چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲

حامی مالی اصلی داعش در خانقین عراق دستگیر شد

شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 755413
سازمان اطلاعات نظامی عراق از دستگیری حامی مالی اصلی داعش در یکی از شهرستان‌های استان دیالی در شرق عراق، خبر داد.
دستگیری حامی مالی داعش در خانقین عراق
به گزارش جهان نيوز، سازمان اطلاعات نظامی عراق روز جمعه از دستگیری حامی مالی اصلی گروهک تروریستی داعش در شهر «خانقین» استان دیالی در شرق عراق، خبر داد.

بر اساس گزارش فارس، سازمان اطلاعات نظامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: «طی یک عملیات اطلاعاتی منحصر به فرد و بر اساس اطلاعات محرمانه و دقیق و از طریق هماهنگی با حوزه اطلاعات فرماندهی عملیات دیالی، واحدهای اطلاعات نظامی تیپ پنج و واحدی از هنگ چهارم تیپ بیستم پیاده نظام موفق شدند حامی مالی داعش را در منطقه الطبج روستای خانقین دیالی دستگیر کند».

بر اساس این بیانیه این تروریست دستگیر شده که بر اساس ماده چهار مبارزه با تروریسم تحت پیگرد قرار داشت با  مبالغی دینار و دلار که نزد خود داشت به دام افتاد.

نیروهای الحشد الشعبی طی یک سال اخیر  نقش مهم و تاثیرگذاری در دفع حملات بقایای عناصر داعش در استان‌های عراق و به خصوص در استان دیالی در شرق عراق داشتند و در مقطع اخیر حملات بقایای داعش به خصوص علیه الحشد الشعبی در دیالی افزایش داشته است.

تروریست‌های داعش در مناطق شرق دیالی برای ادامه فعالیت خود، به طور مستمر مورد حمایت و پشتیبانی آمریکا قرار دارند.
برچسب ها: داعش عراق حامی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *