پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

سفر به خوزستان رسما ممنوع شد

شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب: 755456
وزیر کشور از ممنوعیت سفر به خوزستان و محدودیت در ترددهای درون و بیرون شهری در این استان خبر داد.
سفر به خوزستان رسما ممنوع شد
به گزارش جهان نيوز، رحمانی فضلی وزیر کشور امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: مقرر شد مرز‌های ایران و عراق در خوزستان با همکاری همه دستگاه‌ها مسدود شوند و در زمینه محدودیت تردد‌های درون و بیرون شهری و ممنوعیت سفر به خوزستان مقرر شد همه دستگاه‌ها با جدیت همکاری کنند.

در ادامه نیز علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز گفت: طبق آخرین آمار آبادان، اهوار، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه ۱۱ شهر قرمز کرونا در کشور هستند که تمام آن‌ها مربوط به استان خوزستان هستند.

وی افزود: شواهدی از گردش شتابان بیماری در عراق وجود دارد و استان‌های غربی و مرزی کشور باید بیشتر مراقب باشند و در مرز‌ها باید اقدامات سخت گیرانه اتخاذ شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به افزایش بیماری در خوزستان و شناسایی ویروس انگلیسی در این استان، گفت: سرعت انتشار ویروس در خوزستان بسیار بالاست و شیب تندی دارد و باید دقت کرد که شیوه نامه‌های بهداشتی بیش از پیش رعایت شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *