جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

تمجید آیت‌الله رئیسی از اقدام خیرخواهانه یک سرباز/ زندان‌ها از کالبد شهرها خارج شوند

شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 755397
رئیس دستگاه قضا در بازدید از زندان مرکزی یاسوج بر خارج شدن زندان‌ها از کالبد شهری تأکید کرد.
تمجید رئیسی از اقدام خیرخواهانه یک سرباز
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بازدید از زندان مرکزی یاسوج در جمع خبرنگاران با اشاره به اشتغال‌زایی و حرفه‌آموزی ۶۰ درصدی در زندان یاسوج این آمار را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار کرد: زندان باید جایی اصلاح مجرمین باشد که مانند دادرسی یک وظیفه مهم است که همه باید به این امر کمک کنند تا نرخ جرم پایین بیاید و تکرار جرم نداشته باشیم و سرکار به زندان‌ها نیفتد.

رئیس قوه قضاییه با تمجید از عملکرد یک سرباز که حقوق خود را برای آزادی یک زندانی هدیه کرده بود  گفت: این یک احساس خوب است و همه ما از این اقدامات انجام دهیم علاوه بر خداخواهی دیگر خواهی را در دستور کار قرار دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه تا آنجا که ممکن است نباید مجازات حبس داشته باشیم خاطرنشان کرد: جایگزینی مجازات حبس وظیفه قانونی و شرعی است وقتی چاره‌ای نداشته باشیم باید به حبس روی بیاوریم.

وی با اشاره به سخن رهبری که فرمودند زندان باید آموزشگاه نیکی‌‌ها باشد افزود: درخواست من این است که با همه توان به اصلاح مجرمین روی بیاوریم.

آیت‌الله رئیسی در پاسخ به سوالی مبنی بر لزوم جابه‌جایی زندان یاسوج که بر سر راه فرودگاه قرار گرفته خاطرنشان کرد: نه فقط در یاسوج بلکه در همه نقاط کشور به دنبال جابه‌جایی زندان‌ها از کالبد شهرها به مکان‌های دیگر هستیم تا نقاط فعلی محلی برای ارائه خدمات اجتماعی باشد.

وی از استاندار و سایر مسئولان خواست تا نسبت به رفع این مشکل و جابه‌جایی زندان یاسوج همکاری لازم را انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
راستی جناب رئیسی
از ماجرای اون سرباز کتک خورده از نماینده مجلس چه خبر؟؟؟
آیا نماینده خاطی تنبیه شد یا نه؟؟!!
اللهم عجل لولیک الفرج