات پس از فروش، به عنوان بهترین ردیاب خودرو از نگاه مشتریان شناخته شده است. اما با تمام این صحبت‌ها این شما هستید که با نیاز سنجی دقیق و اهدافی که برای خرید ردیاب دارید، می‌‌توانید مناسبترین گزینه را انتخاب کنید.

برای خرید ردیاب رادار و یا ارتباط با مشاوران می‌‌توانید از طریق وب سایت و یا شماره تماس با ما در ارتباط باشید.
آدرس وب سایت : https://radargps.org/
شماره تلفن دفتر مرکزی رادار: ۰۵۱-۳۷۱۷۷
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *