جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۷
۷

تنها نکته وصیت نامه بسیار کوتاه شهید مدافع حرم

يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۵۶
کد مطلب: 755474
ای قائد پیر و مراد من، تو خود شاهد باش آنچه نایب برحقت گفت همچون سربازی در حد توان انجام دادم، پس عنایتی نما و این تحفه ناچیز را به فضل و کرمت قبول نما.
تنها نکته وصیت نامه بسیار کوتاه شهید مدافع حرم
به گزارش جهان نيوز، پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم احمد اسماعیلی است. شهید احمد اسماعیلی، در عملیات مستشاری در حومه حلب از ناحیه پهلو مورد هدف گلوله گروه‌های تکفیری قرار گرفت و مجروح شد و دوم اسفند سال 1394 در بیمارستان سوریه به یاران شهیدش پیوست. دایی و برادر شهید احمد اسماعیلی نیز در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند. یکی از همرزمان شهید اسماعیلی درباره او می‌گفت: «حاج احمد دغدغه‌دار بود، همیشه در حال جمع کردن خاطرات از خانواده شهدا بود. احمد بعد از اینکه از پهلو تیر میخوره، خودشو یک کیلومتر میکشه عقب و ۱۰ روز تو بیمارستان‌ حلب بستری میشه، و کلیه‌هاشو از دست میده شب آخر می‌گفت قربون حضرت زهرا برم چی کشیدی؛ تا لحظه آخر داشت زیارت عاشورا می‌خواند.»

وصیت‌نامه شهید مدافع حرم شهید احمد اسماعیلی به این شرح است: «از کلیه دوستان و عزیزان حلالیت می‌طلبم و امیدوارم که همگی همچون آفریدگارشان بخشنده و مهربان بوده و حقیر را حلال نمایند. شرمنده که مختصر نوشتم، زیرا خود را کوچکتر از این می‌دانستم که تذکر و یا نصیحتی نمایم که خداوند رحمان و رحیم اکمال‌الدین کرده و تمام جهان زاده اوست که وقت تنگ است و عمر کوتاه، پس آن را از دست نداده و انگشت در دهان نگزیم در روزی دیگر. و اما ‌ای سبب عالم هستی، ای قائد پیر و مراد من، تو خود شاهد باش آنچه نایب برحقت گفت همچون سربازی در حد توان انجام دادم، پس عنایتی نما و این تحفه ناچیز را به فضل و کرمت قبول نما. التماس دعا. کوچک شما احمد اسماعیلی.»
مرجع : کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Denmark
خدایا مارا با شهدا محشور کن . آمین
Iran, Islamic Republic of
....
علی
Iran, Islamic Republic of
ممنون به جهان نیوز مطلب مختصر و مفیدی بود، ادامه دار باشد لطفا.
خادم الشهدا
Iran, Islamic Republic of
جانا سخن از زبانِ ما می گویی
Iran, Islamic Republic of
خدایا مارا به راه درست هدایت کن
United States
شهید‌ نام‌ نیست. فرد‌ نیست‌ انتخابی‌ ست‌
از خالق‌ رحمان. بر‌ مخلوق‌
نور‌ و‌ تجلی‌ ظهور‌ در‌‌ عصر‌‌‌ اتش‌ و‌ خون
پاس‌ بداریم‌ این‌ زمزمه‌ ی‌ ظهور‌ را‌
سلینا
Iran, Islamic Republic of
اللهم عجل لولیک الفرج بحق فاطمه زهرا سلام الله علیها