کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اینها سریال‌های نوروز ۱۴۰۰ هستند

2 اسفند 1399 ساعت 9:08

دو سریال کمدی و یک ملودرام عاشقانه برای به روی آنتن رفتن در نوروز ۱۴۰۰ در حال ساخت هستند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از ایسنا، سریال های «نون.خ» «همبازی» و «بوتیمار» که برای پخش از شبکه های یک، دو و سه سیما آماده می شوند از گزینه های اصلی پخش نوروزی به حساب می آیند.

همچنین ساخت دو قسمت پایانی «پایتخت» طبق وعده اعلام شده، از سوی سازندگانش در حال انجام است، اما پخش نوروزی آن تاکنون به طور قطع از سوی تلویزیون تایید نشده است.

*«نون خ ۳»: کرونا و بازیگرانی که با ماسک مقابل دوربین می روند
 

فصل سوم از سریال کمدی «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی برای پخش از شبکه یک سیما در نوروز ۱۴۰۰ در حال ساخت است.

این سریال ادامه دار در حالی تولید می شود که معمولا سریال هایی با تعداد فصل های بالا اغلب با نگرانی هایی چون جلب رضایت مخاطب و تکرار موفقیت فصل های قبلی، همراه می شوند.

اما کارگردان در این زمینه اطمینان داده است، «تمام تلاش ما این است که سریال «نون خ» در فصول جدیدش جذاب تر و مخاطب پسندتر باشد و بتواند مردم را در ایام عید نوروز بیشتر شاد و خوشحال کند.»

به گفته آقاخانی داستان فصل سوم سریال «نون. خ»، ادامه فصل دوم است و در این فصل علاوه بر نمایش زیبایی‌های استان کرمانشاه و استان کردستان، جلوه هایی از مهاباد و بخش‌های کردنشین استان آذربایجان هم به تصویر کشیده خواهد شد.

بازیگران این فصل همان بازیگران دو فصل گذشته هستند با این تفاوت که چند بازیگر به این مجموعه اضافه شده اند و در فصل سوم تمرکز بر روی تولید محصولات دارویی است و این شغل را معرفی و بارز کرده اند.

در فصل جدید سریال «نون.خ» بازیگران با ماسک مقابل دوربین می روند؛ سعید آقاخانی در توضیح این شرایط هم عنوان کرده است: از آنجا که یکی از شخصیت‌های این سریال بر اساس قصه به کرونا مبتلا شده است بنابراین ما علاوه بر اینکه به موضوع کرونا پرداختیم، تمام صحنه‌ها را با ماسک مقابل دوربین رفته ایم.

«نون خ» این روزها در اطراف تهران در حال تصویربرداری است و تاکنون حدود ۹۷ درصد از تصویربرداری فصل سوم انجام شده است.

سعید آقاخانی، علی صادقی، سیروس میمنت، شقایق دهقان، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی، هدی استواری، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش، ماشاالله وروایی، سیروس سپهری، یوسف کرمی، رضا رشیدی، سیدحسین موسوی، سیروس حسینی‌فر، علی اخوان، افشین ملکی، نارین ایوبی و شقایق فتاحی بازیگران سریال «نون.خ» هستند.

*«پایتخت»: از منتقی شدن فصل جدید تا پایان سری ناتمام
 

تصویربرداری دو قسمت پایانی فصل ششم از مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری در مازندران آغاز شده است.

به گفته تهیه کننده قرار است این قسمت ها عید نوروز روی آنتن تلویزیون برود؛ البته پخش قطعی آن هنوز از سوی شبکه اعلام نشده است.

الهام غفوری، تهیه‌کننده‌ این سریال درباره ساخت دو قسمت پایانی این سریال عنوان کرده است: سال گذشته به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا، تولید و پخش فصل شش «پایتخت» ناتمام ماند و ما بر خود وظیفه دانستیم که حتما دو قسمت پایانی «پایتخت۶» را تولید و پخش کنیم تا پرونده‌ی این فصل بسته شود.

این خبر در حالی اعلام می شود که زمزمه هایی مبنی بر ساخت «پایتخت ۷» هم مطرح شده بود اما طرح مطالبی درباره دستمزد میلیاردی برخی عوامل از سوی رسانه ها و همچنین ممنوع التصویری برخی بازیگران این سریال، باعث شد که در نهایت محسن تنابنده با انتشار مطلبی ساخت سری جدید این مجموعه را فعلا منتفی اعلام کند.

*«هم بازی»: ملودرامی عاشقانه با مافیابازها


 
تصویربرداری سریال نوروزی «هم بازی» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی نوید محمودی در تهران در حال انجام است.

آتیلا پسیانی از بازیگرانی است که در این سریال به ایفای نقش می پردازد.

با توجه به اینکه سریال «هم بازی» برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته شده است، دو گروه تصویربرداری در تهران و اطراف گرمسار مشغول ضبط تصاویر هستند.

دیبا زاهدی، کامران تفتی، حسین مهری، مریم مومن، علیرضا استادی و امیر کاظمی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

حسین مهری، مریم مومن و کامران تفتی از جمله شرکت کنندگان «شب های مافیا»ی سعید ابوطالب بودند که اتفاقا در این بازی خوش درخشیدند.

«هم بازی» سعی دارد با فیلمنامه ای از وحید حسن زاده و مریم اسمی خانی با طراحی نوید محمودی، به روابط، اشتغال جوانان و هویت نگاه ویژه ای داشته باشد.

*بوتیمار: سریالی کمدی با حمید لولایی، مرجانه گلچین و هدایت هاشمی


 
«بوتیمار» با نام قبلی «ویلا» به کارگردانی علیرضا نجف زاده، تهیه کنندگی مهران مهام و نویسندگی سعید جلالی، دیگر سریال جدیدی است که از گزینه های پخش در ایام نوروز محسوب می شود.

علیرضا نجف زاده ـ کارگردان سریال بوتیمار ـ نوروز ۹۸، سریال «زوج یا فرد» را در شبکه سه سیما روی آنتن برد.

«بوتیمار» هم برای پخش از شبکه سه سیما در حال ساخت است و کارگردان و تهیه کننده از گروهی از بازیگرانی بهره برده اند که پیش از این بارها در کارهای کمدی جوابشان را پس داده اند.

حال باید دید این سریال با تغییر لوکیشن و نوع روایت قصه در نوروز، مخاطب را پای تلویزیون نگه می دارد یا نه.

ساخت این سریال بعد از سه ماه تصویربرداری در ساحل دریای خزر و لوکیشن های مختلف استان مازندران، مجددا در تهران پیگیری می شود و گروه دوباره برای ضبط چند سکانس باقیمانده راهی شمال و شهر نوشهر خواهند شد.
 


کد مطلب: 755384

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/755384/اینها-سریال-های-نوروز-۱۴۰۰-هستند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com