کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سه کلیک تا رزرو بهترین هتل های استانبول

2 اسفند 1399 ساعت 14:32


به گزارش جهان نیوز، سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند. در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه‌اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است. مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و... در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند.

برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند.

کادر مجرب و با انگیزه سه کلیک، به منظور جلب رضایت مشتریان خود، همواره خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس اکثر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.
 


سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان
سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین‌المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود. 

برای خرید بلیط هواپیما روش های مختلفی پیش رو خواهید داشت و این روش ها به دو نوع حضوری و غیر حضوری دسته بندی می‌شوند که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و آسان تر شدن کارها رزرو اینترنتی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

دلتابان یکی از شرکت های معتبر در زمینه ارائه انواع پروازها و خدمات مسافرتی است که توانسته رضایت بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. برای رزرو بلیط هواپیما از دلتابان کار ساده ای پیش رو خواهید داشت. پس از مراجعه به بخش بلیط ها ابتدا باید زمان رفت و برگشت و همچنین مقصد و مبدا مسافرتی خود را مشخص کنید. سپس سیستم هوشمند دلتابان به صورت خودکار و سریع اقدام به جستجو تمامی بلیط ها خواهد کرد و میتوانید بهترین بلیط را برای سفر خود انتخاب نمایید. این شرکت با در نظر گرفتن فیلترهای مختلف که در سمت راست صفحه قرار دارد این امکان را به شما داده است که جستجو کاملا اختصاصی داشته و در زمان کوتاه تری به بلیط مورد نظر خود دست یابید. جهت خرید بلیط هواپیما برروی آدرس زیر کلیک کنید
https://deltaban.com/flights
 

چرا سه کلیک بهترینه؟

. چون قیمتش خیلی مناسبه

. چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی

. چون سه کلیک همیشه باهاته

. چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس

. چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی

. چون با سه کلیک تورلیدر خودتی

. چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی

.بازم بگیم..؟ 

شگفتی سه کلیک
این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه‌شنبه‌ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.



سه کلیک تا استانبول
حالا که بحث سفر به استانبول شد، می‌خواهیم تعدادی از بهترین هتل‌‌های استانبول برای اقامت رو بهتون معرفی کنیم تا در سفر به استانبول از اونا لذت ببرید...

کدام هتل‌‌های استانبول را برای اقامت رزرو کنیم؟
استانبول یا همان قسطنطنیه قدیم، جایی عالی برای گشت و گذار و تفریح است. چه به گشت و گذار در تاریخ و بازدید از بنا‌های تاریخی علاقه‌مند باشید و چه عاشق هیجان و یا فقط  بازار گردی و خرید را دوست داشته باشید؛ می‌توانید آنچه می‌خواهید را در استانبول پیدا کنید. هر سال گردشگران بسیاری با اهداف گوناگون به شهر استانبول سفر می‌کنند و به دنبال جایی مناسب برای اقامت خود هستند. این نیاز باعث تأسیس هتل‌های زیادی در این شهر شده است. ما در سایت سه کلیک در تلاشیم تا با معرفی بهترین هتل‌های استانبول برای اقامت به شما کمک کنیم تا در هنگام سفر به این شهر بتوانید بهترین هتل را با توجه به بودجه و سلیقه خود برای اقامت انتخاب کنید.

هتل الیت ورد از بهترین هتل‌های استانبول برای اقامت
هتل 5 ستاره الیت ورد در منطقه بی اوغلو، از بهترین هتل‌های استانبول می‌باشد. اتاق‌های راحت و عالی این هتل به سبک نئوکلاسیک دکور شده‌اند. تمام این اتاق‌ها دارای حمام خصوصی با وان آب گرم به همراه وسایل بهداشتی و آرایشی می‌باشند. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی به اینترنت پر سرعت و نمای عالی شهر استانبول اشاره نمود.

از امکاناتی که هتل الیت ورد استانبول در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد می‌توان به باشگاه بدنسازی، اینترنت رایگان، سونا، صبحانه بوفه باز و حمام سنتی اشاره کرد. 6 رستوران و کافه مجزا در این هتل انواع غذاها و نوشیدنیهای ترکی و بین المللی را برای مهمانان هتل سرو می‌کنند.

امکانات عمومی هتل الیت ورد از بهترین هتل‌های استانبول برای اقامت عبارتند از: آسانسور، صندوق امانات، استخر، رستوران، کافه، خدمات بیزینس، خدمات شاتل، اجاره ماشین، ویلچر و ... .

آدرس : ترکیه، استانبول، بی اوغلو34437 ، شماره 42
وب سایت هتل: eliteworldhotels.com.tr
 
هتل گرند جواهر
هتل گرند جواهر در منطقه شیشلی در فاصله‌ای نه چندان دور از میدان تکسیم قرار گرفته است. موقعیت این هتل باعث شده مهمانان آن بتوانند در کمال آرامش و به دور از شلوغی‌های شهری در آن اقامت کنند. تمام 323 اتاق هتل دلباز هستند و با سرویس خواب راحت و نشیمن دلنشین و مناسب تجهیز شده‌اند.

هر گاه خسته از گردش در شهر استانبول به هتل برگردید می‌توانید به یکی از دو استخر روباز هتل گرند جواهر بروید و تنی به آب بزنید و یا در سالن بدنسازی آن ورزش کنید. 2 کافی شاپ و 2 رستوران هتل انواع غذاها و نوشیدنی‌های مدیترانه‌ای و ترکی را برای مهمانان هتل و دیگر مراجعان سرو می‌کنند.

برخی از خدمات هتل گرند جواهر عبارتند از: استخر، سونا، جکوزی، کافی شاپ، رستوران، باغ اختصاصی، پارکینگ، روم سرویس، تلویزیون کودک، محوطه مخصوص استعمال دخانیات، سوئیت عروس و داماد، روزنامه و ... .

آدرس: ترکیه، استانبول، شیشلی 34382، شماره 9
وب سایت هتل : gch.com.tr


مرکور استانبول بومونتی یکی دیگر از بهترین هتل‌های استانبول برای اقامت
هتل مرکور استانبول بومونتی درست در مرکز شهر استانبول قرار گرفته و مشرف به شهر می‌باشد. اتاق‌های شیک و راحت این هتل دکوراسیونی ساده داشته و با داشتن امکاناتی مانند دیوارهای عایق صدا، گاو صندوق، میز کار و سرویس خواب بسیار راحت، اقامتی دلپذیر را به مهمانان هتل وعده می‌دهند.

با اقامت در مرکور استانبول بومونتی می‌توانید از خدمات تفریحی هتل نظیر استخر، مرکز تناسب اندام، خدمات آرامش، جکوزی، سونا، محوطه مخصوص باربکیو، باغ اختصاصی و ... بهره مند شوید. 2 رستوران این هتل انواع غذاهای آمریکایی، چینی، هلندی، انگلیسی، فرانسوی، آسیایی، مکزیکی و البته ترکی را به صورت بوفه و سلف سرویس سرو می‌کنند.

برخی از خدمات هتل مرکور استانبول بومونتی عبارتند از: اینترنت پر سرعت، کافی شاپ، رستوران، کتابخانه، انبار چمدان، خود پرداز، میز تور، صرافی ، ترانسفر و... .

آدرس: ترکیه، استانبول 34377، بومونتی شیشلی، ارگنکن کاداسی شماره 62A
وب سایت هتل: accorhotels.com
 
هتل بایوتل از بهترین هتل‌های استانبول برای اقامت
هتل بایوتل در منطقه آسیایی استانبول، منطقه کوزتاگی و نزدیک ساحل قرار گرفته و به همین تمام اتاق‌های این هتل چشم انداز کاملی از دریای مرمره و ساحل آن را به نمایش می‌گذارند. این هتل به منظور افزایش امکانات رفاهی در سال 2015 بازسازی شده و امکانات تفریحی و اقامتی مختلفی به خصوص برای کودکان را به مجموعه افزودند. این هتل با قهوه تازه و شیرینی‌های خوشمزه از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

از امکانات تفریحی هتل بایوتل می‌توان به کلاس‌های پیلاتس، سالن بدنسازی، سالن ایروبیک، محوطه استخر و سونا، خدمات گردشگری، خدمات زیبایی، سولاریوم، زمین بازی کودکان، رستوران و کافی شاپ هتل اشاره کرد.

تمام اتاق‌های این هتل با امکاناتی مانند تلویزیون‌های صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، سشوار، میز کار، محوطه نشیمن و... تجهیز شده‌اند.

برخی از امکانات عمومی هتل بایوتل از بهترین هتل‌های استانبول برای اقامت عبارتند از: محوطه مخصوص اقامت کودکان، پارکینگ اختصاصی، کرایه ماشین، گاوصندوق، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، آرایشگاه، میز تور و... .

آدرس: ترکیه، استانبول، ثانیه ارموت لو سوکاک، شماره 3
وب سایت هتل: byotell.com

هتل بیز جواهر استانبول
هتل بیز جواهز در منطقه گایره تپه استانبول و در نزدیکی مرکز خرید استوریا قرار گرفته است. با اقامت در این هتل می‌توانید از امکانات تفریحی هتل مانند استخر سرپوشیده، حمام سنتی ترکی، باشگاه بدنسازی و سونا استفاده کنید.

این هتل سرویس‌هایی را برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری استانبول در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. رستوران هتل غذاهای خوشمزه‌ای را به صورت منوی انتخابی و بوفه برای مهمانان هتل سرو می‌کند.

برخی از امکانات هتل بیز جواهر از بهترین هتل‌های استانبول برای اقامت عبارتند از: گلفروشی، آرایشگاه، پارکینگ، تهویه مطبوع، خدمات پزشکی، فروشگاه، صبحانه بوفه، خشکشویی و... .

آدرس: ترکیه، استانبول، شیشلی 34394، بیوک دره شماره 117
وب سایت هتل : bizcevahirhotels.com

هتل رادیسون بلو استانبول
امکانات و خدمات عالی هتل رادیسون بلو شما را بسیار راضی خواهد کرد. با اقامت در این هتل می‌توانید هر روز در بوفه هتل صبحانه مفصلی نوش جان کنید و از انواع غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای و منوی لاکارته بوفه میل کنید.

این هتل فرودگاهی خدمات آرامش و مرکز سلامت خوبی را در اختیار مهمانان خود گذاشته و می‌توانید برای استراحت به مرکز تناسب اندام، سونا و حمام ترکی هتل بروید. از دیگر امکانات تفریحی هتل می‌توان به استخر سرپوشیده و سالن مدرن آتریوم هتل اشاره کرد. در رستوران این هتل می‌توانید قهوه تازه، انواع غذاهای سبک و حاضری، انواع ساندویچ و فینگر فود های خوشمزه را امتحان کنید.

برخی از امکانات عمومی هتل رادیسون بلو استانبول عبارتند از: تراس آفتاب، خود پرداز، صرافی، اتاق‌های عایق صدا، فروشگاه سوغاتی، آرایشگاه، خدمات خشکشویی، تهویه و تنظیم دمای مطلوب و... .

آدرس: ترکیه، استانبول 34360، شیشلی، ماییس کاد شماره 2
وب سایت هتل: radissonhotels.com


کد مطلب: 755437

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/755437/سه-کلیک-رزرو-بهترین-هتل-های-استانبول

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com